Volt már ilyen a kezeim között, nézd meg a benzinszintet, az szokott ezeknél elmászni...Van az úszóházban egy kis beöntés emlékeim szerint, és addig kell lennie benzinnel.:)
Fél éve volt itt egy eladó 80e-ért.............használt,farigcsált, és volt egy vadi új blokk henger/dugó nélkül 100e-ért. Erre még jönnek az elektronikai cuccok aranyárban
asszony robesza is ilyen fos........
mondjuk szerintem én kúrtam el, bekentem a légszűrőszivacsát légszűrőolajjal
azóta alig megy
húzok neki gázt aztán torpan rendesen, alig gyorsul, mondjuk ha elkapja nagynehezen akkor után a megy akár 50el is
Gondolni lehet,de tudod mennyibe kerül? Van átalakító szett,ha jól tévedek 150-160e körül,ha meg TRX blokk,akkor az meg legkevesebb 100e + az elektronikai cuccok+aksi stb..............tehát nagyon nem éri meg,kivéve ha javíthatatlan a blokk,és akkor veszel bele egy TRX blokkot.
Udv az uraknak!volt mar vkinek dolga honda dio szerelessel?tunet a kovetkezo!hidegwn melegen gondol egyet,elgyengul van h meg is all!utana rugasra elindul!hirtelen gazra reagal,bar lassan de reagal!plusz ha megdontom es ugy huzok gazt akkor is befullad!karbi fullosan tiszta!szerelt vki mar ilyet?
Neked is köszi!
Ez még nem is az összes,van még kettő XR4
Szerintem a tükör témában tévedsz,mert most a másik irányba dőlt,így nem az húzza el a motort
Alapból a fogaskerék egy "lágy" anyag, a felületét kérgesítik, így ugye kopás álló lesz, viszont alatta ott a puha anyag, és amikor terheled ugye az alsóbb réteg tud "engedni" mivel lágyabb mint a keményített réteg, valahogy úgy képzeld el amikor lebetonozol egy placcot, és csak simán homokra öntöd a betont, és ha sokszor terheled nagy erővel, akkor elrepedezik... na a fogaskerék is így jár, kirepedezik a kéreg, majd kipattog:)
Ja hát igen Az a gond ezzel a kéreg kipattogással, hogy miután kitört a helyéről, elég kemény tud lenni, hogy tovább rongálja a váltó többi elemét, meg mindent ahová éppen betud kerülni
pedig milyen jóóóó lenne...gomb nyom..... fej vigyorog...