A gombról nekem is az a véleményem: sokszor hiányzik.
Viszont a KTM-ekröl nem egészen egyezik a véleményünk. A csapatban van, volt 0 km-es motor és az első túrán már el is romlott.( LC4 690) de a 60 ü. órás 525-ös is főtengelyes volt egy hete pedig rendesen cserélték benne a Motorexet. A gazdájának van egy SXC-je abban meg van 20e km és 10 ezer óta erősen adja a blokk a hangokat de megy. Ezzel azt akartam mondani, hogy olyan mintha sok múlna azon, hogy az ember milyent fog ki belőle mert mintha nem lenne minőségi ellenőrzés. Viszont az EXC-k (450, 520,525) sokkal hamarabb és hirtelenebb adják meg magukat mint az LC4. A Hondához hasonlítva meg...........
Erdély határán a Bihar hegységben,a vigyázó lábánál és rajta
A világ attól szép,hogy színes eddig túrázgattam Most már szopni akarok
Mindenki gondolja meg mit válaszol
Ukrán barátaim vannak
Nincs bajom a bergel ,lehet be is vállalnék egyet
Bár amikor együtt mentünk csak ők főzték a vizet
Abban pedig igazad van ,hogy nem 3 betűs
Ilyen helyen menni pedig jóóó(lenne)
Szia!
Köszi h segítesz! CSak annyi hogy a főtengelyen hol találom a jelet a vez tengelyen van két jel gondolom azt síkba kell állítani illetve a dugattyúnak a felső holtponton lennie ekkor.?
Időnként vedd le az úszóházat. Lehet hogy víz van benne.
Ezt kiküszöbölheted egy néhány 100 forintos szűrővel, amit a benzincsap és a karbi közé iktatsz.
Pontosan melyik karbi van a motorodon? Ha megírod, megnézem a Motordatában, a fúvókaméreteket és az alapjárati csavar helyzetét. Érdemes a gyári értékekről indulni és ha mégsem jó, egyszerre csak 1 valamin módosítani. Ha nem javul a helyzet, azt visszaállítani, és próbálkozni mással.
ma pl 5-6 rúgásra indult
de most mol-os benzin van benne(valami kis 2 fejes ratyikútról)
az omw drágábik 95ösével jobban indul, avval 1-2 rúgás
pedig egyformán indítom
tuti van itt kavarás a benzinekkel
télen lekapon a karbit és kiáztatom, kíváncsi vagyok milyen lesz, mondjuk ez az xr4 karbi nem valami nagy bonyolultság
Heló Muz, én vagyok az a srác aki vagy 2 -3 hónapja felhívott hogy nem-e adod el az xr-ed! Ne haragudj hogy végül nem a te gépedre esett a választás, de akkor egy nagyobb összegről beszéltél és a mostani motorom volt a cél szerűbb választás! Kívánom neked hogy mihamarabb add el a gépet és tud megvenni a Ktm-et! Ja egy kérdés. Megvan már a kiszemelt áldozat amúgy? Egy képet tudnál feltölteni róla ha van? Köszi!
Jogosak az indokaid amiket példának írtál, ha versenyző vagy és minden másodperc számít.
Én elsősorban az indítási problémákkal küzdő motorok miatt írtam, hogy az önindító a lehető legrosszabb megoldás. Nem tekertetni kell a motort az indítóval, amíg be nem indul, hanem olyan állapotban tartani, hogy rúgásra is könnyen induljon.
20 éve látogatom - nézőként - a közelben rendezett hatnaposokat, ahol régen még rugdosták a motorokat, ha lefulladt, ma meg 1 pillanat alatt már indulnak is tovább a gombnyomás után.
Én személy szerint megpróbálom örömömet lelni a motorozásban, ezért nem vállalom túl magam. Tisztában vagyok erőnlétemmel, korommal, ezért ha elfáradok, inkább megállok pihenni 1 kicsit. Ez szigorúan a saját nézőpontom, tudom vannak akik szeretik teljesítőképességük határait feszegetni. Nem vagyunk egyformák.
További jó motorozást!
Nem a hátsó keréken mért rugóútra lennék kíváncsi, hanem a lengéscsillapító max. lökethosszára. Valszeg eltérő a 2 motor himbarendszer áttétele, így lehet hogy jó az enyémbe is.
Viszont a KTM-ekröl nem egészen egyezik a véleményünk. A csapatban van, volt 0 km-es motor és az első túrán már el is romlott.( LC4 690) de a 60 ü. órás 525-ös is főtengelyes volt egy hete pedig rendesen cserélték benne a Motorexet. A gazdájának van egy SXC-je abban meg van 20e km és 10 ezer óta erősen adja a blokk a hangokat de megy. Ezzel azt akartam mondani, hogy olyan mintha sok múlna azon, hogy az ember milyent fog ki belőle mert mintha nem lenne minőségi ellenőrzés. Viszont az EXC-k (450, 520,525) sokkal hamarabb és hirtelenebb adják meg magukat mint az LC4. A Hondához hasonlítva meg...........