Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gombról nekem is az a véleményem: sokszor hiányzik.
Viszont a KTM-ekröl nem egészen egyezik a véleményünk. A csapatban van, volt 0 km-es motor és az első túrán már el is romlott.( LC4 690) de a 60 ü. órás 525-ös is főtengelyes volt egy hete pedig rendesen cserélték benne a Motorexet. A gazdájának van egy SXC-je abban meg van 20e km és 10 ezer óta erősen adja a blokk a hangokat de megy. Ezzel azt akartam mondani, hogy olyan mintha sok múlna azon, hogy az ember milyent fog ki belőle mert mintha nem lenne minőségi ellenőrzés. Viszont az EXC-k (450, 520,525) sokkal hamarabb és hirtelenebb adják meg magukat mint az LC4. A Hondához hasonlítva meg...........
le szoktam néha engedni, a fúvókák meg össze-vissza vannak
162 es főfúvóka helyett 140es van benne
Érdekel a központi rugó?Mert ha nem akkor reszkessenek a kóbor kutyák mert jó húzása van
Na jó adom az XR-t,te a viffert meg 3 kilót oszt mindenki boldog
Erdély határán a Bihar hegységben,a vigyázó lábánál és rajta
A világ attól szép,hogy színes eddig túrázgattam Most már szopni akarok
Mindenki gondolja meg mit válaszol
Ukrán barátaim vannak
Pedig adnék hozzá egy 18-as krossz gumit is, tudnál vele csapatni bárhol, csak az idomokból kell levenni párat
Nincs bajom a bergel ,lehet be is vállalnék egyet
Bár amikor együtt mentünk csak ők főzték a vizet
Abban pedig igazad van ,hogy nem 3 betűs
Ilyen helyen menni pedig jóóó(lenne)
, ,
Nem rontottad, javítottad:) Hátha valakinek szüksége lesz a közeljövőben vezérlés beállításra
Köszönöm nem akartam béna kérdésekkel rontani a topicot!

Ahogy leírtad, úgy jó.
Elméletileg a főtengelyen lévő lánckeréken is lennie kéne jelzésnek, de ha nincs, akkor használd a lendkeréken lévő fhp. jelet.
Még mindig nem akarsz egy VFR-t?
Szia!
Köszi h segítesz! CSak annyi hogy a főtengelyen hol találom a jelet a vez tengelyen van két jel gondolom azt síkba kell állítani illetve a dugattyúnak a felső holtponton lennie ekkor.?
1 hengeres motor vezérlését elrontani - ha valamit is konyítasz a 4T motor működéséhez - nem is lehet.
Egyébként mi lenne a kérdés?
Hahó Vezérlés állításban segítenétek 3 mondat erejéig? Köszi
Időnként vedd le az úszóházat. Lehet hogy víz van benne.
Ezt kiküszöbölheted egy néhány 100 forintos szűrővel, amit a benzincsap és a karbi közé iktatsz.
Pontosan melyik karbi van a motorodon? Ha megírod, megnézem a Motordatában, a fúvókaméreteket és az alapjárati csavar helyzetét. Érdemes a gyári értékekről indulni és ha mégsem jó, egyszerre csak 1 valamin módosítani. Ha nem javul a helyzet, azt visszaállítani, és próbálkozni mással.
ma pl 5-6 rúgásra indult
de most mol-os benzin van benne(valami kis 2 fejes ratyikútról)
az omw drágábik 95ösével jobban indul, avval 1-2 rúgás
pedig egyformán indítom
tuti van itt kavarás a benzinekkel

télen lekapon a karbit és kiáztatom, kíváncsi vagyok milyen lesz, mondjuk ez az xr4 karbi nem valami nagy bonyolultság
Heló Muz, én vagyok az a srác aki vagy 2 -3 hónapja felhívott hogy nem-e adod el az xr-ed! Ne haragudj hogy végül nem a te gépedre esett a választás, de akkor egy nagyobb összegről beszéltél és a mostani motorom volt a cél szerűbb választás! Kívánom neked hogy mihamarabb add el a gépet és tud megvenni a Ktm-et! Ja egy kérdés. Megvan már a kiszemelt áldozat amúgy? Egy képet tudnál feltölteni róla ha van? Köszi!
Azt már látom,hogy nem egyformán látjuk a dolgokat,de ez nem is baj,mert ugye van az a mondás,hogy mindenki másképp csinálja
Üdv. További szép napot!
Nagyon szépek a képek!
Erdélyben készültek?
Ugyanazt tudom csak mondani amit Colt kollégának írtam néhány perccel ezelőtt.
Ezek szerint mindig nehezen indul a motorod?
Jogosak az indokaid amiket példának írtál, ha versenyző vagy és minden másodperc számít.
Én elsősorban az indítási problémákkal küzdő motorok miatt írtam, hogy az önindító a lehető legrosszabb megoldás. Nem tekertetni kell a motort az indítóval, amíg be nem indul, hanem olyan állapotban tartani, hogy rúgásra is könnyen induljon.
20 éve látogatom - nézőként - a közelben rendezett hatnaposokat, ahol régen még rugdosták a motorokat, ha lefulladt, ma meg 1 pillanat alatt már indulnak is tovább a gombnyomás után.
Én személy szerint megpróbálom örömömet lelni a motorozásban, ezért nem vállalom túl magam. Tisztában vagyok erőnlétemmel, korommal, ezért ha elfáradok, inkább megállok pihenni 1 kicsit. Ez szigorúan a saját nézőpontom, tudom vannak akik szeretik teljesítőképességük határait feszegetni. Nem vagyunk egyformák.
További jó motorozást!
Nem a hátsó keréken mért rugóútra lennék kíváncsi, hanem a lengéscsillapító max. lökethosszára. Valszeg eltérő a 2 motor himbarendszer áttétele, így lehet hogy jó az enyémbe is.