Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Először kezdjük ott hogy a dominator 5 sebességes tehát a 6.-at sose fogja bevenni nagy valószínűséggel léptető villa gondja van amihez szét kell húzni a blokkot
szinte új volt
közepe volt egy picit kopott, aminek azért adott az aszfalt utána is(lábon mentünk-jöttünk)
valamelyik nap előásom a gépem és annak is lefotózom a gumiját
utánaolvastam ezt a k69-et pont kemény&sziklás terepre tervezték
sajna itt csak k79-es van nálunk
Köszi a képet,szép
Vadi új gumi volt,vagy használt? A gumi amit leszedtem(Trelleborg) kb. ugyanígy töredezett,vagy még jobban.
Nem temetem előre a Six Days-t,majd kiderül 1-2 motorozás után
Valószínű a léptetővilláid koptak/görbültek el, vagy valami hézagolási gond lépett fel a váltó fogaskerekek között, de pontosat csak akkor lehet mondani ha megvan bontva.
A Dominátorom nem akarja bevenni a 4,5,6 sebesség fokozatot. Mi lehet a gond? Kérlek adjatok tanácsot! Léptető villa? Ki kell vennem a blokkot? Szét kell bontanom vagy először mit ellenőrizzek? az 1,2,3 al nincs gond.
Sziasztok!
Csatlakozhatok hozzátok?
Sziasztok!Eladó jó állapotú 650-es dominator központi teleszkóp.Iá:8.000ftÉrd 06203498275
nekem ráér.
de szerintem jobban járnál a biciklissel
ha rásüt a nap az órára át nem lehet látni rajta, meg az egyik lába hiányzik is, avval is kínlódni kell
Köszi.Én is ennyire számítottam.Holnap adom a választ.

Amúgy nem kell valakinek egy ipari beülő-heveder?
haver vett az xl-be (tökugyanaz mint az xr) háromezer párszáz volt
nem gyári hanem valami "egyéb" kategória
eddig még jó, tavasszal lett üzembe helyezve
de fingom nincs hol vette, lehet akkor lett rendelve amikor a vezérműlánc
Spirált mennyiért adnak bele?
attól függ milyen a szivató
pl az xr4 szivatója olyan mint a barkácsgépeken hogy csak a levegőt zárja el
ezt a bicikli km óra jeladót meg szerintem hátra kellene tenni ha már úgy is toldva van
pl a féktárcsa alján vagy a csavarokon vagy mittudomén hol beépíteni a mágnest
akkor a zsinór nem lifegne-lobogna az elején

amúgy meg átutalsz 2 ezret aztán elküldöm, valami 700 a posta.
Karbit szétszeded, kitakarítod, összeszereled, és beállítod az alapjárati keverék csavart, nem a gépkönyv szerint, mert az csak egy irányadó akármi, szépen belehet állítani füllel:) Persze ha éppen kitámaszt a szelep akkor állíthasz akármit:) De ha hidegen kitámaszt, akkor melegen mégjobban kikell neki, így melegen még kevésbé kellene neki indulni
Ja és elvileg ha szivatót húzol , megemelkedik az alapjárat ! Ha megnézed a karbit , láthatod is hogy melyik csavarral lehet beállítani , hogy mekkora gázt húzzon szivató alatt .
Már próbálkoztam kettővel.A vezeték mind két esetben rövid volt,így sajna meg kellett toldani.Ezzel a mágnes dologgal is sokat szívtam.Lehet megtaláltad a megoldást.Egy ezresért átveszem.
Semennyire , ugyanis ez a gyári ajánlás !
mondj egy összeget, azán vagy tetszik vagy nem
amúgy meg szerintem egy bicikli km óra jobb lenne
annyi a trükk hogy egy vinyó mágnes kell a szettben lévő helyett az messzebbről is vezérli a reed-et
És ha megmelegszik a motor akkor is kevesel ? Dúsító rendesen működik ( elzár a pillangó szelep ) ?
És mennyiért válnál meg tőle?
Télen tényleg jobb lenne a 10w-40.Na,de a Valvoline alkalmas lenne erre?
Hegyen
A szelephézagot tényleg nézd meg!
itt meg van a six days eleje 2x2 napos erdélyi túra után
elég jól töredezett a széle, de még azért jól tart.......
de állítom hogy a heidenau k69 sokkal jobb, 2x3 (sőt egyik 3,5nap)napos túra után egy bütyök sem tört le
sikerült lefotózni az xr4 km órát
szerintem siralmas a külalak
nyáron akarom betenni a 20w50est télire/tavaszra még van a 10w50ből
ezek szerint jó sűrűn cseréltem olajat
2 év alatt elhasználtam másfél kartonnal
aztán mentem kb 5 ezret......