Az ára mindenképp jobban tetszik,meg van kínálat is és azért jobb cuccokból van összerakva.
De szerintem fölösleges ez a márka fikázás.
Ezek üzemórás verseny motorok,nem szabad azt várni tőlük mint a mi túlbiztosított gépeinktől.
Van pár KTM a környezetemben és mind kapja,van amelyik nagyon.De mennek, pedig nem mindnek van jó gazdája.
Én csak az EXC-ről beszélek az LC4 meg ilyenekről csak azt tudom,hogy nem annyira....................
Mindamellett én szeretem a motorom csak most már nehéz,gyenge és nincs gombja
Sziasztok!
Segítenétek?
A vezérlés állításról lenne szó! A vez tengelyt gondolom síkba kell tenni a hengerfej síkjával/van rajta két jel, és ekkor kell a dugattyúnak a felső holtponton lennie? Mert a főtengelyen nem nagyon látok jelölést?Esetleg a gyújtás jeladóhoz tudom hozzá állítani. ? Vagy butaság? ?
Colt elmondta,hogy miért kell a gomb
Hidd el tudnálak olyan helyen motoroztatni,hogy ha reggel 9-kor levennénk a gépeket a futóról,délben már mindent odaadnál az "ezer eurós" gombért és én nem vagyok egy nagy spíler
Ja,az XR-em elsőre indul hidegen,melegen.Már ha van elég erőm
na ja amikor már csak úgy tud az ember fingani is hogy ráhasal az ülésre jól jönne a gomb
amúgy meg ezek a dolgok trehánnyá is teszik az embert mert az önindítónak tökmindegy hogy egyet teker vagy tizenegyet....
és egy csomó motoros ismerősöm van aki nem tudja berúgni az xr4-et, hiányzik a megfelelő lendület belőlük
Önindító témában én is illetékes vagyok Elöljáróban annyit,hogy a motorom mindig első rúgásra indul,de egy önindító azért jó lenne.És nem azért mert derogál,vagy nem tudom berúgni!
Nem tudom hogy te milyen terepen,és mennyit motorozol egyszerre,de ha egész napot megyünk szivatós helyeken,akkor igenis jól jönne az a gomb. Csak három példa. Sárban,amikor a csizma talpára ráragadt sár miatt lecsúszik a lábad a rúgásnál,vagy hegyoldalban olyan pozícióban fullasztottad le a motort,hogy sehogy nem tudod megrúgni,vagy traktornyomban nem tudod végigrúgni a berúgókart,mert megakad a traktornyom szélébe,vagy csak simán hulla fáradt vagy.......hopp,ez így már négy ..........és még sorolhatnám.......szóval nekem kéne.
Végülis annak is felfoghatjuk, de nem így működik.
Ne feledkezzünk meg a gáztolattyú mellett beáramló + levegőről sem. Az tovább szegényíti az alapjárati csatornából beáramló keveréket. Ezért is van, hogy mindkét csavar tekergetésére reagál a motor fordulatszáma.
A legrosszabb, ha összevissza csavargatnak mindent. Ilyet azok csinálnak, akik nem tudják, "mitől megy a motor". Ha a jóember érdemben hozzá akar nyúlni a motorhoz, nem kerülhető meg az elmélet megtanulása. Akkor a gyakorlat már gyerekjáték.
Teljesen jó lett a motorom! Az a 1/2 fordulat hiányzott a boldogsághoz. Este, teljesen hidegen is indul - legrosszabb esetben is - 2-3. rúgásra.
Más:
Nem értem, egyes topiktársak miért vágyakoznak önindítóra.
Berúgni jó!
Nem 1, nem 2 berúgós motorom volt - köztük legendásan rossz indítási tulajdonságokkal rendelkezők is - de ha 1 motor jó állapotban van tartva és a gondos gazdája kitapasztalja a szeszélyeit, akkor nincs gond a berúgással.
A HI FLO cég gyárt már levegöszűröket is elég emberi áron,szinte bármelyik motorosbolt forgalmazza(szerintem az olajszűrö a e gépedben is HI FLO),nemrég vette az xr hez levegöszűröt,3000ft volt(HI FLO)
A teleszkóp teljes hossza:37cm Csavartól csavarig a hossz:34cm A rugó szélessége:7cm A felfogatás szélessége alul-felül:28mm mind két ponton 10mm-es csavar fogja.
nekem a husaberg tetszik, az nem 3 betűs
amúgymeg ha mégis ktm-et vennék mindig ilyen helyeken kellene mászkáli vele: