építek egy 8 beállásos motorgarázst aztán túllőtem a célon
vettem mindenféle cuccot, hullámlemez, lécek, cavarok mittudomén aztán beleszaladtam a kajapézbe is
na de 1 hónapig elvagyunk hajába főtt krumplin is
ledobok 20-30 kilót akkor még mindig dagadtabb leszek mint te
ténérével is nyertek
meg volt pár verseny amiben széria 3aj-k mentek
mondjuk az az igazi verseny hogy mindenki egyforma géppel indul
nyernének anyámék a lottón akkor elmennék ilyen géppel pár világ körüli utazásra
ma reggel is nagy vita támadt hogy mit vegyünk az utolsó ötezresünkön, benzint vagy kaját
aztán végülis 3ért benzint vettünk, 1,5 meg kaját
maradékot meg majd jól elszórakozzuk
Az rc 600r változat 5 lóerő vel erősebb és azért valamivel könnyebb is.Jó kiállású motorok csak félnék tőle mert olasz http://www.motorcyclespecs.co....
Egyszer sikerült kipróbálnom egy ilyen gépet jó pőrgős motorja volt de szerintem alacsony fordulton nem volt olyan nyomatékos mint a honda inkább ugy 3000-es fordulatszám felett volt az igazi.
Jobban szerintem a futóműve is jobb volt,de olyan nehéz volt mint a só és az is magasan Valamint a vízpumpa és a szabadonfutó típushiba.Vagy is nem típushiba csak néha cserélni kell Mivel szíjas a vezérlés ezért az új szíjhoz illik új pumpát is tenni.
Kocsival voltam de nem hiszem,hogy gondot okozna neki.
Olyan 15-16 volt(a piros pulcsis) mikor 60 métereket gurult első keréken egy széria 125-ös cagivaval
joo volt...nekem nagyon tetszett ....azert szitalt a motor rendesen....volt ahol tisztara beleragadt a sar a kerekekbe es akkor mar neha eleg durva volt a szitalas oszt ahol lehetett oda huztam neki es kidobalta.....joo lesz meg vagyok vele elegedve .....bizony crf es a hatso is az....ufok asszem
Nekem hála isten van "100" eurós gomb és volt már olyan helyzet hogy berugás esélytelen lett volna pl: mikor berugó fölé ér a víz , vagy olyan domboldalon hogy nem tudnál meg álni és rárugni a berugóra ...
az a legjobb ha van mind kettő
Szerencsére ilyen élményem még nem volt,mert az XR4 nem rúg vissza
Amúgy pont kérdezni akartam,hogy volt-e ma valaki motorozni,és milyen volt a talaj? A gumi most akkor le lett tesztelve!
Az XT-n típusidegen első sárvédő van......CRF-é
ja es jool vadlin basz a berugokar...az am a joo erzes....volt egy ket heles foltom meg dagadasom miatta ....de most mar ha ugy alakul mindig megforditom a terdvedot es akkor megved .....ma voltunk kint a eso utan...igen elvezetes volt ahogy maszkalt a motor ossze vissza.....remelem jovo hetvegen is esik kicsit
vettem mindenféle cuccot, hullámlemez, lécek, cavarok mittudomén aztán beleszaladtam a kajapézbe is
na de 1 hónapig elvagyunk hajába főtt krumplin is
ledobok 20-30 kilót akkor még mindig dagadtabb leszek mint te
Haverod lc400-ról tudnál nekem mondani valamit?
meg volt pár verseny amiben széria 3aj-k mentek
mondjuk az az igazi verseny hogy mindenki egyforma géppel indul
nyernének anyámék a lottón akkor elmennék ilyen géppel pár világ körüli utazásra
ma reggel is nagy vita támadt hogy mit vegyünk az utolsó ötezresünkön, benzint vagy kaját
aztán végülis 3ért benzint vettünk, 1,5 meg kaját
maradékot meg majd jól elszórakozzuk
Nagyon jól meg van csinálva!
Nyertek 3 dakart is
http://www.motorcyclespecs.co....
Olyan 15-16 volt(a piros pulcsis) mikor 60 métereket gurult első keréken egy széria 125-ös cagivaval
így könnyű egykerére kapni
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com
/watch?v...
ma is esett kb olyan 15 csepp/nm
kedd-szerdán már én is tervezek menni egy kicsit
gyerekkel kotorászunk gyöngyszemek után
vannak azért bátor harcosok
gyerek mászkált mindenfelé, de semmi sár
még egy tócsa sincs semerre
az a legjobb ha van mind kettő
Amúgy pont kérdezni akartam,hogy volt-e ma valaki motorozni,és milyen volt a talaj? A gumi most akkor le lett tesztelve!
Az XT-n típusidegen első sárvédő van......CRF-é