Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem akarok kínlódni
Az XR-el legalább tudok motorozni,viszont a beton már nem vonz
vagy nincs jól összeállítva főtengellyel a vezérmű tengely,ez az egyik ami lehet,nézd meg a kis ablakon T jelzés látszódjon oldalt a lendkeréknél,felül pedig ha levan véve a szelepdekni, a vezérmű lánc kerekén van 2 rovátka,azoknak színelnie kell pont oldalnézetből a hengerfej tetejével,ha ez jól van,
akkor a másik verzió, ahogy leszedtétek a főtengelyről a motyókat a lánc cseréhez,ott van a főtengely bordás tengelyére rátolva a gyujtás jeladója is,nah az megvan jelölve,hogy milyen helyzetbe kell visszatenni, ha azt esetleg nem úgy tettétek,akkor az is baj lehet ,nem akkor ad szikrát,amikor kéne,lehet már késöbb,amikor a nafta már a kipuffba van félig,és azért durran.
ezeket nézd meg,de amugy be se indul azóta?
A kettőért gondolta
Végül is ha ezzel lehet

http://youtu.be/A0d3B7MPqUg
hogy adod el ilyen gyorsan a motorjaid,a cbr em nemtudnád elpasszolni valakinek?
cbr 900at? és mért nem cserélted el, nyomhatnád azzal a terepet gondolom rá kellett vna fizetni még a cbr re
asszonyt én is baszogtatom a jogsi miatt
mondjuk sosem értettem miért nem teszi le az ember a motort az autóval együtt
annakidején amikor vizsgáztam szinte az összes fiú az osztályból a+b-re ment egyből
Reggelt Én is így tervezem a dolgokat. Kivéve hogy asszonyka nem akar jogsit. Nekem meg már csak a SM set kéne de nincsen 150 pénzem rá sajna
Köszönöm szépen!Holnap megpróbálom be lőni!
dugó holtpontra tekerve,T jelzés kis ablaknál,veztengely bütykei nyugvó(lefele nézö)pozicióban hogy a fokolokerék jelei vizszintes sikon álljanak a hengerfejjel.
amugy arra figyelj hogy összerakásnál a szelepdekni rányomása közben a segédhimbák(ami meröleges kis himba a nagy szelephimbákra)ne lógjanak mert akkor elbaszhatsz egy csomó idöt azzal mire rájösz hogy egy szelep szopik...
a gyujtást ugyan igy ellenörizheted ha a jel nem látszik jól a fötengelyen vagy a bütykön.
csak akkor dugó fent..jel F-re és akkor a jeladó bütyöknek együtt kell állnia a "jelvevö" egységgel.
ne aggódj lesz majd nagyobb is!Terv a kvetkezö..jövöre asszonyka lerakja kocsira aztán én motorra azt még nem tudom melyik kategoriára!aztán motor vétel rendszámos enduro +SM-szett hogy aszfalton is nyuzhassam!lesz itt még nagy motor ne aggodj:)
ugy emlékszem hogy igen a T jelzésre kell tenni de a 600assal rendelkezö kolegák tudnak erröl pontosabb választ adni!De ugy rémlik hogy a T-re
Köszi szépen holnap reggel meg nézem! a T jelzésre kell rakni igaz a főtengelyt?
Vazze egyre kisebb motorokat veszel
Szia! a gyujtást nem tudod elpakolni mert az fixes..nem állitható..szoval valoszinüleg a vezérlésed csuszott kicsit odébb ott keresd a hibát!
hidd el belejössz!elég ha megnézed az én videoim között az elsö ugratásnak csufolt valamit meg a késöbbi videot!
Más:
Eladtam a Keewayt!
lett helyette egy hondám... nem CBR meg nem is XL hanem Dio.. De zsir uj a bele kurvajol megy kicsi létére plusz dobtak rá 20 rugot meg eljött érte györböl!szoval kb árába száltam ki belöle!a kis dio 98as relative friss..Hozta ember a számlákat mindenröl hogy mik lettek cserélve és mikor!még bejáratos!
Sziasztok segítségrelene sükségem vez lánc lett cserélve EGY XL 600R -en indításnál olyant duran mint egy ágyúúú el lenne rakva a vezérlés? vagy gyujtás?előre is köszönöm a választ üdv: CSISZA!
ujra nálam a bitang vas
ujra a klubban
ismét voltunk ugratni
haver bátrabb mint és, az simán ugratott akorát hogy átment volna a szimó felett
utána megfejelte a kormánymerevítőt és a földet
pazzaz kormánymerevítőt simán elgörbítette
CR 500-at,YZ 400-at és CBR 900RR-t már adtak volna a gépemért
na mar kezdem megszokni az uj gumikat....azert neha rendesen beszital a hatulja a gepnek de lagalabb erdekesebb a motorozas....johetne mar egy kis eso kivancsi vagyok milyen lesz sarba
gyakorolni kell az ugrálgatást,aztán menni fog
ha nagyon gyertya lenne,akkor fékezni kell a levegőbe,ha nagyon orros akar lenni,akkor meg gázt neki a levegőbe,ha kicsit gyakorol az ember, tök jól tudja kontrollálni a motort a levegőbe,bár azért ez a dolog inkább nagyobb ugratókon életképes,cross pályán
visszasunnyogtam a gyerek nélkül, aztán kipróbáltam a bukkanót, de én nem tudok ekkorát ugratni
mindig azt hiszem hogy hanyattesek, marha meredeknek tűnik...
úgy gondolom nem vagyok bátor
szimó teleszkkópok lekoppantak a kis ugratástól
egy dt125 van betervezve, ha leér a lába
nézegettem az yz80asokat de rohadt drága a gép is és az üzemeltetése is
már gyüjtöget a dt-re
Cseréljétek le valami kis enduróra mert a sámson hamar meg fog dögleni
A srácnak meg gratula!