a nejnek tetszik a motorozás egyre jobban, de a jogsiszerzéshez nincs igazán kedve
a gyerek meg 3 év múlva mehet A1 jogsira, adig ki kellene bírni a szimónak..
bár lehet jobban járnék valami olcsó endúró vázat összehegesztenék egy etz blokkal
mert igazán nem akarnék sok pénzt kiadni egy valamire ami pár évig kell csak
mert már most elkezdett a gyerek gyűteni egy rendesebb motorra, bízom benne kitart az elhatározása
pedig a wr450 sokkal dühösebb motor mint az xr
egyszer volt alkalmam kipróbálni, de nekem sok volt
hamarosan kipróbálok egy 50 lovas drz-t kíváncsi leszek milyen, mert eddig csak a folytott kivitelhez volt szerencsém
mondjuk ezt au 525-ös ktm-ez is kipróbálhattam volna, de attól féltem hátha megtetszik aztán én is "hülye ktm-es" lennék
bár az én tudásomhoz és a tempómhoz a dr350 is teljesen elég lenne, sokáig keresgéltem de az még ritkább rendszámos kivitelben mint az xr4
Így is szép! Azt hittem ez gyárilag SM,és azért írtam a futóműről amit írtam
Hát igen,egy karcos motort könnyebben bevisz az ember a susnyásba.
Amúgy meg ha SM-ezik vele,akkor nem ba...a össze,így meg is tarthatná
Köszönjük! Ez gyárilag enduró. Ő vett bele sm kerekeket. aha olasz de végül is nem egészen, mert a blokkon rajta van hogy osztrák. futóműve is nagyon jó mert elől marzocchi telós, hátul himba rendszer van, mart kerékagyak vannak benne, hátul 3 csapágyas (azt mondják jobb mint a ktmbe). Nagyon jó kis motor csak sajnos nem a testvéremnek való ,mert ő ilyen polír mániás Kb 1 éve mióta nálunk van 1 szer volt koszos mert megázott motorozás közbe Hiába hívom endurózni azt mondja hogy ő nem kiütni vette...Ezért is adja el mert nem neki való.. Itt van két kép az egyik netes, a másikon meg enduró gumikkal van, kicsit hülyén néz ki azon a képen
Láttam egy régi hsz.-at,ahol már eleve a keresett motorok között volt a KTM, az XR mellett
Én a mai napig nem érezném,hogy nekem nagyobb motor kell,ha nem kerül be a csapatba egy kolléga(DRZ E),aki nagyon jó tempót tud motorozni. És nem azért mert nem tudom tartani a lépést vele,hanem mert már nincs tartaléka a motoromnak. Az erdőben például simán tudom követni a dörzit is,meg az új csapattagot,aki WR 450-el megy,viszont ahogy egy hosszabb egyenesben találom magam,az én motoromból ki van véve a maximum. Jó lenne egy olyan gép,amibe van még egy kis plusz. Érdekes viszont,hogy a WR az egyenesben lemarad ..........állítólag nagyon le van áttételezve
A kisfiad nagyon jól bánik azzal a kis simóval.Lassan érik egy nagyobb enduro is.Ha a feleségedet is sikerül rábeszélni ilyen ördögi dolgokra akkor egy szép kis családi elfoglaltság kerekedik ki belőle.
Neked meg jobbulást,az arcüreg gyulladás tényleg nem kelleme érzés.
Gyönyörű motor,nagyon jó kiállása van,viszont az a futómű ami SM-re jó,az enduróhoz biztosan nem tökéletes,mert kemény.
Az EXC -k terepre születtek,szerintem nem lehet összehasonlítani azokkal.
Azért nem dobnám ki a garázsomból,mert nagyon tetszik .........csak ne lenne olasz
Sziasztok. Látom hogy páran nézegetitek a KTM eket. A testvéremnek pont van egy eladó. Vagyis Beta ,de gyárilag KTM blokkos. Páran biztos ismeritek tesztekről hogy milyen jó motor. Tele van nagyon komoly alkatrészekkel. Nagyon szép állapotban van. Igaz hogy az ára soknak tűnik ,de ez a motor 2008 as. Sm és enduro kerékszett is van hozzá. Összes gyári tartozéka is megvan. Ha valakinek nem kellene az sm kerék le engedi az árból! Ha ismerősötöket érdekli , vagy esetleg titeket nyugodtan kérdezzetek. Még annyit mondanék én is erről a ktmes témáról ,hogy szerintem ha nincs széthajtva és figyelnek is rá nagyon sokáig elmennek. http://www.kepesmotor.hu/beta-...
de ez az arcüreg gyulladás jó szar dolog, olyan érzésem volt hogy majd kiesnek a fogaim, meg mintha pumpálták volna a fejem
pedig mentem vagy 25ös tempóval kb 10km távot
Az LC4 egy ............... ,inkább tartom túramotornak mint endurónak.
Én kizárólag az EXC-ről beszélek.
Az XR650R sem túlzottan versenyenduró és hidd el sok a 130kg
Tetszenek a ktm-ek de azért az erős szerintem hogy egy lc4 640sm-be 35.000 km alatt másodszor kellet hajtókart cserélni ja és hozzá teszem földutat nem látott.Ez nem anyag hiba hanem konstrukciós hiba ugyanis nincs benne kiegyensúlyozó tengely és ezért szétveri saját magát.
Nem tisztem védeni a KTM-et egy Honda fórumon,de.................:
pl. ez a hajtókaros dolog elég nagy baromság ,hiszen egy túlméretezett, ezer éves konstrukciót egy kihegyezett motorral összehasonlítani nem éppen fair.
Ini sok igazat írt a fillérbaszással kapcsolatban.
Az elmúlt időkben elég sok KTM-es sráccal toltam és nem volt azokkal semmi gond,pedig nem a kukorica földek között mentünk.
Meg aztán ha olyan szar a japók meg olyan jók akkor miért nem ők nyerik az enduró versenyeket
Mondhatok ilyeneket mert öreg hondám van és igen megbízható de csak azért mert rendszeresen karban tartom.Nem egy-két XR-ről tudok ami széthullott,viszont azok nem is kapták meg a jussukat!
A haver domijából konkrétan a szelepfészek esett ki,tudok CRF-ről amit harmadjára tesznek rendbe stb.
Meddő vita
Rá kell tenni a lóvét és mind jó lesz
Viszont a narancsosok alapból tesznek olyasmit a gépre amit a többiek nem.Ez meg tény.
Csak az az érdekes hogy akár hány ktm-es ismerőssel beszélek mindenki arra panaszkodik hogy hajtókaros lett a gépe.Egy hondába nem sűrűn kell hajtókart cserélni.
KTM = kérlek toljál meg (egy CR125-ös versenyző szájából)
Egyébként pedig nagyon vackok nem lehetnek a KTMek, csak gondolom figyelni kell azokra is, mint mindenre. Több külfüldi fórumos XR400-as tulajnak van EXC450-je "második" motornak, és nem nagyon panaszkodnak
XrSo, mikor kaphatjuk meg pár napra a kartervédődet lekoppintás céljából? Utána megyek veled motorozni, múltkor kérdezted hogy mikor
szerintem meg hülyeség a ktm fikázások
legalábbis ha értelmes ember a gazdája
inkább az lehet a "rossz" hírnév oka hogy zsugori és sufnituningos emberkék hajtják általában
mert ugye 100-200 óránként nemsokan költenek rá százezreket
láttam már sok hirdetésben olyan ktm-et aminek már a bele is kilógott aztán 20 üzemórákkal árulták
a gyerek meg 3 év múlva mehet A1 jogsira, adig ki kellene bírni a szimónak..
bár lehet jobban járnék valami olcsó endúró vázat összehegesztenék egy etz blokkal
mert igazán nem akarnék sok pénzt kiadni egy valamire ami pár évig kell csak
mert már most elkezdett a gyerek gyűteni egy rendesebb motorra, bízom benne kitart az elhatározása