Láttam a hirdetést, írtam is egy mailt az illetőnek pár napja, de az a helyzet, hogy amíg az enyémet nem viszik el, addig sajnos nem tudok más motort venni. Annyit észrevettem így a képeken(nem csak ennél a hirdetésnél) hogy van amelyiken van irányjelző, és van amelyiken nincs, ez gyárilag van így, vagy csak le vannak szerelve, de a kormányon a kapcsoló megvan?
nem ilyen tüske volt?
ezek eléggé agresszívek, ilyen nekem is volt már a gumiban
alig lehetett kihuzigálni a külsőből, egy kis csavarhúzóval kellett noszogatni
felénk sok helyen van ilyen bokor, egész csatornapart teli van
igen a slime is egy ilyen cucc.
ezt az utóbbi defektet egy tüske okozta, amit alig tudtunk eltörni, annyira kemény volt, de azt nem tudom megmondani milyen növényé volt! felvesszük a kötelező felszerelések közé a kis növényhatározót is!
múltkor meg egy patkószeg-szerű állt bele a hátsógumiba.
Sziasztok! Bocsánat, hogy csak így beleoffolok a topik témájába, de ha lenne valakinek egy papíros 600as XR-je cserébe, az ne tartsa magába, köszönöm:) Csere
Ilyenre fáj az én fogam is.Ezek nagyobb tervezést szervezést és több szabadidőt igénylenek.Hébe-hóba beiktatni pár ilyen túrát,na az nem lenne rossz.A 80 fokos emelkedő meg megmarad egy rögtönzött vasárnapi motorozásnak.Ez a két formája a terepmotorozásnak ami igazán megfogott.
nekem minden járműben van slime(vagy mifene a neve) defekmentesítő
úgy veszem észre biciklibe nagyon jó dolog, motorba már nem annyira
mert ugye ez a tömítő massza csak a kicsi lyukaknál ér valamit (királydinnye, akáctüske) ezek meg nem igen ütik át a rendes motorgumit
drót, szög és társai meg nagyobb lyukat ütnek mint amit betömít
legalábbis ami defekteim voltak és amiket láttam mind nagy lyuk volt
Haverom ugyanott elmegy az XR 650R-el ahol mi,csak lassabban.
A csiki csukis helyeken sokkal lassabb,mert nem olyan fordulékony,és jóval nehezebb mint a kistesó.
Már gondoltam rá,de ettől nem lesz könnyebb,és nem lesz rajta indító
én úgy szeretnék terepmotorozni hogy elmegyünk valahová (akár kiszemelt céllal akár análkül) megyünk-megyünk-megyünk aztán ahol az este ér letáborozni valami erdőszél vagy ilyesmin aztán másnap ismét menni
szóval semmi hard, 80 fokos emelkedők, tengelyig sár stb
csak olyan téblábolós üzemmód
csak sajna ilyen társaság nincs a közelembe
meg vagy ilyen molyfingok akik 200km után már nem ülnek motorra 3 hétig, vagy tehetősebb emberkék akiknek pl egy földközi tenger megkerülés a cél
évente van ilyen ténérés túra, de ott meg van 30-40ember és rengeteg tökölés....
szóval nem könnyű ez.......
Valahogy sose voltam kibékülve a Yamahaval.Mondjuk a TT modellek nem rossz gépek.A csapatban is van egy 350-es.Wr-ből meg a 400 és 450 ami jól sikerült.A 426 egy elkapkodott konstrukció volt.Valahogy akkor is inkább egy Ktm.Honda xr650 nekem nagyon zsúfoltnak néz ki.Ahogy írtátok ezt a zsúfoltságot a súlya is tükrözi.650ccm valahogy nem egy hard enduronak való.
xr400 teljesen jó lenne ha -10-15 kg könnyebb lenne és emellé társulna egy 45-50 le.Én mindig azt mondtam,hogy erdőt,hegyet mászni nagyon jó a kis köbcentis könnyű enduro.Lehet a megoldás egy 440 szett lenne?!
egész normálisan megy a szimóval, nem úgy mint a szomszéd kölkök hogy csak akkor vátanak amikor üveghangon van a gép
igaz ami igaz a szimó nem ilyenekre való, de csak bírja egy ideig azt a 35 kilós súlyát
nekem ne legyen dühös egy gép
meg majdnem olyan volt a wr mint egy 2t, mert kicsi gázon alig ment utána meg majd kiugrott alólam
én sem 1000km túrákra kérem el a gépet csak hogy mennyivel másabb arra vagyok kíváncsi
drz-t tuti nem veszek, xr után nem látom értelmét ilyenre fenem a fogam
mert túrázni is szivesen mennék akár még messzebb is
pl idén voltak ismerősék bulgáriában, többnyire murván, kicsi aszfalt, kicsi necces uton
Csak maradjon meg benne a kezdeti lelkesedés,na meg a kedves apa is pesztrálja rendesen.Amúgy tényleg jobban járnál egy öszvérrel,mint széthajtani szegény simót.
Dühös,dühös.......de én is!
Szívesen végigpróbálnám én is ezeket a motorokat,de én nem szeretek kunyizni,ráadásul más motorját jobban is féltem,nehogy valami baja legyen.
Szerintem az XR4 jobb motor,mint a DR350. Volt régen a csapatban egy olyan,és ahol mi simán felmentünk,a DR-es kolléga nem tudott. Persze ez a motorostól is függ,tudom,de az volt a DR baja,hogy nagyon könnyű az eleje,és a legkisebb emelkedőnél el is emelte azt......szerencsétlen srác esett kelt,el is neveztük tigrisbukfencnek Azóta már Gas Gas 300 -al tolja,egyből ügyes lett a srác
ezek eléggé agresszívek, ilyen nekem is volt már a gumiban
alig lehetett kihuzigálni a külsőből, egy kis csavarhúzóval kellett noszogatni
felénk sok helyen van ilyen bokor, egész csatornapart teli van
Egy fórumtársunké a vas.
ezt az utóbbi defektet egy tüske okozta, amit alig tudtunk eltörni, annyira kemény volt, de azt nem tudom megmondani milyen növényé volt! felvesszük a kötelező felszerelések közé a kis növényhatározót is!
múltkor meg egy patkószeg-szerű állt bele a hátsógumiba.
Csere
egész jól kiegészítené a ténérét
úgy veszem észre biciklibe nagyon jó dolog, motorba már nem annyira
mert ugye ez a tömítő massza csak a kicsi lyukaknál ér valamit (királydinnye, akáctüske) ezek meg nem igen ütik át a rendes motorgumit
drót, szög és társai meg nagyobb lyukat ütnek mint amit betömít
legalábbis ami defekteim voltak és amiket láttam mind nagy lyuk volt
A csiki csukis helyeken sokkal lassabb,mert nem olyan fordulékony,és jóval nehezebb mint a kistesó.
Már gondoltam rá,de ettől nem lesz könnyebb,és nem lesz rajta indító
szóval semmi hard, 80 fokos emelkedők, tengelyig sár stb
csak olyan téblábolós üzemmód
csak sajna ilyen társaság nincs a közelembe
meg vagy ilyen molyfingok akik 200km után már nem ülnek motorra 3 hétig, vagy tehetősebb emberkék akiknek pl egy földközi tenger megkerülés a cél
évente van ilyen ténérés túra, de ott meg van 30-40ember és rengeteg tökölés....
szóval nem könnyű ez.......
Nekem egy Dominator jobban bejön,de nem vagyunk egyformák
Ha meg Yamaha,akkor XT 660
Simó meg csak bírja,az enyém már 6 éve viszi a 100 kg-t.
van vkinek tapasztalata defektmentesítő folyadékokkal, mondjuk ilyennel:
http://www.defekt-stop.hu/inde...
kezdem unni a defekteket, igaz jó hangulatban zajlanak a gumijavítások, ragasztások, de inkább motoroznék a szerelés helyett.
xr400 teljesen jó lenne ha -10-15 kg könnyebb lenne és emellé társulna egy 45-50 le.Én mindig azt mondtam,hogy erdőt,hegyet mászni nagyon jó a kis köbcentis könnyű enduro.Lehet a megoldás egy 440 szett lenne?!
igaz ami igaz a szimó nem ilyenekre való, de csak bírja egy ideig azt a 35 kilós súlyát
meg majdnem olyan volt a wr mint egy 2t, mert kicsi gázon alig ment utána meg majd kiugrott alólam
én sem 1000km túrákra kérem el a gépet csak hogy mennyivel másabb arra vagyok kíváncsi
drz-t tuti nem veszek, xr után nem látom értelmét
ilyenre fenem a fogam
mert túrázni is szivesen mennék akár még messzebb is
pl idén voltak ismerősék bulgáriában, többnyire murván, kicsi aszfalt, kicsi necces uton
Szívesen végigpróbálnám én is ezeket a motorokat,de én nem szeretek kunyizni,ráadásul más motorját jobban is féltem,nehogy valami baja legyen.
Szerintem az XR4 jobb motor,mint a DR350. Volt régen a csapatban egy olyan,és ahol mi simán felmentünk,a DR-es kolléga nem tudott. Persze ez a motorostól is függ,tudom,de az volt a DR baja,hogy nagyon könnyű az eleje,és a legkisebb emelkedőnél el is emelte azt......szerencsétlen srác esett kelt,el is neveztük tigrisbukfencnek Azóta már Gas Gas 300 -al tolja,egyből ügyes lett a srác