Beszarás,hogy vagy 100Gb manuálom van de olyanok is mint '64-es Kreidler meg '73-as Ossa meg minden más gyakori és kevésbé gyakori típusé de XL 350-hez ennyi van
igen, átjött! Nagyon szépen köszönöm! Ez már majdnem jó. Ebben a 87-től 90-ig gyártott XLX van ND04-es, az enyém pedig XL és ND03-as. DE szerintem a nagy része megegyezik.
Figyelj az a motor olyan egyszerű mint a szeg.
Én régen azt csináltam,hogy mindent lerajzoltam,most egyszerűbb fotózni meg összejelöltem mindent mindennel.
Oda kell figyelni és kész
Köszi a választ,odáig oké hogy szétszedjük és kicseréljük,de összerakni már nembiztos hogy összetudjuk,esetleg tudnátok adni pár tippet?Főleg a vezérléstől félünk.
Sziasztok! Az XL125-m nagyon eszi az olajat,eddig azt hittük hogy szelepszár szimering a rossz,kilett cserélve de ugyanúgy füstöl és zabálja az olajat.Ebből arra következtetek hogy olajlehúzó gyűrő lehet a gondja vagy még lehet valami aminek az olaj fogyás a és a felhő méretű füst a jele?
És ha olajlehúzó gyűrű akkor azt itthon kilehetne cserélni?lekell akasztani a vezérműláncot,lekell szedni a hengerfejet stb.?Ha hülyeséget mondok akkor bocsi
Sziasztok!
Már egy jó ideje olvasgatom a fórumot és eddig rendszerint minden kérdésemre megkaptam a választ, viszont Xl 350R-ről sajnos szinte semmit nem találok. Ha vki tudna hozzá manualt vagy vmit, azt nagyon megköszönném. Egy régebbi hozzászólásban volt egy link 350-esről, de az sajnos a régebbi típusról. Sajnos nem tudom az enyém mikori évjárat, de úgy gondolom, hogy 84-87 közötti lehet.
A terhelés sem egyforma és én nem hiszek a csodákban
Mindennek oka van szerintem.Ha szerelés előtt nem csinálta akkor vagy szerelési hiba,vagy szimering
En most attam eloszor h befustol..kiprobalta egyik cimbi es amikor megallt akkor megporgette..de csak hirtelen gaznal dobott egy kokszot azt ennyi..szoval ez meg belefer sztem:-)
nekem hidegen nincs benne olaj..ha melegítem picit(5perc) akkor van..menet után meg max felett volt(nyilván nem csak kihúzom és úgy nézem )....így érdekes..
amúgy ha szelepszár szimeringes akkor csak alapjáraton füstölne, nem? Ez most azt csinálja hogy ha csak simán jár egy darabig nem füstöl, ha gázt húzok akkor viszont igen...
lehet mégis olajlehúzó gyűrű, de akkor viszont nem értem mi történt vele.
zsolt.hux@gmail.com
Ez a manual meg van nekem is,de nem akartam hinni a szememnek amikor megláttam.Ezek szerint tényleg 0.05 mm mindkét szelep
Én régen azt csináltam,hogy mindent lerajzoltam,most egyszerűbb fotózni meg összejelöltem mindent mindennel.
Oda kell figyelni és kész
Egy kézikönyvet már találtam de annyi cucc van itt,hogy idő míg átnézem.
Van egy manuálom abban 0,05 mindkét szelepnek.
És ha olajlehúzó gyűrű akkor azt itthon kilehetne cserélni?lekell akasztani a vezérműláncot,lekell szedni a hengerfejet stb.?Ha hülyeséget mondok akkor bocsi
Már egy jó ideje olvasgatom a fórumot és eddig rendszerint minden kérdésemre megkaptam a választ, viszont Xl 350R-ről sajnos szinte semmit nem találok. Ha vki tudna hozzá manualt vagy vmit, azt nagyon megköszönném. Egy régebbi hozzászólásban volt egy link 350-esről, de az sajnos a régebbi típusról. Sajnos nem tudom az enyém mikori évjárat, de úgy gondolom, hogy 84-87 közötti lehet.
Olyan kérdésem lenne,hogy 125-ös XL-nek mekkora szelephézagokat kell állítani?
Mindennek oka van szerintem.Ha szerelés előtt nem csinálta akkor vagy szerelési hiba,vagy szimering
Nem ismerem konkréten az XL 125-öt de tennék rá pénzt,hogy igen
amúgy ha szelepszár szimeringes akkor csak alapjáraton füstölne, nem? Ez most azt csinálja hogy ha csak simán jár egy darabig nem füstöl, ha gázt húzok akkor viszont igen...
lehet mégis olajlehúzó gyűrű, de akkor viszont nem értem mi történt vele.