az enyém elég drága volt, mivel ugye ez nem a régi xr, ezeket 96-04között gyártották,papíron valóban nem sok különbség van a 400as és e között...csak jobban kell forgatni, kevesebb a nyomaték, viszont a súly is..nekem mondjuk megfelel, pedig volt jóval könnyebb, és erősebb motorom ennél,-sőt még az 400-nál is...
viszont mintha egyre jobban füstölne...és ez kékes füstnek tűnik...
Én már kinőttem a sárdagasztásból engem ezek a dolgok már nem mozgatnak inkább csak a szép tájak meg a szabadban való motorozgatás túrázgatás a csajommal.Ha erre kell a motor neked akkor egy 350 es is bőven elég könnyü és pörgős de azért van egy kis nyomaték. pl egy szuzuki dr 350 vagy yamaha xt 350
Azon gondolkodom hogy eladom jovore gyujtok hozza aztan veszek vmi modernebbet ujabbat meg konnyebbet!de gozom sincs mi lenne idealis a 60kilom ala kb olyan 200kilo kornyeken!bar amit tegnap kapott tolem a motor pl a salakdombokon...nem tom egy kisebbel mire mennek
picike ám az a 250ccm
egyik ismerősnek wr250 van papiron annyi ló mint az enyém, de ég és föld a két gép
avval nem lehet nyomatékból menni semerre, ráadásul injektoros így a tuning sem egyszerű
szelepszár szimeringre gondoltam én is. be is szereztem egy garnitúrát. de mivel elég nagy macera kicserélni és amúgysem fogy szinte semmi olaj abbamaradt a lelkesedés
nekem ráadásul sokat is kap, mert tiszta korom az index, meg kicsit darálós is a hangja félgáz felett
ha valamikor tiszta lesz akkor lejjeb teszem a tűt hátha jó/jobb lesz
eladni nem akarom, füst nem zavar, szóval nem sürgős ezen semmi
nekem is szokott hidegen fustolni....nekem mar szerintem a szelepszar szimeringek vagy a olaj lehuzo gyuru kopott....melegen csak kormol de ha tobb levegot adok neki akkor meg fullad ugy hogy az elvan neki nezve
igen elkelt,lett helyette sokkal szebb xr250, ugye angliából jött-fmf rendszer hozzá-fúvókázva, acrebis-kéz-váz-blokkvédők, hebo endúrótáska,-zsír új pirelli gumik, talon piros fogaskerekek-o gyűrűs regina lánccal(igaz terepre nem a legjobb, de itthon 20ezer egy ilyen is)-meg a vázon a leverődések eléggé elhanyagolhatóak-kint nagy becsben lehetett a motor, kár hogy itthon hozzányúltak de remélem beválik majd...
eddig nagyon tetszik egyébként, nem egy erőgép de amire vettem megfelel(amúgy meglepően harap és megy), és a futóműve fényévekkel jobb az rmx-énél, ami meglepő mivel már látszatra gagyibbnak tűnik. Eltalálták, na!
a füstöt mindjárt megyek, beindítom és megnézem közelebbről, lehet csak beképzelem
igen a hűtővíz, hengerfejes tuti , amúgy amikor először beindítottuk, füstölt minden rajta, nem kevés olaj és egyéb segéd eszköz ment mellé összeszereléskor,amit le törölni nem lehet a zeg-zugokból. Benzinnel meg nem sok kedv van zárt térben bűvészkedni, meg a lustaság ugye..de lehet ez ég belülről is...illetve remélem ez ég!
ha fehér eszi a hűtővizet
amúgy enyém is füstöl ha beindítom , de durván füstöl
aztán ha bemelegszik semmi füst
én arra gondolok hogy túl sok olaj van benne
na majd megnézem ismét, mert olajat cserélem, csak még nem volt időm motorozni
nyilvánvalóan az összeszerelés minősége nem a gyári sajnos...
de hidegen-melegen 1rúgásra indul így most...azért kopott motorral ez gondolom nem annyira lehetséges..tenném hozzá, hogy eddig 8 2ütemű motorom volt(javarészt endúró és crossmotorok), nem tudom mik a mérvadóak egy 4t-nél..azt tudom hogy 2ütemű motornál már rég főtengelyt cseréltünk, és vissza is tettük a blokkot,-mire az xr-en leszedtük a hengerfejet...ezért kérdezek, van is mit tanulni...
Nem tudom mi ez a füst, igazság szerint olajos mindenütt a gép, tehát kívül is füstöl a henger+kipufogó..igaz kezd leégni, de belülről továbbra is jön némi füst, hogy miért azt nem tudom.-dugó, henger újszerű állapotban van, nem lóg semerre semmi, meg szétszedés előtt nem is füstölt. Szelepszár szimeringek-meg a többi tömítés a hengerben-természetesen újak! A füst fehér, vagy kékes talán de semmiképpen nem fekete. Régen hallottam olyat hogy valaki szétszedett motort és bár minden új volt, némi füst akkor is jött. Ismerősi körben is van újabb cross motor és generál után az sem épp hegyi levegőt fújt ki. Nem tudom mi lehet, de csak akkor füstöl ha alapjáraton jár egy ideig... egyéb tipp?
viszont mintha egyre jobban füstölne...és ez kékes füstnek tűnik...
egyik ismerősnek wr250 van papiron annyi ló mint az enyém, de ég és föld a két gép
avval nem lehet nyomatékból menni semerre, ráadásul injektoros így a tuning sem egyszerű
nekem ráadásul sokat is kap, mert tiszta korom az index, meg kicsit darálós is a hangja félgáz felett
ha valamikor tiszta lesz akkor lejjeb teszem a tűt hátha jó/jobb lesz
eladni nem akarom, füst nem zavar, szóval nem sürgős ezen semmi
eddig nagyon tetszik egyébként, nem egy erőgép de amire vettem megfelel(amúgy meglepően harap és megy), és a futóműve fényévekkel jobb az rmx-énél, ami meglepő mivel már látszatra gagyibbnak tűnik. Eltalálták, na!
a füstöt mindjárt megyek, beindítom és megnézem közelebbről, lehet csak beképzelem
Amúgy szerintem ha minden új és jól van összerakva akkor nem kellene füstölnie semmilyen színűt. ,
amúgy szerintem feltettem már ide a képeket, de hogy mikor nem tudom
jó pár hónapja lehet
amúgy enyém is füstöl ha beindítom , de durván füstöl
aztán ha bemelegszik semmi füst
én arra gondolok hogy túl sok olaj van benne
na majd megnézem ismét, mert olajat cserélem, csak még nem volt időm motorozni
de hidegen-melegen 1rúgásra indul így most...azért kopott motorral ez gondolom nem annyira lehetséges..tenném hozzá, hogy eddig 8 2ütemű motorom volt(javarészt endúró és crossmotorok), nem tudom mik a mérvadóak egy 4t-nél..azt tudom hogy 2ütemű motornál már rég főtengelyt cseréltünk, és vissza is tettük a blokkot,-mire az xr-en leszedtük a hengerfejet...ezért kérdezek, van is mit tanulni...