Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hmm, az alvázszámom: PD03 6152972 ez miféle lehet?
ezek alapjan megtod nezni ha minden igaz
L es az nemtom milyen de R az van mert az van nekem is
eladóvá vált a motorom, ha valakit érdekel itt a link:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Az évjáratot ki lehet deríteni pontosan? A gyári lemezen nem írják. Ill. a pontos típust? XL600L vagy XL600R? XL600R volt egyáltalán?
Én is köszönöm a választ! Pont ezt akartam megkérdezni, csak megelőztek . Igaz nekem 600-as de szerintem ugyanaz azon is. De találtam egy jó vidit is róla
http://www.youtube.com/watch?v...
ha valakinek kellene!
Az sem kellemes ha háton húzza az embert az elszabadult lánc
Benzincsap rendesen átenged,úszószint jó,főfúvóka jó.
Még lehet hogy gyújtással lesz valami,gyertyát most fogom megnézni.
rendben, köszönöm
ha nem rendszámos akkor gondolom nem csinálsz vele 500km-es túrákat.....
szóval telefon legyen nálad mindig, és tépd a gépet
mert ha minden szart megcsinálgatsz rajta akkor ráköltöd a motor árának legalább dupláját, és semmivel sem ér többet mint amikor vetted
láncot azért nézd meg mennyire mozog a csap (nyomogasd össze a szemeket) aztán ha nagyon kotyog cseréld le, mert ha szakad akár a blokkot is kiütheti
igen van holtjáték, csak a kinti 3/4-nél kezd fogni, bár csak megszokás kérdése, rendszámmentes
alul a lánc lóg vagy bő 4 centit a hátsó feszítő meg maxon van h a fene enné meg
kuplungkarnak van holtjátéka?
amíg nem csúszik jó az a kuplung,
rendszámos a műszer?
Srácok, ha xl600-on kint fog a kupplung azt jelenti szarrá van kopva
erre gondoltam, köszönöm! - amúgy így raktam össze(lefelé bütykökkel), körbe is fordul rendesen(-nyit - zár-), a gyújtás volt nagy kérdőjel...de akkor ezek szerint minden második ütemre(360fokra-F jelre) gyújt simán mint egy 2t.
Nem valószínű hogy a kartergáz a hiba okozója , inkább a üzemanyag fogy el . Benzincsap rendesen átenged ? úszószint jó ? főfúvóka elég nagy ?
Sziasztok,akadt egy kis probléma az XL 125-mel.
Egy bizonyos fordulatig szépen húz,pörög a motor de ha eléri azt a bizonyos fordulatot (pontosan nem tudom mennyi lehet mert sajnos nem működik a fordulatszámmérő)elkezd fulladni a motor.A kartergázt most vezettem el,okozhatja ez a bajt?
A vezérműlánckereket két féle képen lehet a vezértengelyre rácsavarozni ( gondolom erre gondolsz ) , ha jelre teszed , a bütykök felfelé álljanak . Gyújtás minden fordulatra ad szikrát , nincs vezérlő !
hogy gondolod máshogy betenni?
azt csak egyféleképp lehet
autónál sem lehet "másképp"betenni
helló, xr250/400-ba a vezérműtengelyt hányféleképpen lehet betenni? A hozzá tartozó manuál elég szűkszavú ezzel kapcsolatban, a fogaskereket taglalja hogy kell jelre tenni, de a vezérműtengelyt nem igazán részletezi(vagy én nem találtam), be lehet egyáltalán rosszul tenni? Amúgy a gyújtást mi vezérli hogy ne minden második ütemben gyújtson?
a jobb oldali burkolatnál van vmi tömítés? mert akkor azt sem lehet visszatenni
Hát nem árt kipucolni azt is,de a vázban is van egy szűrő na azt megint érdemes megnézni.
errol meg nem hallodtam
EEs milyen az yz?nem erdekel cserebe egy xl500?:-)
Üdv

Letöltöttem a manualt az XL600 hoz és azt írja olajcsere ügyben, miután mindenhonnan lengedtem az olajat kivettem a szűrőt, h vegyem le a jobb oldali motorburkolatot mert van még egy lapos szűrő amit onnan lehet kihúzni és azt is ganézzam ki. Ezt szokta vki?

Kösz