Én is köszönöm a választ! Pont ezt akartam megkérdezni, csak megelőztek . Igaz nekem 600-as de szerintem ugyanaz azon is. De találtam egy jó vidit is róla http://www.youtube.com/watch?v...
ha valakinek kellene!
ha nem rendszámos akkor gondolom nem csinálsz vele 500km-es túrákat.....
szóval telefon legyen nálad mindig, és tépd a gépet
mert ha minden szart megcsinálgatsz rajta akkor ráköltöd a motor árának legalább dupláját, és semmivel sem ér többet mint amikor vetted
láncot azért nézd meg mennyire mozog a csap (nyomogasd össze a szemeket) aztán ha nagyon kotyog cseréld le, mert ha szakad akár a blokkot is kiütheti
igen van holtjáték, csak a kinti 3/4-nél kezd fogni, bár csak megszokás kérdése, rendszámmentes
alul a lánc lóg vagy bő 4 centit a hátsó feszítő meg maxon van h a fene enné meg
erre gondoltam, köszönöm! - amúgy így raktam össze(lefelé bütykökkel), körbe is fordul rendesen(-nyit - zár-), a gyújtás volt nagy kérdőjel...de akkor ezek szerint minden második ütemre(360fokra-F jelre) gyújt simán mint egy 2t.
Sziasztok,akadt egy kis probléma az XL 125-mel.
Egy bizonyos fordulatig szépen húz,pörög a motor de ha eléri azt a bizonyos fordulatot (pontosan nem tudom mennyi lehet mert sajnos nem működik a fordulatszámmérő)elkezd fulladni a motor.A kartergázt most vezettem el,okozhatja ez a bajt?
A vezérműlánckereket két féle képen lehet a vezértengelyre rácsavarozni ( gondolom erre gondolsz ) , ha jelre teszed , a bütykök felfelé álljanak . Gyújtás minden fordulatra ad szikrát , nincs vezérlő !
helló, xr250/400-ba a vezérműtengelyt hányféleképpen lehet betenni? A hozzá tartozó manuál elég szűkszavú ezzel kapcsolatban, a fogaskereket taglalja hogy kell jelre tenni, de a vezérműtengelyt nem igazán részletezi(vagy én nem találtam), be lehet egyáltalán rosszul tenni? Amúgy a gyújtást mi vezérli hogy ne minden második ütemben gyújtson?
Letöltöttem a manualt az XL600 hoz és azt írja olajcsere ügyben, miután mindenhonnan lengedtem az olajat kivettem a szűrőt, h vegyem le a jobb oldali motorburkolatot mert van még egy lapos szűrő amit onnan lehet kihúzni és azt is ganézzam ki. Ezt szokta vki?
http://www.kepesmotor.hu/honda...
http://www.youtube.com/watch?v...
ha valakinek kellene!
Még lehet hogy gyújtással lesz valami,gyertyát most fogom megnézni.
szóval telefon legyen nálad mindig, és tépd a gépet
mert ha minden szart megcsinálgatsz rajta akkor ráköltöd a motor árának legalább dupláját, és semmivel sem ér többet mint amikor vetted
láncot azért nézd meg mennyire mozog a csap (nyomogasd össze a szemeket) aztán ha nagyon kotyog cseréld le, mert ha szakad akár a blokkot is kiütheti
alul a lánc lóg vagy bő 4 centit a hátsó feszítő meg maxon van h a fene enné meg
amíg nem csúszik jó az a kuplung,
rendszámos a műszer?
Egy bizonyos fordulatig szépen húz,pörög a motor de ha eléri azt a bizonyos fordulatot (pontosan nem tudom mennyi lehet mert sajnos nem működik a fordulatszámmérő)elkezd fulladni a motor.A kartergázt most vezettem el,okozhatja ez a bajt?
azt csak egyféleképp lehet
autónál sem lehet "másképp"betenni
Letöltöttem a manualt az XL600 hoz és azt írja olajcsere ügyben, miután mindenhonnan lengedtem az olajat kivettem a szűrőt, h vegyem le a jobb oldali motorburkolatot mert van még egy lapos szűrő amit onnan lehet kihúzni és azt is ganézzam ki. Ezt szokta vki?
Kösz