Szívesen! Akkor ezek szerint sikerült beállítani rendesen a szelephézagot.
Biztos nem az új szelepek miatt füstöl a gép. Inkább a szelepszár szimeringek,dugó,gyűrűk,henger kopottsága miatt tud füstölni. Egyáltalán milyen színű a füst? Ha kék akkor olaj,ha fekete akkor meg sokat kap.
Szelepszár szimeringek ki lettek cserélve? Most éppen aktuális lett volna,mivel szét volt szedve a hengerfej.
na kiszedtük, becsiszoltuk,a pöcköt...összeraktuk, és jó lett:) egyedül az rondít a képbe hogy enyhén füstöl a motor, ha 1-2percig alapjáraton jár...pedig minden új, talán ha bekopnak rendesen a szelepek majd elmúlik... köszönök szépen még egyszer mindent!
xl600ra van itt a padláson egy műanyag túra tank
ha érdekel megkérdem a gazdáját mire tartja
benzincsapot takarítani kell mert elég vékonyan jön a benzin
hát igen...az tuti..elég sok helyen éreztem a hátrányát!meg könnyedén lecsuszik mondjuk bakhátrol meg ilyenekröl..nagy temponál meg igen kellemetlen amikor csuszkál alattam össze vissza
Na ma volt egy igen jo kis turában részem..volt benne minden!sár az dögivel,mint a hülye gyerekek mentünk át mindenen,sosem korigáltunk tócsa elött 1gázon át mindenen ami épp jött!Pici ösvényeken elmentünk egészen az Inotai Salak dombokig amik ilyen 30-35méter magasak meredek fallal és elég nehezen motorozható mert csuszik!na ott bohockodtunk kicsit onnan felmentünk a hegyekbe de ott sem erdös részre,inkább ilyen kopár sziklás füves zuzottköves nyomokon mentünk!Összesen 65kilométert mentünk és hazafele majdnem sikerült egy hatttalmasat feküdnöm....dombnak futottam felfele utána egy egyenes rész volt ahol megállt a viz...30centi mély és olyan 40 méter hosszu..nem láttam hogy ott van és 70km/h-val érkeztem meg bele...mintha falba mentem volna de végig értem rajta ott viszont elindult keresztbe és vagy 20 métert jött mellettem a motor segge mire 2bokron átgázolva össze tudtam szedni...Élménydús buli volt!volt 1-2 kisebb fekvés de inkább csuszás volt mint fekvés..az biztos hogy meredek partfalon felállitani a motort ugy hogy ö már a tetején van félig de én még a partfalon állok...na az kuuurvanehéz
hátsóféknek mindig ez a vége.......
mondjuk bütyköm csak a szélén volt, light túrára készültünk
de azért lejöttünk a biharról a "hátsó" úton ahol múlt évben nem tudtunk felmenni
nekem nem hiányozna
most kopott le a 3. első betétem, a hátsó meg szerintem olyan mint amikor vettem
max akkor használom ha nagyon-nagyon meredeken(és/vagy csúszós) kell lejönni
Biztos nem az új szelepek miatt füstöl a gép. Inkább a szelepszár szimeringek,dugó,gyűrűk,henger kopottsága miatt tud füstölni. Egyáltalán milyen színű a füst? Ha kék akkor olaj,ha fekete akkor meg sokat kap.
Szelepszár szimeringek ki lettek cserélve? Most éppen aktuális lett volna,mivel szét volt szedve a hengerfej.