Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szívesen! Akkor ezek szerint sikerült beállítani rendesen a szelephézagot.
Biztos nem az új szelepek miatt füstöl a gép. Inkább a szelepszár szimeringek,dugó,gyűrűk,henger kopottsága miatt tud füstölni. Egyáltalán milyen színű a füst? Ha kék akkor olaj,ha fekete akkor meg sokat kap.
Szelepszár szimeringek ki lettek cserélve? Most éppen aktuális lett volna,mivel szét volt szedve a hengerfej.
esetleg egy képet tehetnél majd fel!
azon gondolkodom mivel lehetne könnyiteni még a motoormon
na kiszedtük, becsiszoltuk,a pöcköt...összeraktuk, és jó lett:) egyedül az rondít a képbe hogy enyhén füstöl a motor, ha 1-2percig alapjáraton jár...pedig minden új, talán ha bekopnak rendesen a szelepek majd elmúlik... köszönök szépen még egyszer mindent!
kisebb mint az enyém
akkora mint az önindítós tankja, de a dísz helyén is tank van, meg egy picit púposabb
De ha tura akkor az valami hatalmas nem?
xl600ra van itt a padláson egy műanyag túra tank
ha érdekel megkérdem a gazdáját mire tartja
benzincsapot takarítani kell mert elég vékonyan jön a benzin
Én sem igy terveztem,nem számitottam rá hogy ott van a tócsa!
Tankom viszont behorpadt 1-2helyen..kéne rá müanyag....na de mié?
fasza képek!
a megmaradt fagyipénzből lehet venni most egy rakat benzint
ilyen vizeken csak akkor porolj át gyorsan ha ment előtted valaki
én a dt-vel pereceltem egy nagyot amikor volt a tócsába egy karó és elment az eleje
Én meg tegnap jöttem haza a balatonról olyan fasza időnk volt
De legalább a Beta megvan.
Csináltam pár érdekes képet.
hát igen...az tuti..elég sok helyen éreztem a hátrányát!meg könnyedén lecsuszik mondjuk bakhátrol meg ilyenekröl..nagy temponál meg igen kellemetlen amikor csuszkál alattam össze vissza
Oda krossz gumi kell barátom
igy még nem fáradtam el...mondjuk a kis öreg öszvérrel egy EXC400 után és egy KTM 640 LC4 után mentem..tartani kellett az iramot
hja és igazatok lett a mitas e-09es gumit illetöen..sárban olyan mintha ott sem lenne....
Finom lehetett
Pl. ez elég meredek volt
Én sokat használom a hátsóféket,gyakran azzal teszem be szűkebb helyekre.
Szevasztok!

Na ma volt egy igen jo kis turában részem..volt benne minden!sár az dögivel,mint a hülye gyerekek mentünk át mindenen,sosem korigáltunk tócsa elött 1gázon át mindenen ami épp jött!Pici ösvényeken elmentünk egészen az Inotai Salak dombokig amik ilyen 30-35méter magasak meredek fallal és elég nehezen motorozható mert csuszik!na ott bohockodtunk kicsit onnan felmentünk a hegyekbe de ott sem erdös részre,inkább ilyen kopár sziklás füves zuzottköves nyomokon mentünk!Összesen 65kilométert mentünk és hazafele majdnem sikerült egy hatttalmasat feküdnöm....dombnak futottam felfele utána egy egyenes rész volt ahol megállt a viz...30centi mély és olyan 40 méter hosszu..nem láttam hogy ott van és 70km/h-val érkeztem meg bele...mintha falba mentem volna de végig értem rajta ott viszont elindult keresztbe és vagy 20 métert jött mellettem a motor segge mire 2bokron átgázolva össze tudtam szedni...Élménydús buli volt!volt 1-2 kisebb fekvés de inkább csuszás volt mint fekvés..az biztos hogy meredek partfalon felállitani a motort ugy hogy ö már a tetején van félig de én még a partfalon állok...na az kuuurvanehéz
szóval ez a vége
hátsóféknek mindig ez a vége.......
mondjuk bütyköm csak a szélén volt, light túrára készültünk
de azért lejöttünk a biharról a "hátsó" úton ahol múlt évben nem tudtunk felmenni
nekem nem hiányozna
most kopott le a 3. első betétem, a hátsó meg szerintem olyan mint amikor vettem
max akkor használom ha nagyon-nagyon meredeken(és/vagy csúszós) kell lejönni
Jó móka csak néha hiányzott a hátsófék
egyszer ki kellene már nekem is próbálni egy ilyent
De megjöttem,de megjöttem!