Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem hidegen is jó a szint meg melegen is
egyedül akkor magasabb egy kicsit ha nagyon meg van pörgetve

ez a prox meg kezd kínai minőséggé válni, pár éve még egész jó volt.
Én úgy szoktam,hogy megérkezem,kinyitom a garázst,leveszem a csizmát,tépek egy papírtörlőt,kitekerem a pálcát,letörlöm,visszadugom de nem tekerem vissza és mikor újra kihúzom akkor hitelesnek ítélem az olajszintet ,
Simán lehet,hogy az a baj.Nem te lennél az első akinek a prox szimering átengedi az oilt
valaki le tudná nekem írni hogyan kell xr-en olajszintet nézni?:)
A könyv azt írja járassam 5percig alapjáraton, és úgy nézzem meg. -ha jól olvasom ki...hidegen nem is kell hogy lássam van e benne olaj?
Amúgy van a vázban egy szelep ami fenntartja a szintet?
Úgy néz ki lessz is. Este 8-kor megbeszéljük mert most úton volt az ipse.
Esetleg az xl600 jó rá szerinted?
Köszönöm a segítséget! Már hívom is őket. Azért akarok addig venni egy hengert mert azaz olasz keresgélés lehet 1-2 hónap is addig meg vége a nyárnak! Köszi
akkor így értem
kérdezz rá tőle
Vagy a tűszelepet se ártana megnézni zár-e rendesen,
A hengerben a menet ami lefogja a hengerfejet ki vannak szakadva. Csináltattam bele kűlső-belső menetes perselyt de 2-őt összeszerelés útán a próbakörön kihúzott. Elvileg Qrva nagy erőt ki kellett volna neki birni, pedig csk kis krovával húztam le. Nem akarok vele vesződni. Haver megy jövő héten olaszba a biztonság kedvéért szóltam neki hogy nézzen egy blockot.
helló én az úszóra gondolok lehet az a rossz egy robogót csináltam ott is ez volt és az úszó el volt törve de lehet neked csak a szintet kell be állítanod vagy valami nem zár rendesen a karbidba csak egy tipp lehet szerintem
miért kell mindenáron új henger?
esetleg új persely?
50 alatt csinálnak hozzá új perselyt gyári méretben
dt-hez pár éve 20 lett volna
Hát akkor valakinek nincs elfekvőben egy jó hengere eladó?
zárd el gyorsan

mindig vagy csak néha?
kicsit avagy nagyon folyik?
Hellotok! Nekem kellene egy kis segítség. Ahogy megengedem a csapot egyből folyik a túlfolyón a benzin, mi a tehendő ilyen esetben? Válaszokat előre köszönöm!
ezekbe a nikaszilos hengerekbe csak újat vennék ha vennék
de az drága és felesleges
az üzemórás gépekbe még megérné ahol sűrűn dobálják ki/be a dugókat
a perselyesnél egy fúrás 3-5 pénz dugó meg 40-50 szóval az a pár ezer már nem számít semmit
a gépembe vételkor 70 ezer volt és még mindig megy..... nem mondom hogy a gyári méretű dugóval (még nem láttam) de még mindig megy.......
ha tuning kell akkor kell venni 10-20% nagyobb hengert és megvan a nagy tuning
bár ennek sem vagyok barátja, mert mindig van nagyobb és/vagy izmosabb gép
Köszönöm! Nem te vagy az első aki ezt mondja.
Vásárlás elnapolva. Nézek alapméretes vashüvelyes hengert, én azért nem dobom ki az új dugószettet.
nem jó, nicasilos hengerbe gyári alapméretes dugó kell, vagy ha nem az első dugó(nem új a henger) akkor annak a túlméretei. Ezredes és százados különbségek vannak köztük..A,B,C esetleg D-vel jelölik a gyártók ezeket a túlméreteket.. Érdemes megnézni a henger kopottságát..ha túl kopott hiába veszed meg, lehet megperselyezni...
hát igen, nyilván nem mindegy hogy honnan adja le a nyomatékot a motor
nekem mindenesetre megfelel a 250es xr, erdőbe tökéletes, könnyű, ha forgatom megy is, max 400as jöhetett volna, de azok drágábbak voltak...utcán meg úgy sem használom, így felesleges a nagy köbcenti.
Csak ne füstölne...
egyre inkább valószínű hogy az olajlehúzó gyűrű a bajos..de mikor megvettem nem füstölt, aztán lett ez a baj..és az állásban hogy kopik el? ezt nem tudom felfogni egyedül...
Szia Ini! Nem tudod a nicasilos hengerbe jó a vasperselyesbe való dugó+gyűrű?
xr250-ről nem tudok semmit
de ahol a wr 250 1es maxigáz közelében megy ott én 3as negyedgáz vagy rosszabb esetben 2es negyedgáz
papír szerint a súly és a lóerők egyeznek
de nem tud nyomatékból menni a wr , pedig a lovasa fele súlyban van mint én
és ezt nem 1-2 alkalommal figyeltem meg
wr ott visít előttem az emelkedőn én meg már 3.-ba váltok fel aztán szinte alapjáraton ketyeg
nekem is neha fustol neha nem de viszont ha oda huzok neki akkor csak kormol az nem baj ....viszont ha joo koveret oda huzok neki es esik vissza a fordulat akkor neha befustol keket
elvileg az xr 250r 98-99, az 30Le, és 104 illetve 110kg van megadva specifikációnak...a 00-04ig elvileg 28lovasak de gondolom semmi különbség nincs-ez után vége az R szériának...amúgy olvastam tesztet és ott keréken 20lovat mértek neki(2004)..ugyan itt a crf250x volt 26-27lóerő ha jól emlékszem..az xr 400meg 26talán... viszont elvileg 120kiló.
Hát nem olyan kevés a 250-es XR , mert 28 Le 8000 és 25 Nm 6500 fordulaton . És 120 Kg . A mostani 250-esek sem erősebbek ( legalábbis ekkora fordulaton ) . A 400-asról viszont nem találok adatokat , az milyen erős ?
És lássunk csodát!