Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyári 9024ft volt 2éve. A Prox nem tudom milyen,de ez hibátlan
hondától rendelt már valaki szelepszárszimeringet? mennyi zseton lehet? jobb mint a sűrűn szidott prox?
egyre ordasabban füstöl a gépem hidegen, és tuti olaj mert kiérezni a motul samponszagát, meg ugye nem is fekete.....
mert van egy készlet szelepszárszimeringem csak nem tudom miféle lehet
Nem jól látod a dolgot. Kaptak azok is csak azok ki is dolgozták magukból.
Vedd ki a mágnest a gummából
2 yamahám volt előtte egyik sem kapott szöget........
sőt az olasz csődör cagiva sem
Korán van még télire szeges gumit gyártani ini
értem az iróniát...
az nekemis ugy volt de oszt serencsere felengedett egy kis ido utan
hasított a belsőn akkora rést hogy befért a kisujjam
de azért hazajöttem vele majd 20 km-ről
nem semmi érzés volt....... tiszta drift volt a szikes réten
ráragasztottam egy tenyérnyi foltot aztán jólvan
Azt hagyd benne jobban kapaszkodik a sárba.
lassan mondom hogy mindenki értse:
a honda szar
itt a bizonyíték:
A munkahengert nem szoktam de az mindig fényes belül. Most veszek rá komplett szettet. Az importőr már egy ideje nem hoz be hozzá alkatrészt.
de a helyét is kitakarítod fényesre?
mert eddig akármennyit szétszedtem mind ragya volt
honda is beállt teljesen a télen, húztam a féket aztán ki nem engedet
Én azt a dugattyút a gumi karmantyúval együtt sűrűbben cserélem a Yamahán mint a hátsó gumit.
Pedig ugyanaz a gyártó csinálja a Yamaháét is mint a Hondáét. Nisin mindkettő.
féknél az szokott a hiba lenni hogy a karmantyú alatt oxidálódik az alumínium és ezáltal picivel jobban nyomja a gumit
és így nem tud visszacsúszni
én csináltam bicikliküllőből egy kaparót és avval kitakarítottam a vájatot fényesre
utána olyan jól visszacsúszott hogy a kerékcserénél egy picikét sem fogta a féktárcsát
szerintem évente ki kellene pucolni, így még a fékfolyadék is mindig új lenne
Tegnap végigolvastam a Honda lengővilla csavarjának a berohadásáról szóló tapasztólatokat, és ezen fellelkesedve (vagy inkább le), és kíváncsiságból is de nekiálltam a karbantartás nevében azt a bizonyos csavart kiszedni. Relatív könnyen ki is jött és még volt rajta a gyári fehér zsírból is. De azért tettem rá még többet mielőtt visszaraktam volna.
Viszont én vagyok hasonlóan a Yamahával szemben mint S$B a Hondával. Tudom, hogy annyival nem lehetne szarabb mint a Honda de az én XT-m akkor romlik el és úgy, hogy arra szerintem senki sem számít. Tegnap pl. elmentem egy karikára de 10 km. múlva azt vettem észre, hogy az első fék mintha fogna(pár méter múlva már blokkolva) iszonyatos szagok közepette.Szerszám semmi nálam. Megvártam még lehül és miután jó lett naivan folytatni akartam a motorozást, de kis idő múlva ugyanazok a tünetek. Az első fék már egyszer kompletten cserélve volt a teleszkópokkal együtt mert a teleszkópja tönkrement. A motorba nincs még 20e km, és szinte szalon állapotú volt amikor vettem. Mindig Motul volt benne és pár ezrenként cseréltem. Sok eredménye ennek sem volt mert a blokk is átesett egy felújításon, bár arról nem a Yamaha tehet. De szinte az utolsó alkatrészéig már minden cserélve volt azon motoron.
Itt tegnap délután 6 körül jött egy kis csöpörgés ( cirka fél óra alatt 25 mm eső). 7kor ideállitottak ezek az őrültek (Devilke meg Omli) hogy menjünk egy karikát. Nagy nehezen (2 másodperc ) rávettek hogy menjek én is. Aztán 10 Km dagonya, sok vízzel meg sárral, kevés fénnyel.
szakadjatok meg mind....
erre felénk hetek óta nem esett, itt csak por van, de az nem kevés
megyünk ma egy kört a gyerekkel, szerintem nem keveset birkózik majd a szimóval a homokban
Hájj! Jó móka volt a tegnap a tegnapi sárdagasztás. Mehetünk ma is, akkor nem mosom le a vasat
Nem volt rossz
No csapattunk egy jót a bandával így vihar és felhőszakadás után félig ránksötétedve szanaszétt ázott erdőbe, nem is kell több :D holnap megint lehet mosni a gépet XD aztán meg kapja a várvavárt "szervízt"
Szegény Suzuki TSR-m kapott eleget tőlem.Az időtájt kevésbé értettem és érdekelt a motorozásnak a karbantartás része.1,5 év után pucoltam ki a légszűrőjét,hát mondanom se kell,hogy mi mocsok jött ki belőle.Ez az én szégyenem volt,de a kis SUZUKI hibátlanul tette a dolgát.Volt,hogy majdnem sikerült "rábeszélnem" a gázolajos keverékre.
Minden mosás alkalmával leveszem a blokkvédőt,majd miután kitisztítottam, jó bezsírozom a csavarokat és már szólhat is a négy ütem.
Egy zsírzógomb nagyon nagy segítség egy ilyen eldugott alkatrészen
Az előző tulaj gondatlanságáról én is tudnék mit mesélni.Berohadt csavarokon,elrepedt blokkon és más egyéb sufni megoldásokon keresztül. Én is így jártam a villa tengellyel,engem is vegyes érzések kerülgettek a márkát illetően,de nyugodtan kijelenthetem,hogy ez egy igen igénytelen és időt álló masina.
hogy legyen egy kis honda is
reszeltem az xr-be egy 140es főfúvókát este letesztelem hogy megy
150essel bekormozza az indexem hátul, kíváncsi leszek milyen, csak a gyerek elmotorozta minden benzinem
kurva kölkök, ha belendülnek 2x kell tankolni a szimóba egy nap..