Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem meg az hogy pár zsírzógomb aztán nincs ilyen hiba
82es cagiva vázból ujjal tologattam ki a csavarokat
ez iggen durva
érdemes lenne bevinni honda szervízbe, hogy - nee' akkor lehet kiszedni..kíváncsi lennék a reakcióra
amúgy ezen már én is agyaltam hogy az ilyen helyeken miért nincs rozsdamentes csavar
nekem ilyenekre van egy sárgaréz hasábom, kalapács nyél van benne és azt püföljük agresszíven
a vas valami hihetetlen módon összeáll az alumíniummal nem lesz egyszerű.....
én a bicikli kormányszárral szenvedtem sok napig, aztán inkább elvágtam hosszában a csövet
Köszi a segítséget láncügyben, egy kis kedvcsináló pikcsör
hát próbálkozunk, ez a lengővilla vágás elég barbár módszernek tűnik azért, bár ki tudja mi lesz a vége, lehet eldurvulnak a dolgok...
amúgy elég szarházi mérnök volt aki ezeket az anyagokat összeválogatta, SOSE volt még japán motornál ilyen bajom, mondjuk tenném hozzá hogyha valaki ezek (nem csak ez az ügy) után a szemembe mondja hogy a japán motorok "defaszák" meg a honda dezsír...egész biztos ott helyben irgalmatlanul felpofozom!
No de köszi a biztatást, valami csak lesz vele
Az én kedvem nem vetted el, nincs ilyen problémám a kollegának van :]
Nagyon szar ügy ez a csap, kinti fórumokon naponta előjön. Évente kiszedni és zsírozni preventíve. Melegítés segíthet, ill. a türelem: naponta reggel és este is befújni vmi jól kúszó olajjal, és próbálkozni megindítani. Valakinek 2 hét után indult meg...

Nem akartam elvenni a kedved, sok sikert!
nanee
Szerintem ezekkel a képekkel az életkedvét is elvetted
A melegítés megoldás lehet, de csak óvatosan, ha úgy sem enged mert végig szépen "összekovácsolódott" akkor marad a vágás fúrás kalapálás idő előtti őszülés és egyéb nem egészséges dolgok
Nincs tippje valakinek arra, hogyha a váz-blokk-lengővilla csapja be van rohadva a blokkba(alu-vas reakció) akkor azt hogy lehet onnan kiszedni? Hetek óta áztatjuk olajban, valahova be is folyik, de ha megütjük(2kilós kalapács+rúd) fémesen visszaüt az a kis szar, szóval nagyon durván bele van rohadva, nagyobb kalapáccsal megütni nem merjük mert akkor félő hogy a váz is megy, de én ilyet még nem láttam, pedig jó pár blokkot szedtünk már ki. Elég elképesztő. Talán melegítés majd segít rajta, vagy valahogy megpróbálni kivágni, ha valaki tud jobbat akkor szívesen hallom- ez maga az Excalibur nemhiába, Angliábol jött a motor...
robogotuning.hu
lánckerék-bontó, lánc-prox.hu
SOS!
XR 600 hoz hol találok olcsón vezérműláncot és lánckereket!
Előre is kösz srácok!
Sziasztok! Xr600-ba egy alapméretes PROX dugattyúszett 97mm-es szinte új 300km-ert futott, mennyit ér?
Sziasztok! XL 350R váza egyezik az XL 125R vázával?
Xr 600 Ba belemegy farigcsálás nélkül.ha azzal egyezik az xr4 eleje akk bemegy:D hátul 18as a felnid?
hű köszi! most sokat segítettél!
Nemrégiben rendeltem, még aznap elindították, 1 hét alatt a kezemben volt vámolva, 25% áfát kell fizetni a postásnak.
egyébként valaki rendelt már esetleg az xrsonly.com-ról? Elég korrekt árak vannak, választék is jó, elvileg küldenek Magyarországra is, csak kérdés hogy mennyi idő?
látom nem csak engem szopat ez a blokk
nálad mi történt ha szabad tudni?