nekem ilyenekre van egy sárgaréz hasábom, kalapács nyél van benne és azt püföljük agresszíven
a vas valami hihetetlen módon összeáll az alumíniummal nem lesz egyszerű.....
én a bicikli kormányszárral szenvedtem sok napig, aztán inkább elvágtam hosszában a csövet
hát próbálkozunk, ez a lengővilla vágás elég barbár módszernek tűnik azért, bár ki tudja mi lesz a vége, lehet eldurvulnak a dolgok...
amúgy elég szarházi mérnök volt aki ezeket az anyagokat összeválogatta, SOSE volt még japán motornál ilyen bajom, mondjuk tenném hozzá hogyha valaki ezek (nem csak ez az ügy) után a szemembe mondja hogy a japán motorok "defaszák" meg a honda dezsír...egész biztos ott helyben irgalmatlanul felpofozom!
No de köszi a biztatást, valami csak lesz vele
Nagyon szar ügy ez a csap, kinti fórumokon naponta előjön. Évente kiszedni és zsírozni preventíve. Melegítés segíthet, ill. a türelem: naponta reggel és este is befújni vmi jól kúszó olajjal, és próbálkozni megindítani. Valakinek 2 hét után indult meg...
A melegítés megoldás lehet, de csak óvatosan, ha úgy sem enged mert végig szépen "összekovácsolódott" akkor marad a vágás fúrás kalapálás idő előtti őszülés és egyéb nem egészséges dolgok
Nincs tippje valakinek arra, hogyha a váz-blokk-lengővilla csapja be van rohadva a blokkba(alu-vas reakció) akkor azt hogy lehet onnan kiszedni? Hetek óta áztatjuk olajban, valahova be is folyik, de ha megütjük(2kilós kalapács+rúd) fémesen visszaüt az a kis szar, szóval nagyon durván bele van rohadva, nagyobb kalapáccsal megütni nem merjük mert akkor félő hogy a váz is megy, de én ilyet még nem láttam, pedig jó pár blokkot szedtünk már ki. Elég elképesztő. Talán melegítés majd segít rajta, vagy valahogy megpróbálni kivágni, ha valaki tud jobbat akkor szívesen hallom- ez maga az Excalibur nemhiába, Angliábol jött a motor...
egyébként valaki rendelt már esetleg az xrsonly.com-ról? Elég korrekt árak vannak, választék is jó, elvileg küldenek Magyarországra is, csak kérdés hogy mennyi idő?
82es cagiva vázból ujjal tologattam ki a csavarokat