valamivel javult a fulladás gond,de még nem az igazi.
lev.szürö fedél nélkül szarabb.inkább keveset kap szerintem,de majd meglátom.
minden esetre köszi mindenkinek.
legalább erösitést kaptam,hogy ha én vagyok nyomi ,beállitani,akkor nem egyedül vagyok az!
poén....
Sokat vagy keveset kap , már csak rá kéne jönni hogy melyik eset áll fenn , és a szerint cselekedni . Próbáld ki a légszűrő fedél nélkül , ha javul sokat kap ...
A domiban valami huszonezer km van, a haver most jött haza egy veronai túráról.A transalp most lett papirozva '90-es szintén huszonezerrel,olyan hangja van,hogy beszarás.A Pegaso-ban ötezer van ,de úgy is néz ki .
xr4 endúrózgatni teljesen jó, nem kell vele keménykedni
de ha akarsz olyant is tudsz vele
van egy ismerősöm mindkettő van neki de állítása szerint az xr4-et jobban szereti
Hát a xr400 az kényelmes nekem azon jól érzem magam de 600ason még nem ültem és gondolkozok hogy a crt lecserélném valami kevésbé agresszív motora mert néha azért ez is megvisel ,de még csak infókat gyűjtök .
Van valakinek tapasztalata, hogyan kell XL500-nál a szelephézagot és a vezérmüülánc fesziitööt ellenőrizni és utánálliitani?
Most vagyok felújiitás után 1500 km-en, és ha menet közben padlógázt húzok a motoron, mondjuk negyedikben amikor már nem tudja egyből venni a fordulatot, vagy másodikban atom hegymenetben, (tehát ha van terhelve) akkor valami ijesztően erősen, hangosan csörög, fémesen kopog a blokkban, a fordulatszámmal szinkronban. Szóval arra gondolok, ellenőriznem kellene a szerviizkönyv által javasolt 1000km-es dolgokat, de semmi tapasztalatom a témában. Aki tud segiitsen! Köszi, üdv
Az a kérdés te mekkora vagy?
Én elég érdekes helyekre járkálok vele,de néha az életemért küzdök
Szerintem a "kalapácsod" egy jó áttétellel jobb erre a célra
Hasonló cipőben járok én is bár kicsi finomítás után nem drasztikus a dolog de még mindig torpan hirtelen gázra nekem is. Ha szép lassan van felpörgetve a gép semmi gond de ha hirtelen van cibálva akkor betorpan... Nálam karbi takarítás után jelentkezett igaz kb halott orosz katona is benne volt a karbikban és ahoz volt állítgatva miután kitakarítottam már túl sokat kapott visszáb vettem kicsit jobb de lehet finomítani rajta még. Tökölős meló én is alkalmanként állítgatok kicsit azt idővel majd jó lesz :]
nekem a cagiva volt ilyen olyanokat torpant hogy már-már lefejeltem a kormányt.......
ha szép lassan húzod akkor kipörög? vagy ha 3 ezernél rántod neki oda akkor is?
ha ilyen akkor csak azt tudom mondani hogy szenvedni kell vele tovább
próbál ki mit tesz ha kicsit szűkíted a levegőt a légszűrőnélc(esetleg légszűrő nélkül egy teszt)
fúvókacserék tűállások stbstb
és minde egyes változásnál játszadozni az alapjárattal meg a keverékkel
úgy látom nem a gyári kipuff van rajta szóval borult egyből a beállítás
nem lesz gyors de ellenben büszke leszel magadra amikor sikerül
hy mindenki azt keres.
hiánycikk!
ráadásul nem biztos hogy jó az egyiké a másikéhoz egy az egyben,mert ezeket egyedileg a saját hengerükhöz gyártották,és nem 100%-hogy passzolnak a sikok.
ez tapasztaltuk 3 esetben is.
hy!
ha valaki találkozott olyan jelenséggel hogy xl600r,hirtelen gáznál befullad.melegen is.normál gázadásnál,söt kicsit gyorsabbat is elbir,de hirtelen 3/4ig huzva megfullad.falsot nem kap,karbik tiszták,a 2.karbi késik az elsö siberéhez kápest fél állásnyit majdnem,tehát elméletben az is jó.légszürö benne van+ tiszta is. valakinek lenne tapasztalata akkor szivesen várom a tippeket.
sibertünek állását nem néztem,de nem hinném hogy azt el állitották volna elöttem.
(a motor igy került hozzám.,minden rossz volt benne,felujitottam,és nálam ez a jelenség az elsö inditás óta fentáll.)
páran ismernek innen,azok ugyis tudják hogy sokat szerelek,de ez már 3 napi buherás után se változott és kiakadtam
ha valamelllikötöknek volt már ilyen az légyszives ossza meg velem a dolgot!
köszi
csőcső ELADÓ 1981 es Honda XR 185 lejárt külföldi okmányokkal! új gumik vezérműlánc! papírozható
érdeklődni 06209522796 os számon lehet. 92e FT irányár!
lev.szürö fedél nélkül szarabb.inkább keveset kap szerintem,de majd meglátom.
minden esetre köszi mindenkinek.
legalább erösitést kaptam,hogy ha én vagyok nyomi ,beállitani,akkor nem egyedül vagyok az!
poén....
http://youtu.be/DNc_8gfVhJo
de ha akarsz olyant is tudsz vele
van egy ismerősöm mindkettő van neki de állítása szerint az xr4-et jobban szereti
Van valakinek tapasztalata, hogyan kell XL500-nál a szelephézagot és a vezérmüülánc fesziitööt ellenőrizni és utánálliitani?
Most vagyok felújiitás után 1500 km-en, és ha menet közben padlógázt húzok a motoron, mondjuk negyedikben amikor már nem tudja egyből venni a fordulatot, vagy másodikban atom hegymenetben, (tehát ha van terhelve) akkor valami ijesztően erősen, hangosan csörög, fémesen kopog a blokkban, a fordulatszámmal szinkronban. Szóval arra gondolok, ellenőriznem kellene a szerviizkönyv által javasolt 1000km-es dolgokat, de semmi tapasztalatom a témában. Aki tud segiitsen! Köszi, üdv
Én elég érdekes helyekre járkálok vele,de néha az életemért küzdök
Szerintem a "kalapácsod" egy jó áttétellel jobb erre a célra
error: Ha endúrózni kell mindegyik jó :] ezt is mint mindent embere vállogatja
Érdeklődnék hogy az xr400és a xr600 közt sok különbség van súlyban az xr600al lehet jól endúrozni vagy túl nagy ?
vagy kétszer........vagy háromszor......
ha szép lassan húzod akkor kipörög? vagy ha 3 ezernél rántod neki oda akkor is?
ha ilyen akkor csak azt tudom mondani hogy szenvedni kell vele tovább
próbál ki mit tesz ha kicsit szűkíted a levegőt a légszűrőnélc(esetleg légszűrő nélkül egy teszt)
fúvókacserék tűállások stbstb
és minde egyes változásnál játszadozni az alapjárattal meg a keverékkel
úgy látom nem a gyári kipuff van rajta szóval borult egyből a beállítás
nem lesz gyors de ellenben büszke leszel magadra amikor sikerül
hiánycikk!
ráadásul nem biztos hogy jó az egyiké a másikéhoz egy az egyben,mert ezeket egyedileg a saját hengerükhöz gyártották,és nem 100%-hogy passzolnak a sikok.
ez tapasztaltuk 3 esetben is.
ha valaki találkozott olyan jelenséggel hogy xl600r,hirtelen gáznál befullad.melegen is.normál gázadásnál,söt kicsit gyorsabbat is elbir,de hirtelen 3/4ig huzva megfullad.falsot nem kap,karbik tiszták,a 2.karbi késik az elsö siberéhez kápest fél állásnyit majdnem,tehát elméletben az is jó.légszürö benne van+ tiszta is. valakinek lenne tapasztalata akkor szivesen várom a tippeket.
sibertünek állását nem néztem,de nem hinném hogy azt el állitották volna elöttem.
(a motor igy került hozzám.,minden rossz volt benne,felujitottam,és nálam ez a jelenség az elsö inditás óta fentáll.)
páran ismernek innen,azok ugyis tudják hogy sokat szerelek,de ez már 3 napi buherás után se változott és kiakadtam
ha valamelllikötöknek volt már ilyen az légyszives ossza meg velem a dolgot!
köszi
ha
érdeklődni 06209522796 os számon lehet. 92e FT irányár!