A gilerával sokat szoptam mire rájöttem,hogy a tűszelep fölötti szűrő dugult olyan finom cuccal amihez képest a liszt kavics .
A pici szűrőket én sem ajánlom mert valóban nem engednek át elég benyát.
De szűrni meg kell !
nem szeretem a külső plusz szűrőket
eddig amiket láttam mind papír volt, 1 vízcsepp a tank alján és már végigkenődik a papíron úgy hogy alig folyik át a benzin rajta
szöveteset meg még csak picikében láttam abban meg azért nem bízok mert kicsike
de ha a tankszűrő ép akkor nem lehet gond a szemcsés anyagokkal mert mindig finomabb a szűrő mint a legkisebb fúvóka
ellenben a letapadó adalékanyagokat a papír sem szűri ki
elméletileg a bioetanol is jó lenne takarítani, csak ki megy hosszútávon aszfalton ilyen gépekkel............
Nekem alapban domi karbi van rajta.
Most,hogy lent volt gondoltam kitakarítom.
Levettem az úszóházat,de gyorsan vissza is tettem nehogy belemenjen valami kosz .
Makulátlanul tiszta volt.
Szoktam időnként tenni a benzinbe STP karbitisztító adalékot meg használok külső szűrőt.
Nem tudom minek köszönhető de megnyugtató volt látni.
ha van egy állványod amit ki tudsz szintezni akkor akár körpanorámát is lehet csinálni
régen próbálkoztam ilyennel, csak ki kell kapcsolni valami fénymérést vagy mifenét mert nem lesz egységes
a motoros fényképezőm is tud ilyent az mindig mutatja az előző kép szélét és ahhoz lehet illeszteni, na de kézből nem lehet ilyent csinálni....
de ilyen poénnak teljesen jó. le lehet fotózni az egész társulatot alkeszkodás közben
nekem néha szokott olyant csinálni hogy elsőre beröffen, de le is áll
utána alig akar beindulni
télen azt hiszem én is beáztatom a karbit pár hétre etanolba
ha tudtam volna hogy a kutyacsont ilyen lassan lesz kéz akkor megérte volna levenni
Most a karbi csere után egy héttel nem indult(rögtön igen)
Rugdalom mint egy hülye,aztán agyalok "ez" nem szokott ilyet csinálni
Lenézek a karbihoz,hát meg van törve a benzincső(mondjuk benya szagot sem éreztem )Egy hét alatt elfáradt és megrogyott
Levágtam 1,5cm-et rúgtam ötöt szívatóval majd holtpontról egyet s brrrrrrrr
Mindig indul elsőre
Én is csak addig szívtam amíg meg nem tanultam a trükkjét de addig szívtam eleget én is párszor levert a víz mire elindult :] én sem vagyok egy nagy darab 185 magas 76 kiló körül :]
láttam nem egyszer 50 kilós embereket rugdalni.
nekem mindig vicces volt, főleg ha 160centi felé voltak
azért annyi előnye van a berúgósoknak, hogy az értelmes gazda rendben tartja, már ha nem mazoista.......
mert olyan 10. rúgás felé már kezd az ember izzadni
múltkor enyém is rugdalom vagy 5 percig, már az összes felmenőjét is emlegetem mire rájöttem hogy az új tanknak nem nyitottam ki a benzincsapját......
utána 3.ra indult........
sziasztok eladó a honda xl125/50-es motorom ami hengerfelyhibás.a hengerfelyen kívül minden tökéletes a blokkban.ÁRFix:35000ft ennyiért ajándék TEL:06209103659
82-es évjárat.gyere el és vézd meg.Pest megye Monor.
A motul és castrol között az a különbség hogy a motullal kb 500 km-rel többet tudsz elmenni! Mivel később hígul el az olaj! Az árban viszont megfizeted a különbséget, ha csak nem veszel egyszerre nagyobb kiszerelést és az elég több olajcserére vagy haverok között elosztod. Esetleg valami jó akciót ki lehet fogni , de a netes rendeléseknél oda kell figyelne, kitől is veszed(motul helyett feltölti tescos olajjal, és csak a doboz motul) persze cégeknél nem jellemző.
Ja és hogy ki milyen olajat részesíti előnyben?
Saját szíve és joga eldönteni!
Persze ha motult használtam és egyszer töltök bele castrolt és pont akkor szólal meg a vez lánc(mert az idő vas foga ) , akkor már nem is jó és ez másik irányba is!
Ki kell próbálni.............
en is motult hasznalok......en ugy hallodtam egyeduli akinek sajat olaja van mert pl a castrolnak mas szalitja a olajat es nem ok allitjak elo....de lehet oszt hogy ez hulyeseg de en igy tudom....persze nem mondom hogy a castrol rossz
meg kell nézni
egy használt gépről nem sok használható műszaki paraméter állapítható meg kép alapján
alapesetben a gép típus jó.
azért próbáld meg hidegen beindítani, nem mindenkinek sikerül egy 600ast életre kelteni
EN az XL 600 ba csak is motult vagyok hajlandó önteni ,mig castrolal jartam adodtak gondjaim a motorral ,kocsiba biztos h jo , abba En is castrolt hasznalok,de az xl-be Motul a nyerö
Motort szeretnék venni 300-600ccm között papírok nélkülit, Bp és környékén. Ha esetleg lenne vkinek szóljon.
Erről mi a véleményetek?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_xl_600_r-
4833517
Köszönöm szépen
A castrollal igazából nekem sincs bajom autóba is azt használom évek óta igaz sajnos kivezették a piacról a GTX3-at de motorban is jól bírja eddig. Igazából csak kíváncsi vagyok a motulra is sokkal nem kerül többe 1 csere aztán majd le vonom a konklúziót :]
mostanában szinte mindenki motul párti lett
az okát nem tudom, mert én nem vettem észre semmi különbséget a sima castrolhoz képest
egyedül a szaga jobb de az opel váltóolajat nem űbereli
Sziasztok srácok! Olaj csere előtt állok.. Kíváncsi vagyok ti milyen olajat szoktatok rakni az xr be.. Ha lesz egy kis időtök írjátok meg tapasztalataitokat.. Köszönöm ! Jó tapadást!:)
A pici szűrőket én sem ajánlom mert valóban nem engednek át elég benyát.
De szűrni meg kell !