Nah. Szerelő barátommal raktuk össze , minden nap ezt csinálja. Sok lett lesikolva a hengerből mert el volt deformálódva. Ilyenkor autóknál is már kettes számú hengerfejtömítést szoktak rakni attól függ hányszor síkköszörűlték már. De hátha ahogy mondod bénán húzta meg, bár nem hiszem. Majd szétkapom és meglátom.
mekkora intergalaktukus cumi ez a túratank felhelyezés
nem tudtam leszedni a gyári tankról a rögzítőelemeket, úgy össze van rohadva a vas a rézzel. ütögetni meg nem merem, nehogy elkúrjam a gyári tankot
szóval most szemmértékre darabolom a lemezeket a 3. már majdnem jó is lett
Holnap csak estefelé vagyok,mert mennem kell pestre és nem tudom mikor érek haza,de itt konkrét árat nem tudok ugysem irni,el kell jönni aztán majd megbeszéljük az árat :).
szerintem bénán húztad meg és simán csak kifúj
vagy a henger is gebaszos
érdemes rendes maszekkal csináltatni hengerfejtömítésst, legalábbis ezt olvasgatom, van mogyoródon valami szaki aki egész jókat gyárt
legalábbis úgy olvastam nem egy helyen
nevét nem tudom, mert agyilag már kész vagyok teljesen
igazság szerint akkora sóher a haver hogy elgurigatna pestig egy százast ha utána megkaphatná
én nem avatkozok bele..... megkérdeztem aztán ha nem nem leszarom, nekem van motorom
megyek majd holnap felétek, kipróbálom az ültetett gépet, veretek a dvcs parton egy erőset
Sziasztok! XR600 téma. Henger sikolás után elég erősen jön a kompresszió a hengerfej alól . Ezt annak tudhatom be hogy csak a gyári tömítését raktam alá ami benne volt volt a készletben. Milyen vastagat kell még alárakni hogy jó legyen? Még ami alatta van az új szerintem még 1x betudom rakni csak pluszba hozzá mit tegyek? Oda szerintem nem célszerű klingelitet rakni vagy igen? Valami ötlet?
Köszönöm
Nekem picit bele is szaladt a hüvelybe a persely de fasza lett. nem befolyásol semmit. Énis először rendeltem egy bontott hengert de olyan xar volt a hüvelye mint állat. vissza is küldtem.
Üdv! Nekem van egy XL 125 R-m nem pörög fel rendesen és melegen nehezen indulbe és benzint is eléggé eszi meg tudja nekem mondani valaki hogy mi lehet a baja?! Meg mennyit kéne nekem rákölteni? Köszönöm előre is!
cseréltem xl600 vezlánc feszítőt; a borzalmas csattogás hangos kattogássá szelídült :) a feszítő rugója maradt a régi. a reteszelő mechanika vacak volt amit beletettem, az kézben jónak tűnt, csak egy irányba engedte forogni a tengelyt. tengely nincs berágódva, viszont az "új" reteszelő már sok mindenen mehetett keresztül.
a vezlánc indítózás közben jelentősen beleng. no meg a kattogás járó motornál.
kérdés hogy a feszítő rugója lehet kigyengülve, vagy a reteszelő az mégsem az igazi? ja a vezlánc nincs elnyúlva + fordulaton a kattogás is elmúlik.
ilyen gumi baszásokat tényleg érdemes kicserélgetni ha már bontva van
havernak is szórta a feszítőnél az olajat
kicseréltek ott is mindent most már olyan száraz a blokk kívülről mint a vénasszony segge
a citybike-s tömitéskészletet érdemes megvenni mert olcsó+benne van minden tömités+szelepszár szimeringek,gumigyürük,amiket ha szétszeded a gépet,nem árt egyuttal kicserélni,nehogy kis idö mulva ilyen szir szar miatt ujra a kibuherálás mellett keljen dönteni..
én amugy mindig oda járok és ha ezt ök is észreveszik,nem kis kedvezményekkel ballag ki az emberke!legutóbb(1hete)vettem tömkészletet és a Pisti 5000-be odaadta!
TIPP:ha gyorsabb alkatrészellátást akarsz,akkor nézzd meg itt a cikkszámokat http://www.cmsnl.com/honda-xl6...
és a Reál motor győr,hold utcába menj inkább!
felénk van hőálló tömítés anyag 50x50centis méretben
0,5 1,0 1,5 mm vastagságban
kingelit vagy mipicsa a neve
haver szimójába ilyenből csináltam hengerfejtömítést mert mindig kifújt neki
szóval ilyen szelepfedél, dekni tömítésnek nagyon megfelelő
kb 1000-1500ft egy 50x50es darab vastagságtól függően
pedig a laposvassal csak 88 volt, és egyformák a méretek
sör a laptopba.
zsugori sváb
nem tudtam leszedni a gyári tankról a rögzítőelemeket, úgy össze van rohadva a vas a rézzel. ütögetni meg nem merem, nehogy elkúrjam a gyári tankot
szóval most szemmértékre darabolom a lemezeket a 3. már majdnem jó is lett
vagy a henger is gebaszos
érdemes rendes maszekkal csináltatni hengerfejtömítésst, legalábbis ezt olvasgatom, van mogyoródon valami szaki aki egész jókat gyárt
legalábbis úgy olvastam nem egy helyen
nevét nem tudom, mert agyilag már kész vagyok teljesen
én nem avatkozok bele..... megkérdeztem aztán ha nem nem leszarom, nekem van motorom
megyek majd holnap felétek, kipróbálom az ültetett gépet, veretek a dvcs parton egy erőset
Köszönöm
Szívócsonk(hengerfej)felől:49mm
Magassága:180mm
Hoss
z a két csonk között:110mm
Szélesség:91mm
http://robogoalkatresz.odormot...
eredeti bogárkinézetű lámpák megvannak?
cseréltem xl600 vezlánc feszítőt; a borzalmas csattogás hangos kattogássá szelídült :) a feszítő rugója maradt a régi. a reteszelő mechanika vacak volt amit beletettem, az kézben jónak tűnt, csak egy irányba engedte forogni a tengelyt. tengely nincs berágódva, viszont az "új" reteszelő már sok mindenen mehetett keresztül.
a vezlánc indítózás közben jelentősen beleng. no meg a kattogás járó motornál.
kérdés hogy a feszítő rugója lehet kigyengülve, vagy a reteszelő az mégsem az igazi? ja a vezlánc nincs elnyúlva + fordulaton a kattogás is elmúlik.
havernak is szórta a feszítőnél az olajat
kicseréltek ott is mindent most már olyan száraz a blokk kívülről mint a vénasszony segge
én amugy mindig oda járok és ha ezt ök is észreveszik,nem kis kedvezményekkel ballag ki az emberke!legutóbb(1hete)vettem tömkészletet és a Pisti 5000-be odaadta!
TIPP:ha gyorsabb alkatrészellátást akarsz,akkor nézzd meg itt a cikkszámokat http://www.cmsnl.com/honda-xl6...
és a Reál motor győr,hold utcába menj inkább!
0,5 1,0 1,5 mm vastagságban
kingelit vagy mipicsa a neve
haver szimójába ilyenből csináltam hengerfejtömítést mert mindig kifújt neki
szóval ilyen szelepfedél, dekni tömítésnek nagyon megfelelő
kb 1000-1500ft egy 50x50es darab vastagságtól függően