Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy azért nem stimmelnek a számok Neked,mert lehet hogy nem tudod,hogy ini- XR4-ben nem gyári rugó van,tehát magasabbról kezdte az ültetést.
93cm a gyári ülésmagasság,és az enyém tuti gyári..........az előző XR4-em is ilyen magas volt,mint ez!
92cm a módosított magasság , akkor a tied 100-110cm ? Azért gondoltam hogy az igen magas .
Az eredeti képen az Én motorom van,és garantálom hogy totál gyári Ráadásul le is van engedve az eleje,és a hátulja is,amennyire csak lehet!
Hát úgy elég nehéz beállítani , hogy azt sem tudod melyik csavar mi célt szolgál . Próbálj kicsit utánajárni olvasni a témának , úgy könnyebben boldogulsz .
A tervezet és a véglegest én egyformának látom , pedig írtad hogy 5 cm a különbség . De az eredeti tényleg nagyon magas , valami ott nem gyári .
mindig itthon vagyok,csak előtte csörögjetek rám.
először alapjáratot csinálj neki
ha a jó utána lehet finomítani ezeket a fulladásokat-durranásokat
ha valami kopás vagy dugulás van akkor eltart sokáig
sima vasból
esztergályos(a villám) kifúrta a két lyukat utána én 5ös fúróval leszedtem a felesleget
majd lefújtam keréktárcsa ezüsttel
ha gondolod akasztón is tudok ilyen gyors esztergályost
melkvi vagy melkfi vagy mifene neve van

esténként otthon vagy? haver ha ráér megnézné az xr-t
legalábbis azt mondja.........
ja és mondod h ha csak beállítási gondjai vannak....gondolom h az mivel ugyan törekedtem h ne legyen fals levegő meg ilyenek szal az sztem jó, ha meg az h kopott a karbi akkor sztem egyikünk motorja sem működne...más meg mi, azon kívül h bármi
miért te merre? kis utazást megér nekem h ne egy pár kiló vasam hanem agy működő motorom legyen....egyébként ha tudsz távgyógyítani....most aza jelenséghogy a menetirány szerinti bal karbin van kívül egy keverékállító csavar azt ha nagyon kitekerem akkor leáll ha nagyon be akkor 3-4ezren pörög, beállítom kb félútra a kettő közé, de akkor hirtelen gázra durrog és fullad, és 10-15 mp múlva leáll....a 2 karbi között is van egy állító csavar, az ha nagyon kint van alig indul ha negyon bent akkor könnyen, de szintén magas a fordulat...meg van az alapjárat...na annak még a közelében sem járok......más állítási lehetőséget meg nem találtam
Milyen anyagból csináltad a kutyacsontot az ültetéshez?Én asszem kecskeméten érdeklődtem ilyen után,de ott azt mondták 30-ér tudnak hozni tengerentúlról.De megoldható ez házilag is,na majd ha lessz egy 400-asom akkor.
ha itt lennél a szomszédban egy pizzáért megcsinálnám
már ha csak beállítási gondjai vannak
küldtem egy emailt!
Szevasztok! Van pár eladó cuccom Honda Xr 400-hoz
A hátsó árvédő már nincs meg!
érdeklődni: 30 597 2840, vagy joogeri@vipmail.hu
(fórumon nem vagyok sűrűn!)
nah, mostmár beindul a motor, indítórelé megviccelt kicsit, mostmár visszatértem az alap problémához...karburátor beállítás, de már hányok tőle...ismerünk vkit aki vágja az ilyet és egy hátbaveregetésért, :D estleg pár forintért megcsinálja?
melóhelyen éppen nagyon ráérek
sorrend:
gyári, leültetési tervezet, leültetés végeredménye
én is utálom ezeket a faragásokat, néha hetekig húzom.....
mert ha elkezdem akkor már széjjeltép az ideg, és addig csinálom amíg nincs kész
volt úgy hogy egész éjjel raktam össze az autót mert már megevett az ideg hogy nem jó
Ahogy gondolod.
Kösz a méreteket , jó állapotú a karbi is , ár is rendben . Csak nekem nagy átalakítás lenne , hogy fel lehessen rakni , amibe most nincs kedvem , időm belebonyolódni . Marad a gyári karbi .
itt az új gép:)
de eladó,ha valakit érdekel:)
na mindegy, nekem kicsit hozzáér a kormány
de az előző gazdinál is ilyesmi lehetett mert látszik a kormánybefogó csavarjainak a helye a tankon

ma végre verettem egy jó nagy kört a határban, szidtam a tehenészeket, mindenhol villanypásztor van, fele "útjaimon" nem lehet menni mert mindenhol ott az a rohadt drót
persze tehén egy darab sem
aztán felmérgeltem magam és toronyiránt hazajöttem
Lehet,hogy a csavar megfeneklik főleg ha nagyon ki van számítva a hossza.
Volt minden
Gyári le, acerbis föl.
Menni nem mentem de egyszer felpróbáltam és teljesen kompatibilis volt.Csak csapom nem volt.
neked volt a tankhoz rögzítőelem?
vagy fel sem tetted?
nekem kicsit furán áll, de vagy az ülés nem állt jól, vagy beleért a kormány