pont azt mondom hogy jó ez az 500ezer.de akkor ne az legyen hogy pont egy felújításra váró motort veszel meg....vagyis aki akar vegyen, én nem szeretnék
Chywa motorját megtaláltam, de a hirdetés 2010. december 11.-es...elég rég volt már, ezért nem is hívtam, gondoltam úgy is eladták már. ezek szerint nem?
azért ez nem igaz így, az új drze volt 1,5milla nem? egy xr400sose volt 2,5millió szerintem, pont azért volt jó mert olcsó és szívós cucc, ezért ették az amcsik annyira. Szóval annyira nem reális ez az ár. Akkor tegyük fel 750ezer összesen ahogy te mondod. Az rohadt sok. Annyiból sok mindent lehet venni.
Amúgy köszi a segítséget!
Az egyik fórumtársunk árult egy XR4-et ami teljesen fel volt újítva,és még szép is volt. Nem tudom meg van-e még neki,de ha látja a hsz-ket,akkor lehet hogy jelentkezik.
értem, hát nézegettem bikepicsen is ilyen évjáratú xr-eket és néhányon hasonló korom volt...nem tudom mi legyen, szeretnék xr-t venni, de elképesztő összegeket kérnek értük, ráadásul mindenki úgy kezdi hogy, "mióta nálam van nem nyúltam hozzá, de az előző tulaj..." hát köszi. Azért mikor majd fél millióért vesz az ember egy 10-12éves motort elvárná hogy legalább akkor olyan legyen...szerintetek lehet 4-500ezer forint között értelmes xr400at kapni?
hellóóó
Olyan kérdésem lenne, hogyha xr400nak kormos a faridomja az minek a jele? esetleg ezeknél típushiba hogy megégeti az idomot, vagy egyszerűen csak eszi az olajat-füstöl és azért. 98as motor, gyári dobbal, élőben nem láttam még, csak képen, ezért kérdezem. -és köszönöm ha valaki válaszol!
akkor mégis vas a váz......
vagy akkor nem jött le minden festék csak amit utólag maszatoltak rá
vagy a fene tudja ha tiszta lesz megnézem jobban
ma mentem hosszabb utat a géppel, szerintem nagyon jó lesz ez így, tökre mint a szimó volt régen csak kicsit combosabb
nem mertem nagyon tépni neki mert eléggé lötyög meg kopog minden
ellenben lehet megérné egy kartelvédő mert jóval lejjebb került a blokk
van olyan ami rámegy minimális alakítással?
drz meg az xr 1,5 felé lehetett, bár haver sm drz-je 1,8 volt újonnan
500 pénz meg 4-5 havi munkabér
épp most került kezembe a szimóm blokkja 82ben 9900ft volt fater nem keresett felét sem
Amúgy köszi a segítséget!
még úgy sem hogy ráköltesz még fele vételárat
mondjuk az övé önindítós/berúgós de szerintem nem sok különbség lehet
1986 XL 600 R sima berugós ról való
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
meg mostanság füstöl hidegen utána elmúlik
amíg könnyen beindul addig nem piszkálom
Olyan kérdésem lenne, hogyha xr400nak kormos a faridomja az minek a jele? esetleg ezeknél típushiba hogy megégeti az idomot, vagy egyszerűen csak eszi az olajat-füstöl és azért. 98as motor, gyári dobbal, élőben nem láttam még, csak képen, ezért kérdezem. -és köszönöm ha valaki válaszol!
majd lekapom cimbi gépéről és megnézem enyémen hogy állna
milyen vázkódú gép amúgy amiről van?
vagy akkor nem jött le minden festék csak amit utólag maszatoltak rá
vagy a fene tudja ha tiszta lesz megnézem jobban
ma mentem hosszabb utat a géppel, szerintem nagyon jó lesz ez így, tökre mint a szimó volt régen csak kicsit combosabb
nem mertem nagyon tépni neki mert eléggé lötyög meg kopog minden
ellenben lehet megérné egy kartelvédő mert jóval lejjebb került a blokk
van olyan ami rámegy minimális alakítással?