én is erre gondoltam,csak a vezlánc mellettivel az a gond,hogy ha fel van furva perselyezhetö méretre,akkor eléri a furat a hüvely oldalát.
megpróbálom ezt mindenképpen de jó lenne ha lenne +ba még egy hengerem.
sziasztok lenne egy kérdésem most cserélek vezérműláncot és nem akarok venni tömítés készletet miből érdemes csináltatnom mert csak 2 helyre kell pasztát nem akarok használni
A 60kilommal nincs is baj,a 14meteres repulessel van..pontosabban a foldreerkezessel!meg ha kicsit temposabban megyek at 1-1dombon..sanszos h a telo nem sok mindent csinal
Én is így jártam mint te, de egy jó esztergályos csodákra képes! 6 ezerért csinált bele külső-belső menetes perselyeket acélból azt nehéz megszakítani. Ha van jó esztergályos ismerősöd vidd el hozzá jobb lessz mint a gyári!
24es a furat, legalábbis a gyárin
emezen van pár század eltérés, szerencsére pluszba, egyik csapágy szinte beleesett
ha rászántam volna az egész napot tuti sokkal szebbet lehetett volna kihozni belőle, de így legalább le tudtam festeni meg betenni
holnap meg beállítom a rugózását
a műanyagot nyugodtan tedd be a rugó alá 1cm simán elfér, nem vagy te akkora darab hogy összenyomódjon a rugó alattad teljesen
ténérébe majd 2 centis pótlás volt és a 120+ kilóm alatt egyszer sem koppant
hozzá kell tenni hogy az utána nem volt fullra becsavarva csak olyan 1/2-3/4 közötti lehetett
amúgy nézd meg hogy most fullra betekerve és fullra leterhelve mennyi hézag van a rugó menetei között. tuti lesz ott még sok hely
egy próbát megér, még mindig olcsóbb mint egy rugócsere
hy
valakinek ha lenne elfekvöben egy 100as alapméretes xl600 hengere jó állapotú ,az zargasson meg!
köszi
az enyémben sajnos kiszakadt 3 töcsavarmenet ami fogja a hengerfejet,és macerás megcsinálnom.
szereztem másik indítórelét....nincs öröm....a régit szétszedtem, összereaktam és pár pillanatig teljesen jó volt....gondolom vmi tekercsszakadás v ilyesmi lehet, de legalább az üres lámpa ég....az újjal még az üres lámpa sem, viszont az újjon fordítva vannak a saruk, a B és az M jelü (gondolom battery és motort jelent), ehez mérten tette rá a kábeleket és semmi...ötlet?
A celnak megfelel,sztem teljesen jo!nem szep viszont jo ronda ez teny de nem az a lenyeg!mekkora az a furat? Ma sikerult szereznem nagy szilardsagu muanyagot a rugo ala de rajottem h nem jo..ugyanis ha ala rakom igaz hogy tudok a rugon meg osszehuzni de a kozdarab miatt lerovidul a teleszkop ut...olyan darab lenne jo aminek az anyagvastagsaga akkora mint a rugoe es a teherbirasa is eleg nagy !csak akkora karika jo mint a rugo,akkor van helye a teleszkopnak becsuszni!
eladó lett az én 250-es xr-em is:Nagyon jó,költségmentes állapotban,csak castrol olajjal használt.Nem csörög zörög,nem füstöl.Új láncszettel,plussz kissebb első lánckerék,az is új.2db utcai gumit is adok,újszerű állapotban.Önindítós változat.Nagyon megbizható,csakis autóvásárlás miatt eladó.irányár 410000
igazság szerint nem sok lehetőségem van
jól és gyorsan de nagyon drágán
vagy ilyen sufnimesterek apróért
pár éve egy dt lendkeréklehúzót csináltattam egy rendes műhellyel 3500ft volt, persze számlával
ezért szerintem 3x annyit elkértek volna
meg amúgy sem igen lett volna időm motorozni
maradék melót meg itthon megcsinálom
Jól beszélsz , szét kell mindent kapni , az az igazi szerelés . mert különben csak alkatrész cserélésről beszélhetünk , mint amit a legtöbb mostani szervizben művelnek .
szedd szét, hátha javítható
már úgy is szar, szóval már nem tudod elrontani, tehát csak jobb lehet
én szétszedek mindent, most bontottam épp egy tintás nyomtatót, volt benne kb 20 csavar meg 10 rugó, már egy vödör teli van ilyen kacatokkal, de vasat ugye nem dobunk ki
amúgy volt benne 2 átlátszó szilikoncső, úszószint beállításkor jól jön majd
munkahelyről is elkunyizom a lézer tonereket azokban is vannak értékek
megpróbálom ezt mindenképpen de jó lenne ha lenne +ba még egy hengerem.