Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen ezert csinaltam meg...igaz csak az elsofekre kotottem de azt mindig hasznalom!a hatsot ritkabban
Sziasztok,segítséget tanácsot szeretnék kérni,van egy XL600RMg tavaly vettem átesett egy kisebb felújításon nagyszerűen is működött aztán ma nem tudtam beindítani,szétszedtem meglazult a vezérműlánc!De hogy miért hogyan?Honnan tudom hogy ki van e nyúlva a lánc?Minden ötletet előre is köszönök.
ha ingyen világít mindegy hogy világít, csak legyen mert elég zavaró ha nincs. gyorsan belemennek az emberbe........
jó amugy a gép ,blockja nagyon sztépen jár,külsőleg kicsit rendbe kell tenni,de am jó,teccik:D
Csak a atlatszo bura 2500ft..a lampatest meg az egyes golfombol maradt meg..ennyi az oka!a szin meg mindegy sztem..nem kozuton hasznalom!aki meg mogottem jon latni fogja abbol is h mi van:-)ez egy rogtonzott megoldas egyenlore!majd teli generalkor alakitok rajta:-)
melegen úgy kell állítani hogy ne legyen hézag
zsigulin volt úgy hogy eltaláltuk
miért nem piros ledeket tettél bele meg egy átlátszó búrát?
10x jobban látszik úgy
Na csimaltam feklampat a motoromra..igaz h nem piros hanem narancssarga mert egy golf egyes elso indexe!de fasza keskeny pont stimmel es belulre 2x6db magasfenyu led virit!de legalabb latjak ha megallok
koszi
Hidegen
akkor a xl nem sokat ert
sracok a szelepeket hidegen vagy melegen kell allitani?....ezt mindig elfelejtem
vááá, de mennék én is, csak az a baj hogy Debrecen sem itt van, lehet kéne egy jogsi....no meg egy rendszámos motor se ártana
150kilóméteres kerülőt nem tudtok beiktatni?
beavassalak titeket az anyagi részbe?:D
174e ft+ az XL
autóval könnyű
jövő hónapban lesz egy ténérés 2 napos erdélyben arra beneveztem, de szerintem másnap már igen törődött lesz a seggem
de ilyen ténfergős-nézelődős utazást vétek lenne kihagyni
ugy gondoltam mennyi penzt szamoltal le a xl er es mennyit adtak meg
Ótóval
Köszönöm szépen a segítséget!
szedd le a karbit, nem lesz könnyű, ha van segítséged könnyebb
utána fogj 2 edényt és abba szedd szét a karbi 2 felét, de még véletlen se keveredjen össze, szedj ki minden kitekerhetőt a házból, ahol beállítócsavar van ott előtte tekert koppra befelé és számold mennyi fordulatot tekertél be
de legalább 1/8ad fordulat pontosan, esetleg rajzolhatsz is
ahol több alkatrés kapcsolódik egymáshoz ott is rajzolhatsz
vagy szépen egymás után leteszed egy lapra és fotózol
utána minden járatot kifújkálsz kitakarítasz, de ha tuti megoldás kell akkor beáztatod bioetanolba, de több napig kellene
utána összerakod és fog menni, esetlegesen ami alkatrésze rossz kicseréled, ilyen gumimembránok, tűszelep stb
felszereléshez ismét jobb ha an egy plusz kéz megtartani a gumikat ami a légszűrőt és a karbit összeköti, sokkal egyszerűbb és gyorsabb mint egyedül
de egyedül sem lehetetlen
szellőző csöveket is fújasd át hátha van bennük valami "extra"
ha már levetted akkor a szívócsonkot is érdemes jól megnézni nincs-e rajta hiba, ha van akkor levenni megtakarítani és szélvédőragasztóval bevonni, már ha csak repedezett és nem porlik szét
légszűrő és a karbi közti gumikat is nézd át
Segítséget szeretnék kérni! XL 600 Honda kb. 3 évet pihent úgy, hogy az előző tulaj nem vette ki a benzint a karburátorból. Most 3 év után elindult (nehezen) de nem húz, rángat. Kis gázzal megy szépen, alapjárat van, de ahogy gyorsítok rángatni kezd. Vélhetően dugulás, viszont még sosem szedtem szét ilyent. Tudna valaki segíteni, hogy miként fogjak hozzá. Le kell venni a karburátorokat, vagy elvégezhető úgy is, hogy a helyükön maradnak. Előre is köszönöm a segítséget.
XL 600 és dominator henger nem egyezik,mi?
mármint hogy mennyi kp -t kaptam pluszba a cserénél?
amugy beleszerettem ebbe az XL be, a végén lehet megtartom 1 időre,amég nem kel el a CBR :)
autóval szoktatok menni vagy lábon viszitek a motorokat?
Jóccakát!
Lépek aludni, szewwwaaa XR fórum!

Jó éjt!