Nagy a valószínűsége,hogy nem szar csak szarul van beállítva
Ini-nek igaza van,nagy türelem kell hozzá
De ha egyszer jó,akkor nagyon
Engem a Gilera szívatott sokáig.
Aztán meg ilyen jó lett
Nos, elismerésem... Ilyen szintre nem fogok eljutni, ennyi türelmem sajnos nincs... Most még egy lehetőség hogy ráteszek egy másik karburátort, így meggyőződhetek róla, hogy az enyém szar e.
akkor állítsd be hogy ne fulladjon
próbáld szűkíteni a kipuffot/bejövő levegőt
variálj a fúvókákkal levegőcsavarral
nekem a cagiva volt ilyen, vért izzadtam mire jó lett, végülis egy spray dobozt ragasztottam bele a légszűrőházba és azon állítottam be a bejövő levegő mennyiséget
meg a fúvókákat fúrogattam/cinezgettem
már olyan penge voltam a végén hogy egy 1,5ös fúróból kiköszörültem bármilyen méretet fúvókát fúrni
de ha kicsit is idegbeteg vagy ne kezdj neki..........
Szeva Masteron! A motor mióta megvettem, ugyanazt csinálja. Terepen néha tüsszent egyet és leáll...kb. a 10.-dik rúgásra indul újra. Amúgy pöccre indul) Már párszor kérdezősködtem itt a fórumon, de kezdek kifogyni az ötletekből. Megvettem ezt a javítószettet, beleraktam, és ugyanazt csinálja... A javítószett 14ezer, németből rendeltem.13ért továbbadom a vadiúj csillogó japán fúvókákat, tömítéseket...
Van valaki Bács Megyéből, aki egy napra kölcsönözni tudna nekem egy nála hibátlanul szolgáló XL500-as karburátort? Az enyémnek vagy rejtett hibája van, vagy tökéletesen működik és nem ott kell kutakodnom...
Szeretném ezt kideríteni, és ez csak így fog menni. üdv
Rendeltem Németből egy XL500-hoz tartozó karburátor javítókészletet, és ezzel a lendülettel szeretném értékesíteni is. Beleraktam a cuccokat a gépembe, és tökéletesen ugyanaz a problémája, szóval nem a karbimmal van a gond. Érdekel valakit?
Ini-nek igaza van,nagy türelem kell hozzá
De ha egyszer jó,akkor nagyon
Engem a Gilera szívatott sokáig.
Aztán meg ilyen jó lett