Az a helyzet hogy a motor darabokban van és dugó kell bele és fúrás vagy henger. A maga a blokk elméletileg fel van újítva csak elfogyott a pénz vagy az erő, hogy foglalkozzon vele a gazdája.Próbálok egyezkedni majd és kiderül mi lesz. Csak alkatrésznek nem akarok hozni még egy motort mert abból már van elég
Kíváncsiság de ha viszik,viszik
Taki azért cserélt mert a többieknek is DR 250 van.
De amúgy azt hiszem meg van még neki a DRZ is.
A hétvége után azt mondom,hogy ember függő egy egy sirató fal.
Levi(Meduza) YZ 125-el ment fel mindenhol,Balázs barátja egy ezer éves TSX 250-el jött mindenhová,ennek mindene szar volt de a srác csinálta.Szombatra teljesen megdöglött ekkor kölcsön kapott egy SX 125-öt,ezzel is jött mindenhová.Volt három KTM,2 db 525,egy 450. YZF 250-el elsőre ment fel Jaxy egy durva helyen de ő ott lakik.Az XR-el egy helyen nem mentem fel,de ott többen se.Volt olyan gyakorló kaptató ahová én mentem a legmagasabbra(de ez biztos véletlen volt )
Viszont jó motorral könnyebb és élvezetesebb
Az biztos,hogy 2T-vel nekem nem ment volna
Többször kihúzott a szarból a nagy dugó
hát amíg nem lesz jó a térdem nem akartam hogy itt álljon. kitudja milyen lesz. én szeretnék még terepezni, de ha a térdem nem fogja bírni akkor nem erőltetem. csak hát közbe mindig álmodozok, aztán kérdezősködök
taki volt a cserélős
de rajta kívül is láttam pár emberkét drz-vel úgy menni
volt aki az én gépem is felvitte pár helyre ahová én nem tudtam menni
szóval szerintem nagyobbrészt az emberen múlik
drz-t meg jól gondold meg, nagyon drága a hűtő hozzá
köszi csak nem takiról van szó..
nagyon vonzanak ezek az erdélyi túrák, sajna míg meg volt a dr-em, nem sikerült eljutni, pedig közel is lenne hozzám. na majd a következő motorral
láttam már nem egy emberkét drz-vel akrobata üzemmódban közlekedni.....
az egyik le is cserélte egy 250es dr-re a drz-t mert a drz-vel nem kihívás erdélyben hegyet mászni
szóval ez pilótafüggő, a motorban benne van
én az xr-el is ugyanolyan béna vagyok mint egy etz-vel
na látom hirdeted a gépet, kíváncsiság vagy könnyebb gépet akarsz? én drz(E)-t akarok, szted mennyire állja meg a helyét erdélyi hárdozásban? vagy inkább pilótafüggő?
Köszi szépen! Motort szeretnék venni és Devilke88 XL 600 rm-jéről úgy mond leér a lábam Omli XL 600 r-je pedig ki van emelve egy kicsit úgy hogy nem névadó XR pedig nincs a környéken hogy kipróbálhatnám
Valami hasonlítási alap kellene. Esetleg azon gondolkodtam ha kicsit magas lenne az XL-ek központi rugója nem e kisebb és azt belerakni az első teleszkópokon is lecsúsztatni ugyanannyit és a súlyelosztás is maradni.
Milyen ötlet? Megvalósítható ?
Holnapra megmérem(csak ne feledjem ).De ha a magassággal van gondod kicsit lehet csalni a futóművön,ülést faragtatni kárpitossal.
Alacsony enduró nem sok van
de csak azért ám mert kék a felnije
De van igazad
Taki azért cserélt mert a többieknek is DR 250 van.
De amúgy azt hiszem meg van még neki a DRZ is.
A hétvége után azt mondom,hogy ember függő egy egy sirató fal.
Levi(Meduza) YZ 125-el ment fel mindenhol,Balázs barátja egy ezer éves TSX 250-el jött mindenhová,ennek mindene szar volt de a srác csinálta.Szombatra teljesen megdöglött ekkor kölcsön kapott egy SX 125-öt,ezzel is jött mindenhová.Volt három KTM,2 db 525,egy 450. YZF 250-el elsőre ment fel Jaxy egy durva helyen de ő ott lakik.Az XR-el egy helyen nem mentem fel,de ott többen se.Volt olyan gyakorló kaptató ahová én mentem a legmagasabbra(de ez biztos véletlen volt )
Viszont jó motorral könnyebb és élvezetesebb
Az biztos,hogy 2T-vel nekem nem ment volna
Többször kihúzott a szarból a nagy dugó
de rajta kívül is láttam pár emberkét drz-vel úgy menni
volt aki az én gépem is felvitte pár helyre ahová én nem tudtam menni
szóval szerintem nagyobbrészt az emberen múlik
drz-t meg jól gondold meg, nagyon drága a hűtő hozzá
nagyon vonzanak ezek az erdélyi túrák, sajna míg meg volt a dr-em, nem sikerült eljutni, pedig közel is lenne hozzám. na majd a következő motorral
az egyik le is cserélte egy 250es dr-re a drz-t mert a drz-vel nem kihívás erdélyben hegyet mászni
szóval ez pilótafüggő, a motorban benne van
én az xr-el is ugyanolyan béna vagyok mint egy etz-vel
ott a két xr egymás mellett
szóval minden megoldható
először én is kisebb rugóstagot akartam betenni, de nem akartam 50 ezret költeni
Valami hasonlítási alap kellene. Esetleg azon gondolkodtam ha kicsit magas lenne az XL-ek központi rugója nem e kisebb és azt belerakni az első teleszkópokon is lecsúsztatni ugyanannyit és a súlyelosztás is maradni.
Milyen ötlet? Megvalósítható ?
Alacsony enduró nem sok van
colt72 ez egész estés videózást kíván
MuZ lenne egy olyan kérdésem az XR 600 r--nek mennyi az ülésmagassága és az XR 600 és az XR 600 r között lehet ülésmagasságban különbség ?
ha lassú vagy elkapar, ha gyors akkor esetleg átugrod a kormányt
Nem nagyon lehet tatásabban menni mert akkor megállsz.
A videó nem adja vissza a szöget,meredek volt
Na még egy kis panoráma.
http://youtu.be/J9fFSWEKtw0