ezt a topicot mindig nézem minden nap..általában hétvégén vagyok kint de elöfordul hogy hétköznap is!ide irsz vagy esetleg fent van adatlapomon az msncimem vegyél fel aztán megbeszéljük hogy kinek mikor jo!
Áhh, nem, köszi kihagynám
Honda jólenne, XT500-al pozitív tapasztalataim vannak, most pedig NSR125-öst hajtok, rendszámost, és nagyon szeretem.
Ránézek erre a topbike-ra....
Honda xl600
265.000 Ft, 1.003 EUR, ÁFA nélkül, Megegyezés alapú
Található
Fejér
megyében, Magyarország A feladás dátuma : 2011. 05. 03.
Használt
Kivitel Enduro
Évjárat 8/1988
Kilométerállás 25.000 km
Teljesítmény 44 LE
Motor térfogat 1500 cm3
Szín fehér
Fogyasztás 5,00l
Előző tulajdonosok 2
Extrák Kézfejvédő; Sportkipufogó;
Leírás
2012.08.hó.-ig érvényes műszaki.Elöl tárcsa hátul dobfék, öninditó és berugó.A motor füstmentes.Típusváltás miatt eladó.
látom Te fehérvári vagy, egyszer szívesen megnézném, esetleg óvatosan kipróbálnám a motorod, ha lehet Téged ilyesmire kérni...
Én bodajki vagyok, de sokat járok Fehérváron is, ha meg endurozol, akkor lehet hogy Te is jársz erre..
Hmm, szóval az XL jóval alacsonyabb?
Az XL 500 nagyon baráti magasságú volt, csak nekem az XL500S volt, ami elég csúnya is...Nem tetszett, de nagyon kezes motor volt!
menj el gyógytornázni, sokat ér
betanítják hogy mit csinálj aztán lehet otthon végezni
anyámnak kb 15 éve 4 darabban van a gerince és a gyógytornák miatt egész jó állapotban van
a kipuffot? hát nemnagyon akarom szétbontani a gépet,igy egybe szeretném eladni,de ha gondolod,eladom neked a kipuffot,csak kapsz hozzá egy komplett motort
hát endurozás valószinüleg abbamarad,valamelyik nap kinnvoltunk endurozni,és másnap menni nembirtam ugy fájt a derekam,1 régebbi sérülés miatt van,aztán nem akarok 21évesen derékbajos lenni,meg a lóvé is kell most,aztán azért vagyok ténytelen eladni.aztán lehet eladom a másik motort is,egy cbr900at,és a 2 árából veszek egy ujabb sportmotort,jelenleg ez a terv:)
amúgy a ténérém nekem jobban tetszett, mint formailag mind menetteljesítményben
valahogy a honda pörgősebb, a ténéré már 2ezres fordulattól nagyon elkezdett húzni, de 4 ezer alatt már váltottam is feljebb
ténérének jóval nehezebb volt az eleje, aszfalton sem cibálta a szél még 120 felett sem crossgumival, és nem pattogott a földúton
ellenben magasabb és nehezebb volt mint az xl, szóval ki kell próbálni mindkettőt hosszabb távon
mondjuk pályán nem kell menni egyikkel sem mert levisz a szél 120 körül már szorítani kell a tankot mert vinné szét a szél a lábaid, a fejed majd leszakad stb stb
egyszer jöttem 350km aszfalton kb 100-110es átlaggal másnap minden bajom volt
holnap leveszem, addig csak meglesz
Honda jólenne, XT500-al pozitív tapasztalataim vannak, most pedig NSR125-öst hajtok, rendszámost, és nagyon szeretem.
Ránézek erre a topbike-ra....
az tenerének már 86ban volt
de van berúgókar ha éppen rugdosni akarod
lehet összeveszett a sportmotor a topbikével
265.000 Ft, 1.003 EUR, ÁFA nélkül, Megegyezés alapú
Található
Fejér
megyében, Magyarország A feladás dátuma : 2011. 05. 03.
Használt
Kivitel Enduro
Évjárat 8/1988
Kilométerállás 25.000 km
Teljesítmény 44 LE
Motor térfogat 1500 cm3
Szín fehér
Fogyasztás 5,00l
Előző tulajdonosok 2
Extrák Kézfejvédő; Sportkipufogó;
Leírás
2012.08.hó.-ig érvényes műszaki.Elöl tárcsa hátul dobfék, öninditó és berugó.A motor füstmentes.Típusváltás miatt eladó.
topbikén van egy xl600 fejér megyében eladó
Én bodajki vagyok, de sokat járok Fehérváron is, ha meg endurozol, akkor lehet hogy Te is jársz erre..
Az XL 500 nagyon baráti magasságú volt, csak nekem az XL500S volt, ami elég csúnya is...Nem tetszett, de nagyon kezes motor volt!
betanítják hogy mit csinálj aztán lehet otthon végezni
anyámnak kb 15 éve 4 darabban van a gerince és a gyógytornák miatt egész jó állapotban van
valahogy a honda pörgősebb, a ténéré már 2ezres fordulattól nagyon elkezdett húzni, de 4 ezer alatt már váltottam is feljebb
ténérének jóval nehezebb volt az eleje, aszfalton sem cibálta a szél még 120 felett sem crossgumival, és nem pattogott a földúton
ellenben magasabb és nehezebb volt mint az xl, szóval ki kell próbálni mindkettőt hosszabb távon
mondjuk pályán nem kell menni egyikkel sem mert levisz a szél 120 körül már szorítani kell a tankot mert vinné szét a szél a lábaid, a fejed majd leszakad stb stb
egyszer jöttem 350km aszfalton kb 100-110es átlaggal másnap minden bajom volt