Az is lehet, hogy a rázkódástól kicsit megmozdult az úszó rögzítő tengelye és nem tud elzárni (én múltkor pont így jártam egy perec után). Próbáld meg megkocogtatni a karbik alját érzéssel de azért ne simogasd :]. Ha utána is ereszt így is úgyis szét kell szedni lehet kikopott már a tűszelep de az is lehet, hogy utolsó szerelésnél kicsit elhajlott az úszó fém fülecskéje ami tolja fel a tűszelepet (ezzel tudod állítani az úszószintet is) ezért nem zár el.
ja meg elfeledtem......ha mar motoroztam egy negyed orat pl mikor mar teljesen meleg a motor alacsony fordulatbol ha huzom neki elkezd durrogni lodozni neha ha elsem veszem a gaszt csak fullad egyfojtaba.....erdekes modon mikor kijovok motorozni akkor meg nem csinalja megy szepen nyomatekbol csak mar mikor eltel egy kis ido....persze motorozas elott is be van melegitve ....valami otlet...karbi lehet?
ezt szerencsere lehetett tepni de igy is joo melo volt...mind ket felen betekerte....elszor aszittem defekt megalltam es mikor eszre vettem tovabb tolni mar nem is tudtam...befekelt rogton
így már jártam én is
a parasztja kihúzta a szőlődrótot a rétre, de már összeszedni lusta volt
de az kb 3mm-es volt betekert vagy 2 métert a lánckerék mellé
avval volt ám igazán mélytorok mindenféle eszköz nélkül
de csúcs az volt hogy egy nagyobb tócsán átmentem és feltekert egy melegítőfelsőt, de úgy hogy meg sem moccant a kerék
kis bicskával szeletelgettem a vizes sáros rongyot
szerencsére egész napos utazásra mentünk aztán volt nálam bicska
drótos eset után vetem olyan bicskát ami viszi a drótot is
SOS xl 600 már tökéletesen indul egy uj gyertya megoldotta a problémát viszont nyitott csapnál csordogál a tulfolyon a benzin !
Elinditott állapotban is csöpög a tulfolyon a benzin mi az oka?
Aggódtok itt 5000 FT okon, Még örüljetek, ha kapni lehet hozzájuk alketrészt...:)) a bontóban 14.000, az ujat meg nezd meg az ebayen, sirva is fakadsz..:(
Megoldani nem fogom, de okosabb leszek. Akkor itt jön a következő kérdés. Ki ismer szakértőt Bács Megyében? Lehetőleg olyat aki a motorikus részhez is ért. Valami baj történt a vezérműtengely környékén, valami valahonnan letört, de nem merem egyedül megbontani...
A benzinszintet hogy lehet állitani ?
kb a költség növekedési sorrenben
a parasztja kihúzta a szőlődrótot a rétre, de már összeszedni lusta volt
de az kb 3mm-es volt betekert vagy 2 métert a lánckerék mellé
avval volt ám igazán mélytorok mindenféle eszköz nélkül
de csúcs az volt hogy egy nagyobb tócsán átmentem és feltekert egy melegítőfelsőt, de úgy hogy meg sem moccant a kerék
kis bicskával szeletelgettem a vizes sáros rongyot
szerencsére egész napos utazásra mentünk aztán volt nálam bicska
drótos eset után vetem olyan bicskát ami viszi a drótot is
Elinditott állapotban is csöpög a tulfolyon a benzin mi az oka?
Itt keress meg plz!
egy honda xr 400 as mennyire igénytelen motor ?
Tehát mennyivel kerül kevesebbe fenntartani mint egy yxamaha yz 125 öt
Tavaly kétszer is eljutottam
aprilia_etx@hotmail.com
mind2re irhatsz szoktam nézni mind2-t
naaaaagyon megy
most már van nagy tankom, egész jól megnőtt a gép hatótávja
csak össze kell szedni pár ismerőst
a hirdetésbe levan irva,hogy milyen,de ha felveszel msn re (adatlapomon ott van) akkor még mesélek róla
Tavaly ezt kaptam magamtól a szülinapomra
Lehet összeütök belőle egy galériát
Ez a kedvencem
ide el kellene mennem valamikor.........
esetleg akkor ha mindkét gép gyári állapotú lenne
ha nem akarsz szarolni, akkor vidd el egy szakértőhöz