Egy ilyen megoldással nem lehetne kiküszöbölni a tűgörgőt?
Ezt Ladához csináltuk neked lehet hogy csak bronz kéne és kitalálni milyen legen hogy lehessen zsírozni is, aztán egy jó esztergályos mindent megold.
igazándiból a ktm-ben az nem tetszik hogy minden kacatot cserélni kell benne x óránként
ha meg nincs cserélve akkor meg többnyire beszarik ez-az
mondjuk ez igaz szinte minden cross gépre is
de valahogy ktm-es rémtörténet sokkal több van, bár gondolom motor is........
fehér füst? akkor hengerfejtömítésnél eszi a hűtővizet
olyan szimeringet nem cseréltem még, bár van tartalékba egy készletem, szerintem nem 20 perces meló
szívócsonk ne legyen repedezett, ha mégis olyan szedd le és alapos takarítás után körbe kell kenni szélvédőragasztóval, így tök sokáig bírja még
jó sok ok miatt nem indulhat rendesen, beszélni kell egy szerelővel aztán helyreteszi, legfőképp ha szimeringet is kell cserélni
nézesd meg a láncot is mert akkor szokta kiverni azt az o gyűrűt a feszítőnél ha már nyúlt (legalábbis ilyent hallottam)
A guinness is fasza ,hiába az írek is tudnak inni
Én meg Zsolti barátom EXC 450-ét próbáltam ki ,meg tudnám szokni.
Nagyon magától értetődőek a dolgok egy ilyen gép nyergében.
De ennek ellenére marad az XR
Csináltam vidit csak lent maradt a kamera a garagéban
Karbi kivolt füstje fehér igen kissé engedi az olajat
szelepek bevannak állitva hát kompresszió sztem van benn emeli az elejét keményen
szelep szár szimeringre gondoltam
gyertyám meg veszek sztem mert ezek furák bár az egyik 1 éves és nem sokat ment a motor bar lehet már megette
szimeringet hol akarsz cserélni? mert azért vannak ám nehézségi fokozatok
először is rakd rendbe a motort. takarítsd ki a karbit, nézd körbe nem-e szív falsot, állítsd be a szelepeket aztán lehet kizárogatni a dolgokat
pl egy kompressziómérés ezek után jó lehet
ha a gyertya oldalt szikrázik akkor az kuka, a füst milyen színű?
látom a láncfeszítőnél folyatja az olajat lassan ott is kell generálozni
Ja és már azt sem tudom hpgy inditsam huzzak szivatot? feltekerjem a kézi gázt a karbinál?Mindenhogy probáltam de hiába 2 hete is folyamatosan bepöffent de nem indult............
S.O.S.
XL 600 pár hete alig akar indulni anyagot kap gyertyát gyerélgettem de kissé fura a szikrájuk olyan mind ha néha oldalt is lenne ma kin szenvedés után elindult okádta a füstöt (valoszinü szimering)
de melegedés után nem szokta és mindig indult iszonyat erö van benn este probáltam és az istenért sem indult el sz.tetek mit tegyek friss olaj van benn vegyek ujj gyertyát hátha a gyertyáim szarok? Ja és nehéz a szimeringet kicserélni?
nekem sörben a guinness(volt) a nagy kedvenc.
sajna amióta nem lógok pesten esténként, azóta nemigen jutok hozzá
ilyen vén vagy? akkor én fiatalka vagyok, egy hét múlva leszek 38
köszi
bár valszeg eladásra kerül,sokba van van 2 motor,meg a hátam nemnagyon szereti az endurot,ma csapattunk 1 órát,és most felkelni is alig birok ugy fáj a derekam,még egy régebbi sérülés miatt
Én azt szoktam mondani,hogy:"egy egészséges,fehér,felnőtt férfinak legalább négy motorra van szüksége"
Muszáj megosztanom veletek abbéli örömöm,hogy a brit királyság kiváló ser nedűjét kortyolgatom(London Pride) 40. születésnapom alkalmából.
Nem gratulációkat akarok kicsikarni,csak kibaszottul finom ez a sör és ezt el kellett mondanom
nekem nem kellene sok gép
egy baszott nagy amerikás kocsi 2 ajtós(camarro, impala tököm tudja legalább 6000cm boltbajárni
egy jeep szerűség pecázni mint amilyent ilyen régebbi afrikai filmekben látni ha nincs jó állapotú, akkor egy h1
egy 600-650es endúró téblábolni a mezőn
xr4 meg maradna a hegyre
ez a négy gép kb lefedné az érdeklődési köröm
Szerintem is jobb hogy megtartottad. Ha nem hardozol állandóan, akkor az XR-el jobban jársz.
A legjobb az lenne,ha az XR és a triál mellé tudnál venni még egy 525-öt
Ezt Ladához csináltuk neked lehet hogy csak bronz kéne és kitalálni milyen legen hogy lehessen zsírozni is, aztán egy jó esztergályos mindent megold.