Köszi a segítséget, de ilyen adatok nincsenek megadva a javítási könyvekben. Egyébként ez a javítási könyv a későbbi évjáratú modellé.
Valaki megmondaná még, hogy mennyi az oktánszámigénye?
kikukáztam egy darab vasat, kértek érte 500 forintot, csinál az ember szerszámot a furathoz aztán meglesz a kutyacsont elméletileg a héten
utána lehet próbálkozni, ha mégis alacsony lesz kiadja a darab vas a rövidebbet is
amúgy furák ezek a vasasok, ha beviszed a vasat adnak érte 50 forintot, ha viszed ki akkor meg 3x annyi
bár nem kaptam számlát ezek úgy gondolom a dolgozó zsebében végzik
Valaki írja meg, milyen vastag hengertalp tömítés kell a 93-as XR250-be? Vagy egyáltalán kell-e, vagy csak az O gyűrű és némi tömítőpaszta tömít?
Némi plusz munkától kímélnétek meg ezzel. Ha nem tudom meg, akkor kénytelen leszek káros teret mérni, kompresszióviszonyt számolni és ez alapján kiszámolni a tömítés vastagságát.
nekem egyszer egy hozzáértő ember azt mondta hogy a teló tetején a két szelepet kitekerem, úgy hogy a kerék a levegőben legyen...szóval terheletlenül legyen légköri nyomás benne és akkor jó, ha ketten megyünk akkor tegyek bele 0,2-t
nem volt tolva húzva,leállítottam,minden jó volt,rugnám be, nem fordul át a block,ezzel mivan? ovatoan rugom,hallom h dugó szelep találkozik,ak nem is eröltettem,me csak szétveri a szelepetmeg a dugót
Jó kérdés, vagy C11 et vagy C17-et néztem ki én is valszin még a szezon közepén cserélni kell. C11 re azt írják fél kemény, kemény terepre, a C17-re meg, hogy durva terepre .
hali
találkoztatok már olyannal,hogy átugrik a vezérlés? ráadásul előre,tehát hamarabb van,mint kéne lennie.... feszítő baja van gondolom,láttatok már ilyet?
tuti fújhatók a telók?
mert pl a tenere teló fújható volt asszem olyan 1 bar felé volt a max
de az xr telót meg mindig le kell engedni
szerintem ha puha akkor szét kell szedni kitakarítani megnézni minden jó-e aztán megtölteni sűrűbb olajjal, vagy szerezni bele izmosabb rugót, vagy ezeket a spéci tekercselésű rugót (amit többnyire aranyáron mérnek)
nekem amióta kiganézták és megcsinálták nagyon faca lett, nem volt olcsó de bőven megérte
amúgy meg tök röhej már 2 eszergályos/marós utasított vissza hogy nincs ekkora vasdarab a háznál amekkorából kijönne a kutyacsont
el kell mennem az ócskatelepre kotorászni egy vasdarabot
Pedig nekem tényleg nem eszik sokat. Nem hazudozok :) Egy teli tankkal szoktam elmenni motorozni ( Gyenesdiás - bánya ) + van arra jó kis Endúró pálya is. Mikor hazaérek alig hiányzik valami a tankból. Egyszer viszont öcsém elállította a karbit és evett rendesen. Viszont nagyon szépen forgott és könnyen. Amúgy a telós kérdésemre tudja valaki a választ ? Beszúrtam a gépet . :)
Én is cserélem a gépet ha minden igaz. Szerintem 2T re váltok,. Cr 250(csak endurózás) + utáltam a súlyát az Xl nek . Öcsém cr 250 el tolja és nagyon bevált . Egyedül a fogyasztás nem jön be. :) Ha az xl-t szénné téptem sem ment 4.5 fölé. :)
Van igazad
Csak annyit fűznék hozzá mint NEM KTM fan,hogy az egyik verseny technika és bizony azt ápolgatni kell ,a másik meg túra faszom és mennnnyen már el csillió km-et ennyi zsééért !
Amúgy meg ha egyszer lecserélném az XR-t lennék bajban
Mert ugyan vannak jobb gépek de amúgy meg nem
Ha értitek mire gondolok?
Valaki megmondaná még, hogy mennyi az oktánszámigénye?
utána lehet próbálkozni, ha mégis alacsony lesz kiadja a darab vas a rövidebbet is
amúgy furák ezek a vasasok, ha beviszed a vasat adnak érte 50 forintot, ha viszed ki akkor meg 3x annyi
bár nem kaptam számlát ezek úgy gondolom a dolgozó zsebében végzik
Valaki írja meg, milyen vastag hengertalp tömítés kell a 93-as XR250-be? Vagy egyáltalán kell-e, vagy csak az O gyűrű és némi tömítőpaszta tömít?
Némi plusz munkától kímélnétek meg ezzel. Ha nem tudom meg, akkor kénytelen leszek káros teret mérni, kompresszióviszonyt számolni és ez alapján kiszámolni a tömítés vastagságát.
Köszi!
TIGERXL600: Annyiért szerintem megéri.
C11:
http://www.strauszgumi.hu/moto...
C17:
http://www.strauszg
umi.hu/moto...
Asszem még ini adta ennek az oldalnak a linkjét
találkoztatok már olyannal,hogy átugrik a vezérlés? ráadásul előre,tehát hamarabb van,mint kéne lennie.... feszítő baja van gondolom,láttatok már ilyet?
mert pl a tenere teló fújható volt asszem olyan 1 bar felé volt a max
de az xr telót meg mindig le kell engedni
szerintem ha puha akkor szét kell szedni kitakarítani megnézni minden jó-e aztán megtölteni sűrűbb olajjal, vagy szerezni bele izmosabb rugót, vagy ezeket a spéci tekercselésű rugót (amit többnyire aranyáron mérnek)
nekem amióta kiganézták és megcsinálták nagyon faca lett, nem volt olcsó de bőven megérte
amúgy meg tök röhej már 2 eszergályos/marós utasított vissza hogy nincs ekkora vasdarab a háznál amekkorából kijönne a kutyacsont
el kell mennem az ócskatelepre kotorászni egy vasdarabot
TIGERXL600: Hát nem tudom, tud enni az XL600 ha gyepálva van de 8-10 L-es fogyasztásnál vagy te vagy túl brutális vagy valami egyéb oka van
Csak annyit fűznék hozzá mint NEM KTM fan,hogy az egyik verseny technika és bizony azt ápolgatni kell ,a másik meg túra faszom és mennnnyen már el csillió km-et ennyi zsééért !
Amúgy meg ha egyszer lecserélném az XR-t lennék bajban
Mert ugyan vannak jobb gépek de amúgy meg nem
Ha értitek mire gondolok?