Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valszin zsebbe ment mivel elvileg nem hozhatnád ki :]... Felénk is úgy lehet kihozni valamit ha súlyban adsz helyette tehát végül is cseréled :].
Köszi a segítséget, de ilyen adatok nincsenek megadva a javítási könyvekben. Egyébként ez a javítási könyv a későbbi évjáratú modellé.
Valaki megmondaná még, hogy mennyi az oktánszámigénye?
kikukáztam egy darab vasat, kértek érte 500 forintot, csinál az ember szerszámot a furathoz aztán meglesz a kutyacsont elméletileg a héten
utána lehet próbálkozni, ha mégis alacsony lesz kiadja a darab vas a rövidebbet is

amúgy furák ezek a vasasok, ha beviszed a vasat adnak érte 50 forintot, ha viszed ki akkor meg 3x annyi
bár nem kaptam számlát ezek úgy gondolom a dolgozó zsebében végzik
Segítség!

Valaki írja meg, milyen vastag hengertalp tömítés kell a 93-as XR250-be? Vagy egyáltalán kell-e, vagy csak az O gyűrű és némi tömítőpaszta tömít?
Némi plusz munkától kímélnétek meg ezzel. Ha nem tudom meg, akkor kénytelen leszek káros teret mérni, kompresszióviszonyt számolni és ez alapján kiszámolni a tömítés vastagságát.

Köszi!
akkor joo....en joforman mindig csutkazom neki
nekem egyszer egy hozzáértő ember azt mondta hogy a teló tetején a két szelepet kitekerem, úgy hogy a kerék a levegőben legyen...szóval terheletlenül legyen légköri nyomás benne és akkor jó, ha ketten megyünk akkor tegyek bele 0,2-t
Homokba,erdőbe ahol merem csutkázni a vasat nekem is eszik rendesen, 8-9 lityi simán lecsúszik a torkán
Az szép :S hát mindenképp szétszedős móka lesz :S..


TIGERXL600: Annyiért szerintem megéri.
Csáó az is lehet hogy kockára kopott a szelephimbád és a vezérműtengely vagy ilyesmi...
nem volt tolva húzva,leállítottam,minden jó volt,rugnám be, nem fordul át a block,ezzel mivan? ovatoan rugom,hallom h dugó szelep találkozik,ak nem is eröltettem,me csak szétveri a szelepetmeg a dugót
most tudnak 20 euroert tiszta ujat....joo ar szerintetek?
Talán tolva vagy húzva volt ? :) Előre csak úgy ugrik át szerintem, valszin feszítő gond vagy túl nyúlott a lánc jah :S
Jó kérdés, vagy C11 et vagy C17-et néztem ki én is valszin még a szezon közepén cserélni kell. C11 re azt írják fél kemény, kemény terepre, a C17-re meg, hogy durva terepre .

C11:
http://www.strauszgumi.hu/moto...
C17:
http://www.strauszg
umi.hu/moto...


Asszem még ini adta ennek az oldalnak a linkjét
hali
találkoztatok már olyannal,hogy átugrik a vezérlés? ráadásul előre,tehát hamarabb van,mint kéne lennie.... feszítő baja van gondolom,láttatok már ilyet?
van valakinek tapasztalata mitas c11 es gummaval?
tuti fújhatók a telók?
mert pl a tenere teló fújható volt asszem olyan 1 bar felé volt a max
de az xr telót meg mindig le kell engedni

szerintem ha puha akkor szét kell szedni kitakarítani megnézni minden jó-e aztán megtölteni sűrűbb olajjal, vagy szerezni bele izmosabb rugót, vagy ezeket a spéci tekercselésű rugót (amit többnyire aranyáron mérnek)

nekem amióta kiganézták és megcsinálták nagyon faca lett, nem volt olcsó de bőven megérte

amúgy meg tök röhej már 2 eszergályos/marós utasított vissza hogy nincs ekkora vasdarab a háznál amekkorából kijönne a kutyacsont
el kell mennem az ócskatelepre kotorászni egy vasdarabot
Köszönöm :D Akkor azért volt nekem csutka puha Nullára engedtem .
joo gep.....na nekem a karbit kene rendesen beallitani csak nincs hozza turelmem
az első telót ott lehet keményíteni ahol a 2 szelep van felül, ott kell ráfújni
Pedig nekem tényleg nem eszik sokat. Nem hazudozok :) Egy teli tankkal szoktam elmenni motorozni ( Gyenesdiás - bánya ) + van arra jó kis Endúró pálya is. Mikor hazaérek alig hiányzik valami a tankból. Egyszer viszont öcsém elállította a karbit és evett rendesen. Viszont nagyon szépen forgott és könnyen. Amúgy a telós kérdésemre tudja valaki a választ ? Beszúrtam a gépet . :)
Szia, köszi az infót!

TIGERXL600: Hát nem tudom, tud enni az XL600 ha gyepálva van de 8-10 L-es fogyasztásnál vagy te vagy túl brutális vagy valami egyéb oka van
az hogy lehet?....nekem 8 - 10 liter....nekem akkor komoly karbi gondjai vannak
Én is cserélem a gépet ha minden igaz. Szerintem 2T re váltok,. Cr 250(csak endurózás) + utáltam a súlyát az Xl nek . Öcsém cr 250 el tolja és nagyon bevált . Egyedül a fogyasztás nem jön be. :) Ha az xl-t szénné téptem sem ment 4.5 fölé. :)
Van igazad
Csak annyit fűznék hozzá mint NEM KTM fan,hogy az egyik verseny technika és bizony azt ápolgatni kell ,a másik meg túra faszom és mennnnyen már el csillió km-et ennyi zsééért !

Amúgy meg ha egyszer lecserélném az XR-t lennék bajban
Mert ugyan vannak jobb gépek de amúgy meg nem
Ha értitek mire gondolok?