Hali. Van egy Xl 600 LM gépem. Telókat hogyan tudom keményíteni ? A teló tetején van 2 szelep ? Azok légtelenítésre szolgálnak ugye? Amikor megynomtam mintha egy kis olaj jött volna belőle. amúgy müxik tökéletesen. Hátul Showa teló van ! Ezen állítani esetleg ?
ktm is kerékcsapágy törős, de törik ott a kerékagy is.........
múltkor 3 ktm-es emberrel motoroztam sorolgatták a történeteket
persze hogy jó az exc, ha rendbe van tartva, de nekem ilyesmire nincs zsetonom.....
ez asszem 525ös egész könnyűnek tűnt amikor terelgettük lefelé vagy csak az lc4hez képest........
ja bmw....... hol is gyártják az újakat? nem a sógoréknál? mintha ilyesmit olvastam volna
ismerősnek a 850es gs egész jó, pedig úgy dobálja mint kisgyerek a falevelet
Háááát lehet köpködni a KTM-et de a haver EXC 450-éről úgy száltam le,hogy , , , , ,
A bímerek is hullanak,már mint az újak.
Az ősszel két németet láttam akinek trélezni kellett .Az egyik K1300,a másik R1200Rt volt ,asszem
Meg elég csak a fórumukat olvasgatni.
Nem tudom nekem 4-5 milláért ne törjön a kerékcsapágy
Már napok óta túrom a netet de nem igen találok normális webshoppal rendelkező boltot, ahonnét tudnék csizmát rendelni, a környékben nem nagyon van értelmes áron dolgozó üzlet :/. Amit kinéztem múltkor természetessen egyeztetés után kiderült már eladták az utolsó darabokat szal így jártam :S. Ami jelenleg szóba jöhet az a http://www.universalmotor.hu
itt találtam 2 csizmát is ami szóbajöhet, de nem tudok dönteni :]
Igazából egy árban vannak a csizmák, az egyik egy Berik RC a másik meg Forma Dominator volt még náluk Alpinestar de már nincs készleten, pedig egy Tech 4 esetleg szóba jöhetett volna. Szal tanácstalan vagyok kicsit, formáról olvastam rossz dolgokat meg jókat is, Berik RC ről sok rosszat nemigen találtam fene tudja. Igazából 50E-t szánok a csizmára + szállítási költség de vicc, hogy nem találni egy értelmes magyar shoppot sem a neten :S.
Persze lehet kopott a lamella, de annyira sűrűn nem csinálja, bár én autónál is úgy vagyok vele 1x 2x megcsúszik akkor max 1 hónap és csere mert tuti széthullik.... . Mocinál 2x volt talán, hogy megcsúszott de akkor se drasztikusan de érzi ugye az ember, hogy valami nem ok. Mondjuk lassan olajcserénél járok, szal lehet ez is gond.
havernak jó ez a castrol az xl-be
pedig nyúztuk mély homokban is lassú haladással
szerintem már olyan határeset a lamella aztán a jobb olaj lehet segít rajta ideig-óráig
bár ennyi erővel fel kell tenni a tank mellé 1-1 db 20as kannát teli vízzel aztán ebből lehet hűteni a blokkot menet közben
Hát mi special visszatérünk a motul-hoz valószínű. Úgy néz ki ha kicsit is túlhevül a Castrol akkor nem teljesít a legjobban. Persze optimális esetben, nem szabadna túlhevülnie de hát nincs mit tenni nem mindíg optimálissak a körülmények, néha túlhevül és kész
Bazz, én már nem igen bírom motor nélkül, elég durva elvonási tüneteim vannak, de még legalább 2-3 hét mire mocira ülhetek
Andrushh:
Nem biztos, hogy kuplung gondod lesz, Devillel mi is azt az olajat használjuk és mindketten tapasztaltuk, hogy ha elmelegszik kicsit az olaj van hogy enyhén megcsúszik a kuplung néha . Optimális esetben, akárhogy ütjük vágjuk nem csúszik meg szóval csak az olaj lehet.
Igen valoszinuleg ez lehetett amit mondassz...csak en uuuutalom a sznobokat na mind1 ez tortent ma..de azert dagadt a majam rendesen oreg jargany nem ven jargany!amig az enyem elso rugasra elindult addig o rugdossa mindig mint a hulye..vagy szarul csinalja vagy valami nem jo...
múltkor 3 ktm-es emberrel motoroztam sorolgatták a történeteket
persze hogy jó az exc, ha rendbe van tartva, de nekem ilyesmire nincs zsetonom.....
ez asszem 525ös egész könnyűnek tűnt amikor terelgettük lefelé vagy csak az lc4hez képest........
ja bmw....... hol is gyártják az újakat? nem a sógoréknál? mintha ilyesmit olvastam volna
ismerősnek a 850es gs egész jó, pedig úgy dobálja mint kisgyerek a falevelet
A bímerek is hullanak,már mint az újak.
Az ősszel két németet láttam akinek trélezni kellett .Az egyik K1300,a másik R1200Rt volt ,asszem
Meg elég csak a fórumukat olvasgatni.
Nem tudom nekem 4-5 milláért ne törjön a kerékcsapágy
itt találtam 2 csizmát is ami szóbajöhet, de nem tudok dönteni :]
Igazából egy árban vannak a csizmák, az egyik egy Berik RC a másik meg Forma Dominator volt még náluk Alpinestar de már nincs készleten, pedig egy Tech 4 esetleg szóba jöhetett volna. Szal tanácstalan vagyok kicsit, formáról olvastam rossz dolgokat meg jókat is, Berik RC ről sok rosszat nemigen találtam fene tudja. Igazából 50E-t szánok a csizmára + szállítási költség de vicc, hogy nem találni egy értelmes magyar shoppot sem a neten :S.
Persze lehet kopott a lamella, de annyira sűrűn nem csinálja, bár én autónál is úgy vagyok vele 1x 2x megcsúszik akkor max 1 hónap és csere mert tuti széthullik.... . Mocinál 2x volt talán, hogy megcsúszott de akkor se drasztikusan de érzi ugye az ember, hogy valami nem ok. Mondjuk lassan olajcserénél járok, szal lehet ez is gond.
pedig nyúztuk mély homokban is lassú haladással
szerintem már olyan határeset a lamella aztán a jobb olaj lehet segít rajta ideig-óráig
bár ennyi erővel fel kell tenni a tank mellé 1-1 db 20as kannát teli vízzel aztán ebből lehet hűteni a blokkot menet közben
Andrushh:
Nem biztos, hogy kuplung gondod lesz, Devillel mi is azt az olajat használjuk és mindketten tapasztaltuk, hogy ha elmelegszik kicsit az olaj van hogy enyhén megcsúszik a kuplung néha . Optimális esetben, akárhogy ütjük vágjuk nem csúszik meg szóval csak az olaj lehet.
3 betűs motort csak német gyártásút szabad venni
Aztán mikor látta,hogy mi a pálya..............
tetü a gép ezt elfelejtette beirni