nem öröm az biztos........
lehúztam a himbáról az öntési sorját, a rugóstag szélét/élét lereszeltem 45 fokban így be tudok tenni egy hosszabb kutyacsontot
mondjuk nem nyertem vele sokat olyan 1 centin belüli hosszt
ma kísérletezek a kutyacsont hosszán, van itthon egy darab vastagabb laposvas, tesztnek jó lesz
Ha melegen leáll és nehezzen indul próbáld meg a következőt:
Miután leált csap elzár szivató vissza (már ha hsználva volt) gyújtás OFF csuma gáz és 5x 6x rúgd meg mintha indítanád (gáz végig csumán) utánna csak a gyújtást add rá, és indítsd. Ha indul egyből vagy pár rúgásból, valószínű valami üzemanyag rendszeri szivárgás van és megszívja magát. Lehet úszószint tűszelep stbstb... (légszűrőt sem árt megnézni mennyire "tiszta" ;)
A szivatot nezd meg hogy alaphelyzetben all e vagy sem!elofordul h fennt akad!de az sem kizart hogy a fuvokak merete nem jo vagy a masodlagos karbi enged be anyagot,mert ugy tudom az szinkronba mukodik az elsodlegessel es csak nagyobb gazadasnal nyit..lehet hogy nyitva van,es hidegen meg jo neki a toblet benya de melegen megfullasztja!
Figyu ma elmentem megnézni a gépet a gyerek az nem nagyon ért hozzá az én meglátásom szerint csak azért nem csinálta meg meg nem nyúlkált bele mert se ideje nincs meg nem is ért hozzá annyira én se nyúlkálnék bele! Simsonra van szüksége nekem meg tetszik a honda annyit meg megér még ha költeni is kell rá valamennyit szerintem! Egyébként a szelep csörög a hézagot kell beállítani ahogy nézegettem a neten meg a karbit kell szét szedni kitakarítani az én meglátásom szerint! Meg benzin se árt bele hogy menjen...Ennyi
Hello Mindenki!
Nekem egy xl 250r tipusú, 2 porlasztós md11 motorkódú gépem van.
A problémám 2 éve, hogy beindítás után rövid melegítés után, gázadásra vagy sokszor anélkül is leáll, és nehezen indítható újra.
Eredeti könyvéből állítottam be a porlasztón mindent.
Már lassan feladom, ha valaki tud valami megoldást erre a problémára, azért hálás lennék!
Írj akár e.mail-t is.
Üdv
Az en sylyom ala eleg lenne a 250 es is!erre azt irja 30 lo..na az xl is ennyi majdnem,picivel tobb!de ez konnyebb joval!egy 600as xr van olyan nehez majdnem mint az xlem..hat ezert a kisebb ccm
ha olyan mint a 250es wr akkor nem kellene terepre
nagyon kell pörgetni ha azt akarod hogy jól menjen
márpedig szerintem még pár lóval gyengébb is mint a wr
figyelj ezek a "csak karbi beállítás kell" és társai többnyire átbaszások
mert ugye ha csak valami kis csip-csup hibája lenne akkor már régen megcsinálta volna legfőképp ha még pénzbe se igen kerül pl "csak a szelepek zörögnek"
szóval ha szar a gép és nem értesz hozzá inkább ne vedd meg, vagy mint írtam egy teljes generált számolj bele
fúrás dugó stb, esetleg karbifelújító készlet
aztán lehet hogy csak béna a gazda és tényleg csak valami kis hibája van..... pl találkoztam olyan simsonnal hogy nem akart kipörögni aztán a kipuffkönyök olyan kokszos volt hogy a kisujjam nem fért volna bele a lyukba
gazdája meg azt hitte hogy meg kel fúrni mert folyamatosan gyengült a gép
Toltam ma egy kicsit,jó volt
A második képen a növényzetet ajánlom figyelmetekbe
Az utolsón pedig egy félig kész autópálya szakaszon állok amit a helyi fighterek is megtaláltak
lehúztam a himbáról az öntési sorját, a rugóstag szélét/élét lereszeltem 45 fokban így be tudok tenni egy hosszabb kutyacsontot
mondjuk nem nyertem vele sokat olyan 1 centin belüli hosszt
ma kísérletezek a kutyacsont hosszán, van itthon egy darab vastagabb laposvas, tesztnek jó lesz