A kopó olcsóbb és érdemes cserélni ha szereted a vasat és van rá lecsó (főleg ha már szines )
Nekem 30 pénzbe volt kopóstól,vasostól,rugóstól
De hál istennek viszonylag gyakran megyek az isten háta mögé és utálnék bármilyen műszaki faszságot
Mondjuk világéletemben a megbízhatóság volt a vesszőparipám,az ETZ-im is kimentek a világból s vissza
Ha sokat csúszik a kuplungod akkor megvetemedhet a melegtől és meg hullámosodik a fém lamella és akkor az is csere.Ha szétszeded nézd meg egy sík felületen hogy egységesen felfekszik-e.
akkor jol csinálom a kanyarokat mondjuk ha csuszik biztos hogy eldobom..nem birom megfogni!multkor sem tudtam..
Ki mentem a helyi kis pályára baromkodni elindultam rajta visszafelé!Felmentem egy kaptaton utána 3adik nagygáz apro gödrök egymás után a végén kanyar...éreztem hogy sok lesz huzhattam én bármilyen féket nem használt!
aztán elöre néztem és megláttam egy kuuurvanagy csipkebokrot..na akkor elhajitottam a francba...éna pályára estem a motor be a bokorba..felkeltem leporoltam magam felállitttam akkor néztem hogy a kormány fullra bele egy nem kicsi hangyaboj közepébe....ugye én a jobb oldalon a motor 3asba és a csipkebokorba ja és a váltokar a bal oldalon....na aaazt onnan kirángatni ugy hogy ne egyenek meg a vörös hangyák....élmény volt
azért amit leírtam szerintem ne próbáld ki, inkább ülj a tankhoz minél közelebb és told ki a lábad oldalra
mondjuk nekem ilyenkor simán leér a lábam
régen simsonnal feszegettük a határokat, belementünk a kanyarba 20-al-25-el stb stb
aztán amikor a szőlősorba csúszott a szimó akkor értük el a határt
nem egyszer volt úgy hogy térdeltem a homokon aztán kicsúszott alólam a műszer
mondjuk ez még kb 20 éve volt akkor bátrabban mentünk
nos ez a seggem a csomagtarto fölé dolog nem megy..nincs olyan hosszu kezem..ha a seggema csomagtarto felett akkor már nem fogom a kormányt..ugy meg bajos menni Na de majd holnap kiprobálom!az egykereket még hanyagolom mert elöbb menni kéne tudni normálisan aztán tornázni vele!
Az velem is elöfordul hogy eldölök vele az általad emlitett okok miatt..ha nem ülök rá akkor csak ugy tudok rajta lenni hogy egyik láb lábtarto másik láb a földön..Ha felülök rá rendesen és lenyomtam a motort is amennyire le tudom 60kiloval akkor majdnem csak a lábam hegye sem ér le
kanyarodni úgy kell, hogy állsz a motoron, előredőlsz húzod óvatosan az elsőféket, és a gázt fullra, bedöntesz egy kicsit miután kidobta a hátulját elengeded a féket és hátranyomod a segged a csomagtartó fölé és már gyorsulsz is egykeréken
nos
enyém motor akkora magasságú volt hogy ha alap helyzetben állt akkor lábujjhegyen álltam és a seggem akkor is az ülésen volt
miután ráültem akkor persze lejjebb ment, de ahogy emelkedtem úgy jött a motor is feljebb, szóval amikor dőlni akart akkor többnyire dőlt is mert ugye tolt a motor
ráadásul lejjebb is került most a súlypont
Nagykörösre nem a 4esen járunk hanem az M5ösön
Azt hogy érted hogy ahogy emelkedtél jött a motor is,meg hogy nem tudtad kanyarban letenni a lábad?
Kanyarban én mindig leülök..vagy én csinálom rosszul?
érdemes, mert többnyire sóherek módon szervizelnek és nem szokták cserélni
a fém mennyi zseton? nem hinném hogy nagy összeg.
2 menetet kihagysz a 4esen és már meg is lesz
így le tudom tenni kanyarba a lábam, eddig ahogy emelkedtem jött a motor is, most meg csak egy darabig jön
aki tud motorozni annak ez kevésbé számít, de nem tudok jól egyensúlyozni
szerintem az xl is lejjebb tehető, de ezzel szemben kisebb lesz a rugóút
nekem nem számít mert úgy is nagy volt, meg nem akarok ugrálni
2 centis hosszabbítással már csak 88 a magasság, ez kb akkora lehet mint az xl600 mert az emelő alá már nem kell deszkákat pakolnom hogy felemelje mindkét kerekét
próbának kitámogattam a laposvasat aztán mentem egy kört, sokkal jobb lett...... olyan faszán lehet vele kanyarogni mint még sosem
most már sokkal jobban fogok motorozni
berúgni is sokkal könnyebb, nem csapódik a golyóállomány minden egyes rúgásnál az ülésre
szóval faca lett, bár kissé bénán néz ki és sík kemény terepen nem áll meg az oldaltámaszon...... na de ez legyen a legkevesebb gond, mivel keveset vagyok vele sík kemény terepen
garázsban meg hozzá lehet támasztani a falhoz
asszem valami 13ezer a garnitura szoval nem egy nagy összeg!minden esetre sztem ez a téli leállás alatt fog kicserélödni szerelö által ahogy az a bizonyos szimering is!
Nagy valoszinüséggel ott basztam ki vele hogy amikor mielött megvettem azelött összeraktam és nem ellenöriztem az olajszintet...hát nem is volt benne csak 2 deci...na az meg nyilván kevés..nem mentem a kiprobálás során vele sokat kb 800métert de épp elég volt ahoz sztem hogy megsüssem kicsit! Azért köszönöm a gyors szakszerü válaszokat!
Hát az sajna kuplung csere de még annyit meglehet próbálni hogy teszel a kuplung rugó csavarjai alá egy alátétet ez által erősebb lesz a rugó.Nekem a dr 600-nál bevált ha nincs pénzed lamellára akkor ezt lehet tenni.
vannak ilyen sufni megoldások hogy erősebb kuplungrugó, meg a rugó alá alátét, de ezek többnyire kuplungbowden szakadáshoz vezetnek, aztán ugyanúgy lamellacsere
Castrol Actewo 20W50
csak nagy gáznál csinálja de amugy veszi a lapot!csak amikor nagyon oda huzom!de akkor sem a hirtelen gázadás elején,hanem a végén!Amugy elég rajta kapaszkodni!
végül másfél centi lett a nyújtás kicsit reszelgettem a himbán, kicsit a rugóstagon
5 centivel sikerült lejjebb venni az ülésmagasságot(most kb 91 centi), ez pont annyi hogy ha leghátul ülök akkor is leér mindkét lábam telitalppal
így már keményebb rugózással is jónak tűnik
már csak embert kell keresni aki csinál egy másik kutyacsontot
Hello Muz! Ez egy vákumos dominator karbi.Nekem is ilyen van de én lecseréltem mert nem valami idegbeteg kapkodós ez a fajta karbi. Mikuni tm 42 -es befecskendezős tuning karbit vettem rá ezzel már komolyabban veszi a lapot
Végül is az a lényeg,hogy neked tessen
De egy jó varacskos krossz gumánál nincs jobb szerintem
A kuplung csúszást én megoldottam huszárosan csere
A robogótuningos fórumtárstól rendeltem egy szettet.
Megfizethető volt és jó minőség.
Ha már elkezdett csúszni akkor kuka
A friss oil még ad neki egy csókot de nem éri meg szerintem
Esetleg itt szétnézhetsz még.
Most van folyamatban egy lánc rendelésem RK XSO,ha minden igaz 11 pénz lesz,a parittyánál 17.
Amennyire megilyesztettetek a gumival kapcsolatban...nagyon bevallt!lehet donteni a motort kapaszkodik mint a hulye nekem bejott!
Kerdes: kuplung csuszassal mit lehet kezdeni?nagy gazadasnal felporog rendesen meg huz is de amikor mar csak szinten tartom a gazt akkor esik vissza a fordulat!Mintha roppsulyos lenne....
Nekem 30 pénzbe volt kopóstól,vasostól,rugóstól
De hál istennek viszonylag gyakran megyek az isten háta mögé és utálnék bármilyen műszaki faszságot
Mondjuk világéletemben a megbízhatóság volt a vesszőparipám,az ETZ-im is kimentek a világból s vissza