Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez igy ésszerü ahogy leirod...nekem is van B-s jogsim és nekem is áll a zászlo 1-1 rendöri büntire
Hát a történet az, hogy igaz most lenne pénzem h megcsináljam...mert ugye még mindig nem lett, de közben nekiálltam autójogsit csinálni. Ez nem is lenne nagy baj mert pénzem még mindig lenne rá, de az viszont baj lenne ha véletlen elkapnának a rendőrök és eltiltanának a jogsitól. Mire a jogsit megcsinálom az kb nyár vége szerintem, tehát ha azt nézzük addig nem kéne motorozni, ősszel meg (talán októberben) tudok venni másik újabb drágább meg talán jobb motort így felelőtlenség lenne kb 80ezret rákölteni erre a gépre. így hát várok bár már majd szét basz az ideg h nem motorozhatok
mi tortent vele?
Szevasztok!
XL 600 R alkatrészek eladók.
ha érdekel vmi írjatok ide vagy e-mail címemre, kérésre képet küldök
Mindene megvan, ami kuka az a hengerfej. A legfőbb értékek gyújtás karbisor, váltó, a többit fillérekért adom.
Köszönöm a kimerítő választ.
Erre gyanakodtam én is, csak az zavart meg, hogy a központi rugóstagba SS8-ast ír a szervizkönyv és nem akartam elhinni, hogy abba sűrűbb kell mint a telóba.
SAE 0-tól 30-ig bármilyet tudok keverni.
Inkább maradok a gyári értéknél, mivel nem csak aszfalton közlekedek.
de ez szinte ingyé van
nyár van vazzeg, ilyenkor félmeztelen jár a nép
sziasztok!
eladók a képen látható pólók!
akit érdekel írjon v. hívjon! készlet erejéig

06205879882
nem egyszer sátraztunk ott a 90-es évek elején, utána elkezdtünk építkezni aztán elmaradt
most meg inkább a balatonra járunk sátrazni, találtunk egy tök nyugis helyet, mert már 40 felé nem szeretem a nagy nyüzsgést alvásidőben
amúgy szelidet jobban szerettem itt volt a seggünk alatt meg nem volt olyan sznob hely mint a balaton
Köszönöm szépen a tanácsot, a manualja hamarabb meg volt mint a gép:D:D. Most fogom próbálni a gyári karbi beállítással indítani a bátyám is hadd rugdossa egy kicsit (csak a múltkor is itt tanakodtak vagy 2 hétig egy karbin szerintem az enyém se lessz könnyebb). Sajnos még dekompresszoros gépem nem volt de ugyis ráérez az ember.
Nem
Igy néz ki esetleg?
Őszintén szólva nem tom
Egy 2mm-el nagyobb torkú(veszi is a lapot)
De megnézem neked(ha nem feledem )
Az előző tulaj pattintotta rá.
Hello Muz!Milyen karbi van a gépeden?
Óóóóóó a Szelidi-tó,'92,ETZ,sátor,büfé,sör,büfés kislány ,sör, ja és a víz
De szép is volt az az egy hét
Segíteni szeretnék de az én gépemen nem gyári karbi van.
Nézzd meg egy manuálban,hogy mi a gyári beállítás benzinszint,súber,levegő csavar(ez általában 1,5 fordulat ki).Ha ezek megvannak akkor a menet a következő(az enyémen,hidegen).Szívató kopp,dekó behúz,intenzív rugdalás(8-12kb.)Majd dugó feljátszik holtpont után hangyafaszányival és egy intenzív rúgás,majd pöff-pöff
Ha minden jó akkor az enyém -7°C- + 39°C-ig mindig elsőre indul.

http://www.manualedereparatie....

http://hondatech.info/se
arch/X...


http://motoservicemanuals.blog...
Teleszkópolajok 5-15 ig vannak , értelem szerűen a gyári 7-es viszkozitás . Én az enyémbe 10-est tettem , mert nagyon lágynak találtam , főleg mikor hirtelen fékeztem ( 320-as tárcsa nem hazudik ) . sokkal keményebb lett tőle . Az 1L olaj pont elég a két szárba . Én betonon használom a legtöbbet , terepre nem biztos hogy kell a sűrűbb !
Megám :] jó kis poros utak voltak akkor arrafelé, dvcs re leszoktunk járni horgászni sátorozni iszogatni hosszúhétvégézni, motorostól persze :] Láttam ezt a képedet már régebben, de enm tudtam hova tenni honnét ismerős most már beugrott :] hajj a régi szép emlékek....
pár éve erősen romlik a kultúra
amióta ezek a crossgépek ilyen olcsók a sok kis kötsög széttúr mindent........
előbb-utóbb itt is lesz sok yard. néha most is meglepnek minket(is)
úgy hallottam pár kis kötsögöt befogtak már
ilyen csonka-torony dvcs part gondolom megvolt párszor
van egy motoros ismerősömnek xr600
nem kezdő és nem is ez a legelső motorja de úgy kb 2 perc mire beindítja
legfőképp ha menet közben áll le neki
nem is csoda hogy az xr4 et használja inkább
Tisztelt Topiktársak!

Meg tudja valaki mondani, hogy az SS7-es lengéscsillapító olaj milyen viszkozitású? Sajnos mindenütt csak ennyit találok az XR250-hez.

Motoros504
meglessz, holnapig ha nem javul gipsz. de most még másra fogom hagyni az inditást:) egy darabig. valami van a kuplungommal is (nem fog semmit nem tom mitől) több mint 1 évig állt a motor de azért kuplung nélkül is kipróbáltam 15 km-en. csak be kell lőni a karbit mert nincs alapjárat vagy néha felpörög....
Saját tapasztalat, hogy ki kell tapasztalni az indítást ahoz meg idő kell, én tavaly szeptemberben vettem a gépet idén áprilisban jöttem rá hogy indul pöccre a gép :] evvan .

Jobbulást, és legközelebb óvatosabban
hát igaz kétszer rugott vissza első után már hagyni akartam a picsába de a haver erősködött hogy dekomp nélkül rugd és zúzódásra vágta a lábam, lehet gipszbe kell önteni....:(:(:(de végül 3an bebírták tolni:):):)
Egy általános tanácsot tudok csak mondani, gázt ne húzz semmi esetre se, jó helyen rúgd meg (sűrítés stbstb) és ne maradjon rajta a lábad a berugón még véletlenül se, mondhatni "csúszóra" rúgd meg. Nekem igaz csak XL600 van ha nem tartom be a fent leírtakat csúnyán odavág az embernek az XR600 ra azt mondják sokkal betegebb :] szal nem árt vigyázni