Ha ráteszel egy átlátszó csövet majd szépen visszahajtod függőlegesbe megynitod a le eresztő csavar meg a benzincsapot. Simán beáll szintbe így az átlátszó csövön látni fogod, hogy az úszóházban milyen magasan van a benzin szint, ha túl alacsony akkor vagy az úszóval van valami vagy a tűszeleppel, ha túl magas akkor is, de nálad benya hiányt produkál a gép szal lehet, hogy alacsony lesz és hamar kihörpinti a gép és kevés az utánpótlás, ha a szint rendben van akkor valami dugulás lesz vagy Andrushh írt még valamit a karbi tetején ami őt megviccelte lehet nálad is ott lesz valami. Ezt majd ő tudja bővebben kifejteni :]
Andrushh nak is 500-asa van és az általa adott infók alapján nem lehet állítani az úszószintet az 500-as karbijánál. Persze ellenőrizni az ini által írt megoldással erősen ajánlott. Egyből kiderül alacsony e magase vagy mivan
először a szintet nézd meg, mert ha nem lehet állítani az többnyire azért van mert nem kell állítani
húzz egy átlátszó csövet a túlfolyóra tedd a karbi mellé és nyisd meg
egyből látszik mi a helyzet
A tankot még nem néztem, jó ötlet. A karburátornak van egy alkatrésze: Egy gumimembrán amiből kiáll egy kb. 8 cm hosszú csap, amit az a tárcsa vezérel, amibe a gázbowdenek fekszenek bele. Azt tudja valaki mire való? Nálam az eléggé el van rothadva, lehet az sem az igazi...
A műanyag úszó állítására van ötletetek?
Máshol is lehet dugulás, csapnál vagy a tűszelep is szórakozhat szoruls stb. Ini szavaival élve bioetanol áztatás imátkozás fújás áztatás imádkozás fújás ha valahol van benne valami dugulás nem feltétlen viszi ki a kompreszor ha nincs megáztatva.
Az a fura, hogy amúgy első pöccre indul, meg a volt gazdája is azt mondta, ha gyújtásbaj van, be sem indul. A másik furcsaság, hogy nem tudom teljesen kihúzatni... Ha ki akarom forgatni, egy bizonyos fordulatszám, után elkezd "hebegni". Ez is üzemanyag problémára vall. A baj az, hogy a súbertű magasságának állítgatásán kívül nem tudok mást babrálni. Az úszó műanyag, nem vágom a benzinszinten hogy lehet változtatni. Nem akarom hő felett hajlítgatva elcseszni az úszót...
Szerintem a gyújtást addig hagyd, amíg nem 1000%, hogy nincs dugulás az üzemanyag rendszerben, rendesen van e ráfolyás a karbira, tűszelep jó e stb, ha jellegzetessen betüsszög akkor elfogy az anyag általában szóval valami ott nem kerek, persze lehet valami hiba a gyújtásnál is de ezeknél a gépeknél már nem igen van mit variálni max a teljes gyújtás cseréje átvizsgálása a megoldás. Szerintem mindenkép nézd meg az üzemanyag ellátást, hogy az rendben van e. Addig felesleges matatni a gyújtással.
Sziasztok!
Korábban már kértem tanácsot az oldalon, de nem jutottam előbbre. XL500-as motorommal nem tudok előbbre jutni.
Valakinek van e ötlete, mi okozhatja azt, hogy néha pár fordulatot kihagy a gyújtás (olyan mintha "tüsszögne" a motor? Ha kis fordulatszámon pörög a gép, akkor le is áll, ilyenkor egész sokat kell rugdosni, hogy
újra beinduljon. Ha nagy fordulaton megyek (terepen), akkor nincs ideje leállni, kihagy párat és megy tovább. A gondom az, hogy ez egy krosszpályán sajnos veszélyes is lehet.
Egy nagy emelkedős nem állhatok le, mert visszaesek a francba, főleg ha mögöttem is vannak. :( Beszéltem az előző tulajdonossal, ő a karburátor hibájára esküszik. Már kétszer szétszedtem, kitakarítottam, de a
helyzet változatlan, és fél éve meg is van ez a hibája. Próbáltam a fogyasztáson is állítani mindkét irányba, nem segített. Most vagyok azon a szinten, hogy elkezdeném a gyújtást babrálni, de nem tudom mit kellene kicserélni,
esetleg megnézni rajta! ha van ötletetek esetleg tapasztalatotok a témában, kíváncsian várom! :) üdv
Koszi de igazabol nincs most szuksegem semmire csak gondoltam ha van egy hengered vagy hengerfejed akkor arra igenyt tartottam volna mert allitolag az mulando dolog az 500asnal!de azert eszben tartom hog neked vannak ehez a gebehez cuccaid!
Andás Maga a blokk van csak de viszont új hajtókar van rajt
(hengerem dugóm ,hengerfejem nincs hozzá)
de viszont van még 3 db komplett váltó stb..
Ha érdekel valami akkor holnap dobok fel képeket ide
húzz egy átlátszó csövet a túlfolyóra tedd a karbi mellé és nyisd meg
egyből látszik mi a helyzet
kezd türelmetlen lenni a puja
de nincs kedv most a szerelgetéshez
A műanyag úszó állítására van ötletetek?
egy eldugult tankszűrő is tudja az embert szopatni rendesen
Korábban már kértem tanácsot az oldalon, de nem jutottam előbbre. XL500-as motorommal nem tudok előbbre jutni.
Valakinek van e ötlete, mi okozhatja azt, hogy néha pár fordulatot kihagy a gyújtás (olyan mintha "tüsszögne" a motor? Ha kis fordulatszámon pörög a gép, akkor le is áll, ilyenkor egész sokat kell rugdosni, hogy
újra beinduljon. Ha nagy fordulaton megyek (terepen), akkor nincs ideje leállni, kihagy párat és megy tovább. A gondom az, hogy ez egy krosszpályán sajnos veszélyes is lehet.
Egy nagy emelkedős nem állhatok le, mert visszaesek a francba, főleg ha mögöttem is vannak. :( Beszéltem az előző tulajdonossal, ő a karburátor hibájára esküszik. Már kétszer szétszedtem, kitakarítottam, de a
helyzet változatlan, és fél éve meg is van ez a hibája. Próbáltam a fogyasztáson is állítani mindkét irányba, nem segített. Most vagyok azon a szinten, hogy elkezdeném a gyújtást babrálni, de nem tudom mit kellene kicserélni,
esetleg megnézni rajta! ha van ötletetek esetleg tapasztalatotok a témában, kíváncsian várom! :) üdv
3 km-ről lehet hallani hogy vinnyognak
amúgy ezek miatt is van felénk annyi yard
Amúgy biztos nagyobb sikere lenne
http://www.sports-tracker.com/...
Volt megint minden technikai hiba, (kuplung bovden szakadás by Devil :]) Laca mentesített ismét mint múltkor a lánc szakadásnál :] Köszke érte Laca!
Zárásnak 1 pár kép :
(hengerem dugóm ,hengerfejem nincs hozzá)
de viszont van még 3 db komplett váltó stb..
Ha érdekel valami akkor holnap dobok fel képeket ide