megmaratt blokk alkatrészek xl125-höz.
-blokkfelek:1500ft/db
-deknik:1000ft/db
-váltó fogaskerekek:2000ft/garn
-léptetővillák:500ft/db
-javításra szoruló vezérműtengely:800ft
-javítható hengerfej:3000ft
-még jó főtengely:6500ft
-jó kuplungszerkezet lamellákkal:5000ft
-szeleprugók:250ft/db
-berúgótengely:1000ft
-
váltótengely:1000ft
-jó állapotú henger:6500ft
-stb-stb....
a blokkfelek és deknik úgy néznek ki mint ami egy 1980-as mociban volt.
póstázok is
tel:06209103659
Na hát szóval az túlzás hogy rendesen megy, mert most van fasza alapjárat, viszont nem pörög ki a motor. Úgyhogy el sem mentem vele a határig, bementem haveromhoz, ott ragadtam eddig... Ott a tűket teljesen le állítottam, mert teljesen fel vettem tegnap mindkettőt, de nem segített. Most gyanús hogy sokat kap a motor, úgyhogy az lesz a következő hogy a főfúvókákat kicserélem kisebbre. Mert ha vissza rakok valami gyári alapjáratit, akkor esélyem sincs alapjáratra, úgyhogy csak ebben tudok bízni, hogy kisebb főfúvóka megoldja ezt a dolgot.
De most már az alapjárat tényleg rendben van, és ennek nagyon örülök, mert ha valamin alapjárat nincs, attól én meg bolondulok...
Gratulálok neked legalább már rendesen megy :D nekem meg vagy gyujtás vagy karbi baja lesz.. nah vagy vezérlés de azt már nem hinném. Valakinek nincs kölcsönbe egy gyujtótrafója ? ha azzal menne rendesen akk meg is venném..
Teljesen jónak tünik a fúvóka.
Egy elég érdekes dologra bukkantam :D :D :D
Valszeg este mikor beálltam a gariba, kb akkor kifogyott a benya.
Vagyis úgy, hogy a tankban ugyan még volt, és amikor kinyitottam a csapot, akkor kicsit meg is indult, tehát látszatra kapott benzint, de ténylegesen nem.
Szóval raktam bele benyát, és megint pöci röfi a motor, és gyönyörű alapjárata van
Én sem értem hogy ez miért jó neki hogy 1 mm-es furat van a fúvókában, de most hogy ezt megcsináltuk, csodával hatéróóáros módon a levegőcsavart is ki kellett tekernem hát szerintem nem egész egy fordulatot. De eddig a levegőcsavarhoz hozzá sem lehetett nyúlni, csak agyig tépni hogy minnél jobban zárjon, és akkor sem volt jó a motor!
Most hogy megkapta ezt a fúvóka méretet tökéletesen sikerült beállítani eddigi látszatra, és első rúgásra indul, és megy.
Én ki nem veszem a gyertyát amíg így mükszik ;)
De úgy néz ki ez valamiért kellett nemi, hiába áztattam én etanolban, cseréltem fúvókákat, állítottam a tűkön, semmi nem ért semmit, és ez most tényleg úgy néz ki hogy helyre hozta a mocit!
Most megyek kipróbálom a határban, utána tájékoztatlak benneteket, hogy kocsival kellett haza cipelni, vagy rendben van a motor :D
Hello!Az 1mm-es fúróval átfúrt alapjárati fúvóka az egy kicsit erős.Több mint valószinü hogy karbi gondja van.Nézted már hogy milyen színűre ég ki a gyertya?Az elárulja hogy sokat vagy keveset kap.
te tudod, nekem megérne némi zsetont hogy ne egyem az ideget hetekig
pl havernak kicserélték a vezérműláncot a gyertyamenetet meg még valami biszbaszt amit már elfelejtettem, ahogy számoltam kb 5 ezer volt a munkadíj
mondjuk neki tuti több maradt mert olcsóbban kaphatja az alkatrészt, ha sok cuccot rendel akkor lebontva a posta is kevesebb
na de akkor is....... 5 ezer a szervíz, aztán amikor duhaj az ember eliszik egy hétvégén vagy 30at, aztán még ribik a képbe sem kerültek
szeretek én is szerelgetni, csináltam már sok mindent, de amikor egy valamivel szopok több napig akkor elmegy a kedv, és meg a futóra a jármű
Hát nézd, a vezérléssel gond nem lehet szerintem, mert tegnap tényleg tök szépen járt.
Tekintve hogy minden elektronikát cseréltem már rajta, és átnéztem, azzal sem hinném hogy lehet gond.
A szívócsonk szép állapotban van, pasztával összerakva, nem tud farsot szívni, nem lehet gond.
Marad a karburátor, amit az is bizonyít, hogy tegnap szórakoztam vele, és jó lett, de aztán este mikor beálltam a garázsba, megint ott már mikor megálltam leállt, csak már nem volt kedvem foglalkozni vele, meg fene sem gondolta, hogy megint ezt fogja csinálni.
Nem tudom, kezdek bele unni a dologba...
Tudom hogy nem kéne hogy rosz motor legyen ez, a dominatorban is majdnem ez a blokk, ugye minimális változtatások vannak, tekintve hogy az 650-es, más a gyújtás oldaldekni az önindító miatt, ott ezüst a blokk, de lényegében szerintem szinte ugyan ez a blokk. Na meg ott ugye csak egy karbi van. ÉS havernak nagyon szépen teszi a dolgát, csilli-villi a motor, jól indul, szépen jár, nincs vele semmi gond. Ez is tegnap vagy 5 percen keresztül szépen járt alapjáraton, aztán csak leállt, de újra indítottam, indult is egyből, és ment szépen. Nem csörög-zörög a blokkja, kicsit füstöl, de teljesen használható lenne, ha normálisan viselkedne.
De hogy én szerelőhöz elvigyek bármitis, ahhoz nem tudom minek kéne történnie :D
Sosem vittem semmit, mindig mindent megcsináltam. Legyen az motor, kocsi, bármi. Én arra biztos nem költenék, inkább akkotr kiszállok ebből a motorból is...
Ezek nem egy olyan motorok amire megérné nagyon költeni, mert csak a határban tudom használni, nem papíros, nem szép... A rák sem fog költeni ilyenekre...
vidd el hozzáértőhöz
szerintem nem rossz gépek ezek, csak nem fiatalok és többnyire házilag, nem hozzáértő módon javították
pl haver hondája 2-3 főtengelyfordulatra indul még ha áll egy hétig akkor is
ezek az otthoni szerelések többnyire csak akkor lesznek jók ha tudod mi a baja.......
Na ma reggel gondoltam gyorsan megnézem, hogy hogy viselkedik a moci! :)
Hát kb sehogy. Alig akart beindulni, nagynehezen beindult, viszonylag szépen járt, aztán durrant egy jót, leállt, utána megintcsak nagynehezen elindult, na elindultam vele itt az udvarban, kb 10 métert tudtam is vele menni, megintcsak leállt, és most indulni sem hajlandó. Tegnap meg tök gyönyörűen járt...
Komolyan mondom ezek a karburátorok egy ipari hulladékok, kurva nagyot csalódtam ezekben a motorokban...
Van egy dominator karbim, azt úgy rá raknám, de esélytelen, mert annak egyenesen van a karbija, és útba lenne ezen a teló.
Mindegy, már a faszom tele van ezzel a motorral... :D
végülis a sör is jó, max az nem a karbit tisztítja, hanem téged
Hát marha kíváncsi leszek az enyém hogy fog reggel viselkedni, ha jól, akkor aszem holnap kiviszem a határba, és kap a szájára ;)
De azért nem semmi, hogy mit szívtam vele, és most megfúrtuk a fúvókát, és tök fasza lett... Nem is értem az egészet, hogy ez miért lehet, gondolom régen az eredeti mérettel is jó kellett hogy legyen, nem tudom mi okozza, mi a gond, de így hogy meg lett fúrva, és a levegő be van tekerve, tényleg elég szépen helyre jött a motor.
Pedig nagyon el akartam kerülni az eféle bele piszkálásokat, de sehogy nem ment másként, csak ez az út maradt, és csodával határos módon beválni látszik :D
Én most voltem etanolt venni v is vettem vna ha lett volna így csak sört vettem nemtom a karbit mibe lehetne még kiáztatni.. tom hogy van ilyen karbi tisztító spray de biztos nem veszek 2-3e ft ért
Na én aszem elölrébb jutottam.
Amúgy nekem is új gyertyával alig akar szikrázni, egy régi ótvar szarral meg tök fasza, most is az van benne.
Na viszont mi most átfúrtuk az alapjárati fúvókát 1mm-es fúróval, és elég faszán helyre jött a motor :D
Egész korrekt lett az alapjárat, meg úgy szépen is jár.
Bár még nem tökéletes, de nagyon nagy az előrelépés
Ma megnéztem a gyujtókábelt meg a trafót. Hát nem mondom szépen össze volt barmolva. a gyujtókábelre rá volt húzva egy benzincső azon meg 2kg szig szalag. a kábelen semmi sérülést nem láttam, nemtom minek volt így össze baszva.. lehet meg van törtve? azt néztem hogy elég harmat szikrát ad. 2 gyertyával is próbáltam az egyikkel ezelőtt rendesen men.. a másik egy ugyan olyan csak zsear új. a gyujtótrafóból nem lehet kiszedni a gyujtókábelt ugye?
nah azt pont nem nézten hogy a jeladónál hogy állt :D majd ha nagyon nem akar működni akkor még egyszer szétszedem de már semmi erőm meg türelmem hozzá
Srácok Csináljátok úgy F . tengely "T" jelen = Vezt tengely lefelé a bütykökkel jelen a vezlánckerék , és a Jeladó kuplungfelől a jelvevővel van szembe max 3 mm eltérés lefelé.
remélem segítettem
:O 3? akutyamindenit én csak 2 találtam de már úgy is mindegy lenne mivel a vezérműtengely is külön lett bontva a láckerékől és akk össze kellett vna jelölni a 3. pontal melőtt szétszedem :D mert azt is 2 féle képpen lehet rátenni a lánckerékre
Hát remélem én jól raktam össze, bár én valami leírás alapján csináltam.
Mert ma vittek el tőlem egy blokkot, amin én állítottam a vezérlést, és mondtam a srácnak, hogy a vezérlés be van lőve, csak be kell rakni a vázba, és mennie kell a motornak.
Kurvára remélem, hogy úgy van ahogy lennie kell!
De szerintem úgy kell hogy legyen, mert a gyári leírásban már csak nem vernek át :D
De aszem amúgy értem mit mondasz, a vezérmű tengely végén lévő lánc fogaskerék van jelölve 3 jellel, és 2 egymással szemben, egy meg középen ezekhez képest, és gondolom az változhat, hogy az az egy jelecsek felül legyen, vagy alul...
a ftg. T jelzésen a vezmű kerék két vonalja a h.fej síkjában... csak az nincs megjelölve a lábckereken hogy melyi olndalnak kell felül lenni mert így 2 féle képpen lehet öszerakni
-blokkfelek:1500ft/db
-deknik:1000ft/db
-váltó fogaskerekek:2000ft/garn
-léptetővillák:500ft/db
-javításra szoruló vezérműtengely:800ft
-javítható hengerfej:3000ft
-még jó főtengely:6500ft
-jó kuplungszerkezet lamellákkal:5000ft
-szeleprugók:250ft/db
-berúgótengely:1000ft
-
váltótengely:1000ft
-jó állapotú henger:6500ft
-stb-stb....
a blokkfelek és deknik úgy néznek ki mint ami egy 1980-as mociban volt.
póstázok is
tel:06209103659
De most már az alapjárat tényleg rendben van, és ennek nagyon örülök, mert ha valamin alapjárat nincs, attól én meg bolondulok...
Egy elég érdekes dologra bukkantam :D :D :D
Valszeg este mikor beálltam a gariba, kb akkor kifogyott a benya.
Vagyis úgy, hogy a tankban ugyan még volt, és amikor kinyitottam a csapot, akkor kicsit meg is indult, tehát látszatra kapott benzint, de ténylegesen nem.
Szóval raktam bele benyát, és megint pöci röfi a motor, és gyönyörű alapjárata van
Én sem értem hogy ez miért jó neki hogy 1 mm-es furat van a fúvókában, de most hogy ezt megcsináltuk, csodával hatéróóáros módon a levegőcsavart is ki kellett tekernem hát szerintem nem egész egy fordulatot. De eddig a levegőcsavarhoz hozzá sem lehetett nyúlni, csak agyig tépni hogy minnél jobban zárjon, és akkor sem volt jó a motor!
Most hogy megkapta ezt a fúvóka méretet tökéletesen sikerült beállítani eddigi látszatra, és első rúgásra indul, és megy.
Én ki nem veszem a gyertyát amíg így mükszik ;)
De úgy néz ki ez valamiért kellett nemi, hiába áztattam én etanolban, cseréltem fúvókákat, állítottam a tűkön, semmi nem ért semmit, és ez most tényleg úgy néz ki hogy helyre hozta a mocit!
Most megyek kipróbálom a határban, utána tájékoztatlak benneteket, hogy kocsival kellett haza cipelni, vagy rendben van a motor :D
pl havernak kicserélték a vezérműláncot a gyertyamenetet meg még valami biszbaszt amit már elfelejtettem, ahogy számoltam kb 5 ezer volt a munkadíj
mondjuk neki tuti több maradt mert olcsóbban kaphatja az alkatrészt, ha sok cuccot rendel akkor lebontva a posta is kevesebb
na de akkor is....... 5 ezer a szervíz, aztán amikor duhaj az ember eliszik egy hétvégén vagy 30at, aztán még ribik a képbe sem kerültek
szeretek én is szerelgetni, csináltam már sok mindent, de amikor egy valamivel szopok több napig akkor elmegy a kedv, és meg a futóra a jármű
Tekintve hogy minden elektronikát cseréltem már rajta, és átnéztem, azzal sem hinném hogy lehet gond.
A szívócsonk szép állapotban van, pasztával összerakva, nem tud farsot szívni, nem lehet gond.
Marad a karburátor, amit az is bizonyít, hogy tegnap szórakoztam vele, és jó lett, de aztán este mikor beálltam a garázsba, megint ott már mikor megálltam leállt, csak már nem volt kedvem foglalkozni vele, meg fene sem gondolta, hogy megint ezt fogja csinálni.
Nem tudom, kezdek bele unni a dologba...
Tudom hogy nem kéne hogy rosz motor legyen ez, a dominatorban is majdnem ez a blokk, ugye minimális változtatások vannak, tekintve hogy az 650-es, más a gyújtás oldaldekni az önindító miatt, ott ezüst a blokk, de lényegében szerintem szinte ugyan ez a blokk. Na meg ott ugye csak egy karbi van. ÉS havernak nagyon szépen teszi a dolgát, csilli-villi a motor, jól indul, szépen jár, nincs vele semmi gond. Ez is tegnap vagy 5 percen keresztül szépen járt alapjáraton, aztán csak leállt, de újra indítottam, indult is egyből, és ment szépen. Nem csörög-zörög a blokkja, kicsit füstöl, de teljesen használható lenne, ha normálisan viselkedne.
De hogy én szerelőhöz elvigyek bármitis, ahhoz nem tudom minek kéne történnie :D
Sosem vittem semmit, mindig mindent megcsináltam. Legyen az motor, kocsi, bármi. Én arra biztos nem költenék, inkább akkotr kiszállok ebből a motorból is...
Ezek nem egy olyan motorok amire megérné nagyon költeni, mert csak a határban tudom használni, nem papíros, nem szép... A rák sem fog költeni ilyenekre...
szerintem nem rossz gépek ezek, csak nem fiatalok és többnyire házilag, nem hozzáértő módon javították
pl haver hondája 2-3 főtengelyfordulatra indul még ha áll egy hétig akkor is
ezek az otthoni szerelések többnyire csak akkor lesznek jók ha tudod mi a baja.......
Hát kb sehogy. Alig akart beindulni, nagynehezen beindult, viszonylag szépen járt, aztán durrant egy jót, leállt, utána megintcsak nagynehezen elindult, na elindultam vele itt az udvarban, kb 10 métert tudtam is vele menni, megintcsak leállt, és most indulni sem hajlandó. Tegnap meg tök gyönyörűen járt...
Komolyan mondom ezek a karburátorok egy ipari hulladékok, kurva nagyot csalódtam ezekben a motorokban...
Van egy dominator karbim, azt úgy rá raknám, de esélytelen, mert annak egyenesen van a karbija, és útba lenne ezen a teló.
Mindegy, már a faszom tele van ezzel a motorral... :D
Hát marha kíváncsi leszek az enyém hogy fog reggel viselkedni, ha jól, akkor aszem holnap kiviszem a határba, és kap a szájára ;)
De azért nem semmi, hogy mit szívtam vele, és most megfúrtuk a fúvókát, és tök fasza lett... Nem is értem az egészet, hogy ez miért lehet, gondolom régen az eredeti mérettel is jó kellett hogy legyen, nem tudom mi okozza, mi a gond, de így hogy meg lett fúrva, és a levegő be van tekerve, tényleg elég szépen helyre jött a motor.
Pedig nagyon el akartam kerülni az eféle bele piszkálásokat, de sehogy nem ment másként, csak ez az út maradt, és csodával határos módon beválni látszik :D
Amúgy nekem is új gyertyával alig akar szikrázni, egy régi ótvar szarral meg tök fasza, most is az van benne.
Na viszont mi most átfúrtuk az alapjárati fúvókát 1mm-es fúróval, és elég faszán helyre jött a motor :D
Egész korrekt lett az alapjárat, meg úgy szépen is jár.
Bár még nem tökéletes, de nagyon nagy az előrelépés
Hát de ha a lendkeréknél jó a jel, akkor a jeladónál is jó kell hogy legyen nem?
remélem segítettem
Mert ma vittek el tőlem egy blokkot, amin én állítottam a vezérlést, és mondtam a srácnak, hogy a vezérlés be van lőve, csak be kell rakni a vázba, és mennie kell a motornak.
Kurvára remélem, hogy úgy van ahogy lennie kell!
De szerintem úgy kell hogy legyen, mert a gyári leírásban már csak nem vernek át :D
De aszem amúgy értem mit mondasz, a vezérmű tengely végén lévő lánc fogaskerék van jelölve 3 jellel, és 2 egymással szemben, egy meg középen ezekhez képest, és gondolom az változhat, hogy az az egy jelecsek felül legyen, vagy alul...