Alapjában semmi XD csak először beraktam a vezmű tengelyt úgy hogy lefele álljanak a bütykök, úgy nem indult. aztán beraktam úgy hogy felül voltak a bülykök úgy indult csak olyan szar vt mint most :D akk szétszedtem megint... indőközbe szarrá ment a láncfeszítő is.. utánna megint összeraktam úgy hogy alul vtak a bütykök, mert itt írták h úgy kell összerakni de megint szar vt mert nem indult most meg végül megint felül vannak a bülykök
Én egy hétig a vezérléssel baszkódtam hengerfej felujítás után xD volt hogy egy nap 3x szedtem szét :D de már tuti hogy nem az okozza sztem legalább is
nekem full ugyanezt játsza, csak mellette még alapjáratom sincs.
És leginkább akkor csinálja ezt, ha adok a karbin a levegő csavarral levegőt.
Ha elzárom, akkor nem durrog, nem hagy ki...
csak egyszerűen össze-vissza jár.
A karbi agyon van áztatva etanolban, ráadásul ez már a második karbi rajta.
nem tudom mi a rák van vele, de nem hinném hogy akár a tiédnek is vezérlés gondja lenne.
Én is végig futottam hasonlóan előző tulaj által gányolt szigszallagokon, szétszedtem a kötéseket, összeforrasztva, lezsugorcsövezve, stb... És nem lett jobb egy kicsit sem...
Szerintem mindenképp a karbinál kell keresni a problémát, de hogy azon belül mit, az számomra is rejtély :D
Sziasztok ma összeraktam az xl600 vezérlést de nem lett tuti... csak önindítóval indul, ha beindul akkor durrog és olyan mintha 1x-2x kihagyna a gyujtás pedig a szétszerelés előtt rendesen ment... lehet hogy a kb 1 hónapos pihenő alatt ennyire elmocskolódtak a karbi járatai? a fúvókák tiszták. jah meg a gyujtókábelen van 1 kiló szig szalag az előző gazdi nemtom mit barmolt... lehet ott van kontakthiba ahogy meg lett bolygatva?
Igazából nagyon erős a motor ha megyek vele.
Meg pl harmadikban nem tudtam megtolni úgy hogy rajta ültem, ráugrottam egy elég jó leejtőn, és még toltak hátúlról is, szóval nem gondolnám hogy ilyen erő probléma lenne. Szelep hangja nincs, amikor olyanja van tök könnyen indul, csak egyszerűen azt nem tudom elérni hogy normálisan járjon az a motor. És még így is igényli elég rendesen a szívatót hogy levegő csontra zárva...
Melegen sem hajlandó annélkül indulni.
55-ös az alapjárati fúvóka, 2 karbim van, a másikban 48-as, azzal még szarabb...
De ha emelek az alapjáraton, hogy kb jól járjon, akkor kicsit lejet jár úgy, aztán meg felpörög mint a barom.
kiborít... :D
szelepek rendben? kompresszió van? gyújtás, gyertya rendben?
fúvókát sajna nem tudom, van egy xl karbim de az nem gyári fúvókás, nem is ment vele a gép rendesen
bár az alapjárat jó volt neki
meg aztán ha megpiszkálták a furatot úgysem látod......
Sziasztok urak :)
Na hát még mindig bajlódok a kis 600-as XL-kémmel.
Milyen méretű alapjárati fúvóka való ezekbe, tudja valaki?
Most már indulgat, meg volt az etanolos áztatás, kompresszorozás, farsot nem szív a csonknál, és mégis szar a motor.
ha olyanja van, akkor hajlamos felpörögni, nem lehet stabil alapjáratot csinálni. Ha esetleg sikerül is kicsit normális fordulatot beállítani, akkor is pár másodperc, és szépen leáll a rákba.
A levegőcsavar ha teljesen be van tekerve, akkor viszonylag ezekkel a tünetekkel, de rendesen működik, viszont ha adok neki levegőt, akkor durrog a motor, leáll, még inkább minden baja van.
Találkozott valaki már ilyesmivel? És esetleg tudtok rá valami okosat mondani? Mert én már nem tudok mit kezdeni vele :)
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Baaaz jó helyeken mászkáltok Colt , asszem be kell szereznem egy GoProHD-t nekem is nagyon adja a hangulatot, szépen meg lehet vele örökíteni a dolgokat
elhiszem de nemvágom nekem miért csinálja így pont olyan mintha el lenne rakva egy féllel a vezérlés. Ha felfele vannak a bütykök akk legalább beindul csak marha nehezen önindítóval meg durrog... pedig csak előtte egy h.fej felujítás vt máshoz nem lett nyulva
Akkor itt van még kettő: link 1. link 2.
Sajnos átkellet konvertálni avi -ba(még mindig nem tudok MP4-et vágni),és csak utána tudtam kettévágni,így egy picit romlott a minősége,de azért nézhető
És leginkább akkor csinálja ezt, ha adok a karbin a levegő csavarral levegőt.
Ha elzárom, akkor nem durrog, nem hagy ki...
csak egyszerűen össze-vissza jár.
A karbi agyon van áztatva etanolban, ráadásul ez már a második karbi rajta.
nem tudom mi a rák van vele, de nem hinném hogy akár a tiédnek is vezérlés gondja lenne.
Én is végig futottam hasonlóan előző tulaj által gányolt szigszallagokon, szétszedtem a kötéseket, összeforrasztva, lezsugorcsövezve, stb... És nem lett jobb egy kicsit sem...
Szerintem mindenképp a karbinál kell keresni a problémát, de hogy azon belül mit, az számomra is rejtély :D
Meg pl harmadikban nem tudtam megtolni úgy hogy rajta ültem, ráugrottam egy elég jó leejtőn, és még toltak hátúlról is, szóval nem gondolnám hogy ilyen erő probléma lenne. Szelep hangja nincs, amikor olyanja van tök könnyen indul, csak egyszerűen azt nem tudom elérni hogy normálisan járjon az a motor. És még így is igényli elég rendesen a szívatót hogy levegő csontra zárva...
Melegen sem hajlandó annélkül indulni.
55-ös az alapjárati fúvóka, 2 karbim van, a másikban 48-as, azzal még szarabb...
De ha emelek az alapjáraton, hogy kb jól járjon, akkor kicsit lejet jár úgy, aztán meg felpörög mint a barom.
kiborít... :D
fúvókát sajna nem tudom, van egy xl karbim de az nem gyári fúvókás, nem is ment vele a gép rendesen
bár az alapjárat jó volt neki
meg aztán ha megpiszkálták a furatot úgysem látod......
Na hát még mindig bajlódok a kis 600-as XL-kémmel.
Milyen méretű alapjárati fúvóka való ezekbe, tudja valaki?
Most már indulgat, meg volt az etanolos áztatás, kompresszorozás, farsot nem szív a csonknál, és mégis szar a motor.
ha olyanja van, akkor hajlamos felpörögni, nem lehet stabil alapjáratot csinálni. Ha esetleg sikerül is kicsit normális fordulatot beállítani, akkor is pár másodperc, és szépen leáll a rákba.
A levegőcsavar ha teljesen be van tekerve, akkor viszonylag ezekkel a tünetekkel, de rendesen működik, viszont ha adok neki levegőt, akkor durrog a motor, leáll, még inkább minden baja van.
Találkozott valaki már ilyesmivel? És esetleg tudtok rá valami okosat mondani? Mert én már nem tudok mit kezdeni vele :)
Előre is köszönöm a segítségeteket!
sajna elég messze van, aztán ilyen 1 naposra kár beneveznem
Két hét múlva megyek
Csak ajánlani tudom a kamerát! Utána jöhetnek a videók
link 2.
Sajnos átkellet konvertálni avi -ba(még mindig nem tudok MP4-et vágni),és csak utána tudtam kettévágni,így egy picit romlott a minősége,de azért nézhető
És nem a karbin nyomja a kipufogó gázt