Na megszületett a döntés...nem adom el az xl-t..az MTXes gyerek tul rámenös volt szerintem simán át akart baszni mert nagyon sürgös neki hogy megnézzük egymás motorjt mert sok csere ajánlata van...habiszti...szoval megmarad!ééés must ujfent gumit vadászok az öszvérre
de talán lehet még valahol kapni azokbol a holdjáro bakancsokbol amik anno nagy divatban voltak, azoknak is volt vagy 5 cm vastag talpa célnak az is megfelelne nem ? ;]]
akkor én mit szóljak kb 165cm vagyok és 55 kiló de általában meg oldom ha nem ér le a lábam és dől igaz volt már egy pár olyan hogy vigyorogtam ki alóla hogy valaki szedje le rólam pedig a rugó állítója teljesen fel van tekerve sima talajon mind két csizma orra le ér de valahol cseszhetem
Jah felkerült a CRF első sárfogóm, így már nem tolja talán a képembe az első kerék a sár 99%-át. Kicsit kellet levágni a hátsó részből , hogy ne érje el a kiput de összeségében frankó lett .
Nekem is ilyen problémáim voltam az ékszerrel,pedig én se vagyok éppen kis méretű.Rugóstagot húztam egy kicsit összébb és így már leér a lábam.Van egy körmös anya a rugó tetején azon tekerj.
ha áll a motor akkor a hátsó sárvédő és az oldalidom találkozásánál a földtől mért távolság 88 centi
az ülés ettől feljebb van jóval..........
a golyóim szűk naciban is 85re vannak
szóval csak magas ez a motor.........
xl600 magassága lenne a jó
Nem az van, hogy nem ugyanúgy mértétek? Nem tudom elképzelni, hogy ne érjen arról a motorról le a lábad, ha esetleg nem voltál azóta, hogy találkoztunk lábvég amputáción.
Az elején is tudsz leengedni pár centit. De ha a hátsó kerék és gumiméreted gyári és mégis magas Neked akkor ott hátul valami nagyon ki van emelve.Főleg, hogy még így a rugód puhaságának az ellenére van ez a magassága.
Az enyémbe meg még bele van hegesztve kb 2 2.5 cm :] Gátló felső szemét leválasztottál és oda toldást heggeltek. Pont azt nézegettem hogy ha az a 2 2.5 cm nem lenne pont frankón telitalpal állnék a földön mindíg szal valamit nekem is kell akotni :].
kellemes lószarszagú vízzel
link
legolcsóbb lenne rácsavarozni a csizma talpára pár réteg deszkát
Egy kis Baja 1000 feeling
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube
.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.
com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.c
om/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.co
m/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com
/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/
watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/w
atch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
az ülés ettől feljebb van jóval..........
a golyóim szűk naciban is 85re vannak
szóval csak magas ez a motor.........
xl600 magassága lenne a jó
Az elején is tudsz leengedni pár centit. De ha a hátsó kerék és gumiméreted gyári és mégis magas Neked akkor ott hátul valami nagyon ki van emelve.Főleg, hogy még így a rugód puhaságának az ellenére van ez a magassága.
de abban az 1%-ban több az orál 10x mint a többi 99%-ban
pl hétvégén jobban örültem volna a kisebbnek, párszor majdnem leért a lábam........
kiveszem aztán összekötözöm bálamadzaggal
Vagy esetleg megszokod
sáncokon ugrálni nagyonfasza lehet vele