Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez az Henger szoknyája elrepedve , Dugó = hiányzik belőle 1 kis darab
Pont ami a lényeg lett volna
XL 500 as cucok hibátlanok
XL 600 henger dugó kuka +főtengely
Azt már bizniszel :], átnézted a cuccost, akad ami használható ? :]
Szép napot!
Srácok ha valakit érdekel XL500 -as motorblokk Váltó stb... alkatrész az írjon fillérekért adom
Szevasztok!
xl 600 tulaj lettem és keresek egy jó szerelőt budapest és környékén ha szükség lenne rá illetve alkatrészforrást és motoros brigádot akikkel lehet menni erre arra.
Nah ma mentem egy kört a géppel, egész jó lett és még haza is hozott. De még van rajta mit finomítani
Mi is szeretjük,néha kell ilyen is Azért egy-két akadályt közbe kell iktatni,hogy legyen sikerélmény is
Köszönöm szépen! Sajnos vágni,összerakni nincs türelmem ezeket az MP4-ket(több óra alatt készülne el egy videó),így marad a nyers videó,darabokban feltöltve. Ez a pár videó több mint 9GB eredeti formátumban.
Tényleg lehet mondani,hogy szerencsések vagyunk,mert a környéken van minden. Van erdő,dombok,enduro ösvények nem is messze,van homok is,így nem panaszkodunk.
Egy baj azért van,egyre szűkülnek a lehetőségek,mert nagyon sok hely természetvédelmi terület lett az utóbbi években.
Szevasztok urak
Na ma kicsákányoltam a rugostagot a masinábol szét szedtem és meglepödve láttam hogy teljesen jol müködik a teleszkóp! tettem bele egy uj gumibakot meg 2centivel kiemeltem hogy keményebbre tudjam huzni kicsit!
Azt viszont elulhatná valaki hogy hogy az istenbe lehet a teleszkop szárat az also csavartol 2,5cm-erre elhajtani?mert ez el volt elég rendesen,láthatoan!De hogy mi a jo istent csinálhattak vele nem tudom!De azt is vissza egyenesitettem!De ilyet hogy tudtak csinálni vajon?ezen töröm a fejem délután óta....
amúgymeg asszony kutyáját tőletek hoztuk pár éve (akkor még nem volt ott teszkó)
utolsó utcán a benzinkút mellett kellett menni, meg egy kicsit össze-vissza
azóta utálom az asszonyt meg a kibaszott beagle kutyáját
heló.xl125s-hez tud valaki jeladót.sürgős lenne.ennek még a hengerfejen van a jeladója.előre is köszi.üdv:danika1551
sztem nem vagy csak nem emlékszem am ismerem ezt a trükköt csak fene se gondolt arra h az a baja
nem mondtam hogy fújkáld át féktisztítóval? az egyből megmutatja hogy ha falsot szív
Behugyozok... jó lett a motor :D az volt a baja hogy falsot szívott mert amikor szétszedtem volt oda mókányolva a karbi meg a szívócsonk közzé egy alumín lemez nah azt kiiktattam amikor raktam össze és tettem helyette fbs-t. Tesóm mondta hogy próbáljam meg visszarakni a lemezt és jó is lett :D látszott az fbs-nél hogy kinyomta egy helyen..
Jó vidiket csinálsz
Azt azért irigylem,hogy a "kert végében" ilyen helyek vannak
Én is kimentem az erdőbe,jó is volt.Csak olyan qrva lapos itt minden .
OK,a bihar nincs túl messze,de azt mégis csak szervezni kell
ezek a barangolások jönnek be nekem igazán.
így soft üzemmódban ellennék reggeltől estig, legfőképp ha nem sietünk sehová
Bizony jó volt A Cserhátban barangoltunk.
Azért jó kis tura lett ugy tünik Merre található ez a szép táj?
Sziasztok!Érdeklödnék,h xl600-ba van e valakinek a blokba két szelepe.Meg kb bontoba menyibe kerül.Ha valaki tud segiteni kérem irjon.Köszönöm ekőre is
A tű most mindkét karbin úgy van,, hogy a lehető legjobban lent legyen, tehát minnél kevesebbet kapjon.
Ezt már tegnap megcsináltam.
De nem segített. A levegőcsavart nem tekerhetem ki csak kb fél fordulatot, mertt ha többet kitekerek, akkor már sok.
Ezért mondom, hogy ez a benzinmennyiség nagyon kellett az alapjárathoz, mert a levegőcsavart így is épphogycsak ki lehet tekerni, és teljes mértékben érezhetően állítja a levelegő mennyiséget.
Míg eredeti fúvóka mérettel csinálhattam én bármit a levegőcsavarral, csak be kellett tépnem, akkor is csak szívatóval volt valamennyire értelmes hangja a motornak, amúgy csak fel pörgött mint a rohadás... Ha menet közben is vissza ugrott a szívató, akkor egyből felpörgött, leállt, minden baja volt. Hozzá teszem ez meleg motornál is így volt ám, nem csak hidegnél!
úgyhogy az alapjárati fúvókát vissza nem szűkíthetem, a főfúvókákkal kéne játszani szerintem. Aszem most 125-ös van a főkarbiban, és van egy 102-es fúvókám, bele fogom tenni azt, hátha az segít.
Végülis szám szerint elég jelentősnek tűnik a különbség, hátha megoldja a problémát :)
De csak délután tudok foglalkozni, mert le kell mennem Győrbe Pestről, úgyhogy a délelőtt át lesz autókázva :)
azt próbáltad h a tűn úgy állitasz h a legkevesebbet kapja, a levegőcsavart meg kicsavarni amennyire lehet? vagy próba képpen vedd ki a légszűrőt hogy úgy mit reagál
Annyit tudok tenni, hogy most megpróbálom hozzá szűkíteni a főfúvókát, és akkor hátha össze lehet hangolni.
Mert most tényleg szar, nem hajlandó kipörögni.
Más ötletem nincs :(
hát de másképp meg nincs alapjárat.
Nem ragaszkodnék én ekkora fúvókához ha jó lenne kicsivel is, de esélyem sincs rá...