esett csütörtökön egy kicsi, szombaton kicsit több
a vigyázó északi felén itt-ott fél méteres hó van....
olyan 4-5 fok volt napközben 1000 méteren, 1500 vagy túl igen 0 fok körüli volt
tök állat, mentél le-fel aztán hol a hó hol az eső esett
szombaton olyan mértékben átfagytam hogy a kipufogón kellett a kezem melengetni hogy tudjam a gázt húzni
persze gatyáig átáztunk........
szerencsére találtunk olyan szopós utat hogy tudtunk izzadni itt-ott
picasára tolok képeket videókat, majd linkelek
reggelenként ilyen volt a motor:
Rohadt jó móka
Elég rövid a váltó így van nyomaték még 3.-ban is,könnyű,alacsony súlypont,alig van kasztni,ezért jól lehet helyezkedni.Felmentem simán pár olyan helyen ahol az XR-el nem biztos,hogy kínlódva ment volna.Lefelé sem gáz mert gyakorlatilag a kezed hossza szabja meg,hogy mennyire tudsz hátra ülni.Ez így van más gépeken is csak,hogy ezen nagyon alacsonyan is tudod tartani magad.
Tetszik,na!
Szval Muz a gépet használtan vettem 2001-es évjárat
a hiba oka hajtókartörés ami kettévágta a blokkot mivel a gyár már csak 530 as blokkot forgalmaz és 503-ast nem így eladtam a szörnyecskét nagyon szerettem gázra felvágta az elejét még 3.-ban is, egy élmény volt vele...
Kedden megyünk a vigyázóra,székelyjón tervezem,hogy hagyjuk az autót.Az mondjuk asszem a déli oldal
Ti honnan?Hogyan?
a vigyázó északi felén itt-ott fél méteres hó van....
olyan 4-5 fok volt napközben 1000 méteren, 1500 vagy túl igen 0 fok körüli volt
tök állat, mentél le-fel aztán hol a hó hol az eső esett
szombaton olyan mértékben átfagytam hogy a kipufogón kellett a kezem melengetni hogy tudjam a gázt húzni
persze gatyáig átáztunk........
szerencsére találtunk olyan szopós utat hogy tudtunk izzadni itt-ott
picasára tolok képeket videókat, majd linkelek
reggelenként ilyen volt a motor:
A képek nagyon faxák . Videó nincs?
Lesz még folytatás,meg is unjátok majd
A kamerát a gyári konzoljával rögzítettem,úgy ahogy a képen látszik.
dobfékes, vázkódot most pont elfelejtettem.......
motoroztunk, nézelődtünk, ettünk-ittunk
ja és néha nyomtuk a mélytorkost
Elég rövid a váltó így van nyomaték még 3.-ban is,könnyű,alacsony súlypont,alig van kasztni,ezért jól lehet helyezkedni.Felmentem simán pár olyan helyen ahol az XR-el nem biztos,hogy kínlódva ment volna.Lefelé sem gáz mert gyakorlatilag a kezed hossza szabja meg,hogy mennyire tudsz hátra ülni.Ez így van más gépeken is csak,hogy ezen nagyon alacsonyan is tudod tartani magad.
Tetszik,na!
A kamera felfogatást hogyan oldottad meg?
Itt a következő videó
várom a videóidat még, mindig jó nézni őket így motortalanul jobb hívján...
a hiba oka hajtókartörés ami kettévágta a blokkot mivel a gyár már csak 530 as blokkot forgalmaz és 503-ast nem így eladtam a szörnyecskét nagyon szerettem gázra felvágta az elejét még 3.-ban is, egy élmény volt vele...