Mai motorozás egy nagyon rövidke szelete. Sajnos a minőséget nagyon lehúzta a Youtube..........kevesebb,mint felére konvertálták át, és 960p-ből 720p lett DRZ 400S vs. XR 400R
Mennyit mentél vele?
Miért halt meg?Ne légy szűk szavú,itt elfér!
Tényleg érdekel mert rohadt ritka,mindenki mond róla mindent de még senkinek sem volt.Eddig.
nagyon bika moci
503 cc
106 kg 61 le fogaskerékhajtás 50 es marzocci telók
gyors gázreakció olyan mint a ktm és husaberg 501 keveréke
kúrva jó volt míg meg nem hallt
Ha felkeményedik, még óvatosan kb 1 - 1.5 cm-t nyomj le a berugón és ott rúgj rá :] nekem bevált illetve nálam ez volt a trükje az indításnak azóta gondtalanul indítom a gépet .
Elütöttük a péntek délutánt, nyomtunk egy 2 3 órás karcit mindenfelé egy kis szösszenet gyenge pillanatainkból :]
na mamo meg alig tudtam beinditani...ketszer beindult de kis ido utan leallt....annyit rugdaltam hogy izomlaz lett a labamba.....ja meg neha nem lehet atrugni csak masodikra.....raugrok es nem birom atrugni....nem ertem mitol lehet
Ma lett kész a puklungozás
Elég nyögve nyelős volt mert egyben nem volt annyi időm.
Ilyen egy órákat lopkodtam.Cserélgettem szimeringeket is,berúgónál,kuplung dekli alatt,kuplung működtető tengelynél.
Olyan patent lett,hogy háromszor fullasztottam le és kétszer indultam keréken lámpánál(kiskeréken) .
Mindegy,fasza a gép
Vidit nemtudom melóban megnézni mert nincs hang a gépen :] de ha hirtelen gázra megfuladd a hibajelenség, akkor benya levegő keverék arány a gond. Az enyémmel ugyanez volt mikor kitakarítottam szite teljessen be kellet tekernem a csavar és most kb fél vagy 3/4 fordulatot van kihajtva és így jó. Esetleg falsot nem szív valahol minden jól lett a helyére pattintva?
a tulfolyon vagy mi az egyik karbibol se folyik a benzin...hat nemtom hogy lehet rosszul osszerakni....a fo karbi es a sekunder karbibol is kulon raktam a alkatreszeket....nem piszkaltam semmit....mondjuk eloszor szedtem szett es raktam ossze de remelem nem kell megy egyszer kiszednem mer kurva szar munka es nincs kedvem megint szarakodni vele
pipa is nemreg lett cserelve....azert nemtom kiengedni mert nem ferek hozza annyira belul van....de ezekre nem gondolok mert alapjarat joo es csak azutan kezdte csinalni hogy kitis ztitottam a karbit
DRZ 400S vs. XR 400R
Miért halt meg?Ne légy szűk szavú,itt elfér!
Tényleg érdekel mert rohadt ritka,mindenki mond róla mindent de még senkinek sem volt.Eddig.
503 cc
106 kg 61 le fogaskerékhajtás 50 es marzocci telók
gyors gázreakció olyan mint a ktm és husaberg 501 keveréke
kúrva jó volt míg meg nem hallt
Mesélj már erről a VOR-ról,nem sokat látni belőle,oszt amúgy meg érdekelne hiszen motor!
Amúgy élőben még nem is láttam.
Kedvcsinálónak egy kép
Jó csapatást, tele tankot, ócsó benzint mindenkinek!
Persze már megint én vagyok a gyenge pont
Azért élveztem
Elütöttük a péntek délutánt, nyomtunk egy 2 3 órás karcit mindenfelé egy kis szösszenet gyenge pillanatainkból :]
Elég nyögve nyelős volt mert egyben nem volt annyi időm.
Ilyen egy órákat lopkodtam.Cserélgettem szimeringeket is,berúgónál,kuplung dekli alatt,kuplung működtető tengelynél.
Olyan patent lett,hogy háromszor fullasztottam le és kétszer indultam keréken lámpánál(kiskeréken) .
Mindegy,fasza a gép
valami a uszoszitel van, vagy nemjol raktad őssze