Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az 500ason az egyenes fele bent!nekem is azt mondtak hogy az kint es megforditottam es megnyirta a lanc a lanckereket...szoval nekem az egyenes befele!
XR4-en Én sem látom értelmét,mert alapból könnyű a kuplungja,de más típuson elképzelhető,hogy szükség lehet rá

Egy jó zsigulin meg nem nehéz a kuplung,legalább is amin gyári,békebeli szerkezet van,és nincs szarrá kopva a tárcsa,és a lendkerék.
Könnyű kuplungnak ára van
csak nem 2 XR400-ad van?
most nézegetem a két hondát......
az első lánckereket hogy kell feltenni?
sima fele kint vagy bent van? mert az enyémen bent van a sima oldal a 600ason meg kint
vagy végülis tökmindegy?
lánckeréken nem látok nyíródást a széleken
Köszi, még jó, hogy lehet kapni...
ha feltennék 3at akkor csak rá kellene nézni a karra és már oldaná a kuplungot?
egyik ismerős ktm típusú motorkerékpárján nézegettem a hidraulikus kuplungot, annak sem látom sok értelmét
kb mint a zsiguli: olajos a kuplung de legalább nehéz működtetni......
Ne csüggedj,az Aunernél kapható ez a kütyü, Easy Clutch néven 29,90 euro
szerezz be egy nagyobb legalább 20 milis fecskendőt vastagabb tűvel
szedd ki a nyomókáját, a tűt szúrd bele a bowden belső és külső közé és töltsd teli petróleummal
szépen nyugiban le fog folydogálni 3-4-5 alkalom után tök tiszta lesz és az esetleges rozsdát is megmarja
egyes töltések előtt lehet a bowdent huzigálni, forgatni párszor
nagyon szépen kitakarítja és tök olcsón
ha műanyagos a belső rész akkor nem kell olajozni, esetleg egy minimális fegyverolajat utánanyomni
ha nem műanyagos akkor is jó a fegyverolaj, de ekkor más hígabb olaj is jó

én mindig kitakarítom a bowdent 2-3x évente, főleg amikor sűrűn mártogatom a szmötyibe
Nem baj, akkor gyúrok tovább...
Az olajozáson már túl vagyok.
Sajnos el vitte a kuplung könnyítőt a srác. Szerintem próbáld meg jól be fújkálni olajjal a bovdent és jól meg járatni, ha esetleg azt még nem próbáltad.
Megkellett találni azokat a helyeket. Bár az embernek könnyú ha bármerre is indul, és akkor is ilyen terepek vannak.
Szívesen!
Köszönjük,de csak annyiban a mi érdemünk,hogy arra mentünk
no meg be kell vallani hogy nekem már fogyókúráznak az agyrágó bogaraim, mert alig van élő agysejtem
képes vagyok 1 percen belül akár több dolgot is elfelejteni
Köszönöm, akkor jó, hogy nem erőltettem bele a 3-at. Ez jó meglepetés mert 4 litert vettem de akkor az 2 cserére is elég lesz.
Nagyon szép helyeken motoroztatok. Grt.
Én is így vagyok vele , hogy már többször is cseréltem és valami miatt 3 literre emlékeztem. Le is mértem a fáradt olajat, hogy jól saccolom-e. Pedig én nem szoktam másnak szerelni, hogy azzal keverném.
Nincs sajnos 650-hez ilyenem,csak angol service manual.
Nem megy bele 3l,a havernak amikor cseréltük,nem egész 2l ment bele.
én is 3 literre emlékeztem, de szerintem kettő lesz az.......
nem férek hozzá a maradék olajhoz hogy megszámoljam
bár igazán arra sem emlékszem mennyit hoztál
annyi motort szervizeltem mostanában hogy nem emlékszem pontosan mennyi ment az enyémbe pedig 3x cseréltem már..........
Szia! Van ilyened a 650-es ről is? Most, hogy itt olvastam leengedtem a motorból az olajat, és én úgy emléxem, hogy 3 liter ment bele, de kijönni meg csak kicsit több mint 1,5 liter. Most vagy nem annyi ment bele vagy megette.
jaj akkor nem szoltam
üdv az xl125-ben van olajszivattyú?
Mennyi olaj megy a 400-asba?