én 2ezrenként cserélem ha csak az alföldön poroszkálok
van aki 3 ezrenként cseréli soft üzemmódban
mindenki úgy cseréli ahogy jónak látja honda 1000km intervallumot ajánl, gondolom azért hogy ennyit minden olajjal bír
szita azért van hogy ne szippantsa be a szivacs szűrőt
egy felsőkategóriás kurvában nincs akkora vákuum mint a 600asban
ezeknél a szivacsoknál csak arra kell ügyelni hogy ne foszoljon szét, meg olajos legyen mindig
akkor joo....csak az a szita ami benne van az eleg szarul nez ki es nemtom mukodes kozbe abbol nem e szippant be itt ott valami koszt....de lehet hulyeseg amit irok
hali!
Azt szeretném megkérdezni tőletek hogy xr400 vagy xr400r(nem tudom milyen évjárattol van meliyk)milyen hosszu a szervizintervallum?mert sikerült service manualt letöltenem meg külömbözö oldalkon forumokon nem magyaron is találni olyat hogy 1000km-enként szervizelni kell,de én ezt kevesellem azt a kilométert,egy utcai használat mellet nemlehet 2500 vagy 3000 az az 1000?válaszotokat előre is köszönöm!
olajos meg poros?
jó az úgy
ami rátapad az sem ragad a légszűrőbe
de ha zavar nagyon akkor fogj egy flakon féktisztítót és fújkáld, az lemossa
alul van lyuk azon kijön a szmötyi
ha ilyen gumicsöcs van rajta addig vedd le
vissza terve a legszurohazra....azert akarom kiszedni mert tiszta kosz bevulrol es kiakarnam takaritani csak nem tom sehogy kiszedni vagy ti hogy takaritjatok ki?
en felfele egyaltalan nem kuplungolok csak vissza fele.....van egy pont amikor siman beveszi......mikor huzom a gazt es ahogy vissza engedem rogton rakom neki a sebesseget es akkor
Ez is benne van a pakliban, én az autómnál jártam ugyan így. Évente elhasználtam egy bovdent. Aztán kicseréltettem az egész kuplungot cuzammen, azóta nincs vele gond. Na a mocit egyelőre nem akarom kuplungozni. Nem csúszik, nem akad, szóval jó, csak baromi megerőltető. Én is szoktam a végén anélkül váltani, alacsony fordulatnál simán veszi föl-le. A motordoki írta is, hogy nem árt neki, de ésszel.
csak érdekességképp:
haver ténéréjén is olyan nehezen lehetett a kuplungot huzigálni hogy alig bírta
mosogattuk olajoztuk de nem lett jobb
a nagy tépkedés hatására ki is lett szakítva a bowden a végből
ekkor vett egy újat aztán tök könnyű lett a kuplung
pedig a régi könnyen mozgott üresen, de be volt rágódva a görbületnél
én nemigen szoktam kuplungolni 3-4-5 ezeknél szinte nem is használom....... hogy jó-e a motornak nem tudom, de nekem kényelmes
motort lehet venni másikat, csuklót nemigen
Nekem van egy off 750-es sárkányom, amin elég combos a kuplung. Ha elmegyünk túrázni ami minimum 300km, az Alpokban, ahol még ezzel a nyomatékhengerrel is sűrűn kell kapcsolgatni, úgy meg tud fájdulni a csuklóm, hogy alig tudom behúzni a kart a végén. A bovdent már beolajoztam, az könnyen szalad, valszeg erősített rugók vannak berakva. Pedig van itthon egy gumi marokerősítőm is, szoktam nyomogatni
Ha itthon, országon belül megyek, nincs probléma, de kint...
Ha jól értelmezem, akkor az ebből kiálló bovden megy a kuplungkarba, a a motoré pedig bele ebbe a szerkezetbe, aminek belül van a beakasztója? Ezek a beakasztók egyeznek más motor bovdenvégével?
Jó messze lax...
Ha előre utalok, normál postával levélként ajánlva el tudod küldeni? Ez kb.600ft, pontosan nem tudom.
egy sima kar áttétel van a belsejében. egy csap át rakásával 3 féle képen lehet állítgatni. 5000-re hirdettem, mert láttam hogy pár napja valaki 7000-re hirdetett ugyan ilyet. Amúgy itt fórumon belül 4000-ért oda adom ,de az alatt nem szeretném.
Hát ez az hogy most a másik motoré van rajta, mert a sajátja rossz, ez látszólag működik, van szikra, mikor olyanja van, akkor be is indul :D
Na majd ha akad a kezembe egy, akkor megpróbálom... :(
Na urak!
Megint bohóckodtam a kicsikémmel, hát nem sok sikerrel.
Megnéztem az úszószintet, hát a fő karbiban magas volt, ott az úszóház és karbiház csatlakozása környékén volt a szint, még talán kicsivel fölötte is.
Most azt levittem.
Hát változás semmi.
122-es a főfúvóka benne, na gondoltam kibaszok vele, mert mondtátok hogy akkor hajlamosak durrogni ha sokat kapnak, kicseréltem, bele került egy 102-es, változás semmi.
És kb úgy kell elképzelni a durrogását mikor jár a motor, akkor is, mint amikor a tűzijátékot lövik ki, folyamatos durrogás. van hogy próbálom valami alapjárat féleségen megtartani a motort, akkor is megy-megy aztán vissza durran és le akar állni. Akkor gáz adásra vagy vissza tér, vagy leáll a rákba.
Nekem ez egyértelműen gyújtás problémának tűnik. De ha egyszer fix a gyújtása, akkor mi a rákért csinálja ezt. nem értem. Gondolom a jeladó is 100%-ig fix nem?
Minden gyertya nem lehet egyformán rossz, főként, hogy ami most van benne, azzal egy dominator tökéletesen ment.
Nem tudom cdi okozhat-e ilíet, az a baj, hogy abból nincs is másik, mert ennek a motornak a cdi-je rossz volt, tehát ez az egy van ami rajta van most.
És pedig ez teljesen úgy viselkedik, mint aki roszkor kapja a szikrát...
Hát mindjárt gondoltam, hogy ha valakinek kéne valami, az mindjárt ilyen hengerfej tartozék lenne :D
De írj rám mail címre ha gondolod, és ott megbeszéljük...
csehtotyi@freemail.hu
van aki 3 ezrenként cseréli soft üzemmódban
mindenki úgy cseréli ahogy jónak látja honda 1000km intervallumot ajánl, gondolom azért hogy ennyit minden olajjal bír
egy felsőkategóriás kurvában nincs akkora vákuum mint a 600asban
ezeknél a szivacsoknál csak arra kell ügyelni hogy ne foszoljon szét, meg olajos legyen mindig
Azt szeretném megkérdezni tőletek hogy xr400 vagy xr400r(nem tudom milyen évjárattol van meliyk)milyen hosszu a szervizintervallum?mert sikerült service manualt letöltenem meg külömbözö oldalkon forumokon nem magyaron is találni olyat hogy 1000km-enként szervizelni kell,de én ezt kevesellem azt a kilométert,egy utcai használat mellet nemlehet 2500 vagy 3000 az az 1000?válaszotokat előre is köszönöm!
jó az úgy
ami rátapad az sem ragad a légszűrőbe
de ha zavar nagyon akkor fogj egy flakon féktisztítót és fújkáld, az lemossa
alul van lyuk azon kijön a szmötyi
ha ilyen gumicsöcs van rajta addig vedd le
haver ténéréjén is olyan nehezen lehetett a kuplungot huzigálni hogy alig bírta
mosogattuk olajoztuk de nem lett jobb
a nagy tépkedés hatására ki is lett szakítva a bowden a végből
ekkor vett egy újat aztán tök könnyű lett a kuplung
pedig a régi könnyen mozgott üresen, de be volt rágódva a görbületnél
én nemigen szoktam kuplungolni 3-4-5 ezeknél szinte nem is használom....... hogy jó-e a motornak nem tudom, de nekem kényelmes
motort lehet venni másikat, csuklót nemigen
Ha itthon, országon belül megyek, nincs probléma, de kint...
azt értem mire használható, de miért kell?
Jó messze lax...
Ha előre utalok, normál postával levélként ajánlva el tudod küldeni? Ez kb.600ft, pontosan nem tudom.
Na majd ha akad a kezembe egy, akkor megpróbálom... :(
Megint bohóckodtam a kicsikémmel, hát nem sok sikerrel.
Megnéztem az úszószintet, hát a fő karbiban magas volt, ott az úszóház és karbiház csatlakozása környékén volt a szint, még talán kicsivel fölötte is.
Most azt levittem.
Hát változás semmi.
122-es a főfúvóka benne, na gondoltam kibaszok vele, mert mondtátok hogy akkor hajlamosak durrogni ha sokat kapnak, kicseréltem, bele került egy 102-es, változás semmi.
És kb úgy kell elképzelni a durrogását mikor jár a motor, akkor is, mint amikor a tűzijátékot lövik ki, folyamatos durrogás. van hogy próbálom valami alapjárat féleségen megtartani a motort, akkor is megy-megy aztán vissza durran és le akar állni. Akkor gáz adásra vagy vissza tér, vagy leáll a rákba.
Nekem ez egyértelműen gyújtás problémának tűnik. De ha egyszer fix a gyújtása, akkor mi a rákért csinálja ezt. nem értem. Gondolom a jeladó is 100%-ig fix nem?
Minden gyertya nem lehet egyformán rossz, főként, hogy ami most van benne, azzal egy dominator tökéletesen ment.
Nem tudom cdi okozhat-e ilíet, az a baj, hogy abból nincs is másik, mert ennek a motornak a cdi-je rossz volt, tehát ez az egy van ami rajta van most.
És pedig ez teljesen úgy viselkedik, mint aki roszkor kapja a szikrát...
http://olajhaz.hu/
De írj rám mail címre ha gondolod, és ott megbeszéljük...
csehtotyi@freemail.hu