Hát csak közel nem biztos hogy azzal jobban járnék, bár ki tudja :D
Most lemegyek majd a motorhoz, ránézek az úszószintre, meg kipróbálom másik gyertyával, kiváncsi vagyok milyen eredményt kapok.
ha nem ültél rá az úszóra akkor nem állítódik el
amúgy olyan mint a simson. ott a kis nyelvecske a tűszelep felett aztán lehet hajlítgatni
vagy ha sokat kell akkor az úszón is lehet görbítgetni
csak figyelni kell hogy egyformán a két felét
sziasztok.honda xl125-höz hol lehet alkatrészt kapni mert sehol nem találok pl:szelepeket,vezérműláncot,vez.lánc kerekeket.egyenlőre ezek lennének a legfontosabbak.
Na minden esetre urak, mivel nekem van jelenleg 2 xl 600-am, ezért alkatrészem is van hozzá :)
Úgyhogy ha valakinek kell valami, akkor lehet nálam talál, mert az egyiket mindenképpen szét bontom.
áhhh, dehogy szedtem le, attól rettegek :)
Hát olyan szar megoldásuk van ezeknek, hogy a szelep fedél szorítja le a csapágyat, meg mitomén... A másik blokknál el volt baszódva a menet a hengerfej jobb oldalán, nem tudták lehúzni, persze dísznek ragasztottak bele valami csavart... Aztán ledobta a csapágyat nekik a vezérműtengely végéről... Most már az a blokk is az asztalon van, és csak be kéne rakni a motorba. Vágtunk 8-as mentet a hengerbe, na azt szakítsa ki :D Csak mivel menet közben hozzám került ez a motor, és látszólag nagy baj nem lehet vele, ezért azt elkezdtem hanyagolni, és rátértem erre.
Esküszöm jobb lenne, ha nem lenne dekompresszor ezeken :D
hnger fejet leszedted mar?....lehet ott van bent valami elszeszodve....nekem mikor vezlancot cserelt a szerelo aszonta kivolt akadva a dekopresszorom es tenyleg utanna ha behuztam simabban attuttam rugni....lehet neked is kiakadt csak meg hozza produkal ilyen dolgokat
Hát most én sem félek, mert jól rá van csavarozva a bokkra, és olyan erős nincs, hogy azzal együtt mozogjon