Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok, köszi, utána járok.
Hát most én sem félek, mert jól rá van csavarozva a bokkra, és olyan erős nincs, hogy azzal együtt mozogjon
Hát csak közel nem biztos hogy azzal jobban járnék, bár ki tudja :D
Most lemegyek majd a motorhoz, ránézek az úszószintre, meg kipróbálom másik gyertyával, kiváncsi vagyok milyen eredményt kapok.
En probaltam...megeszi a motor!ember aki adta azt mondta ad hozza surito adalekot!en meg mondtam hogy inkabb actevot adjon...
Hali ha már bontasz blokkot engem érdekelne belőle pár cuc mint pl: vezérmű tengely, vez lánc, meg 4db szelep himba
ha nem ültél rá az úszóra akkor nem állítódik el
amúgy olyan mint a simson. ott a kis nyelvecske a tűszelep felett aztán lehet hajlítgatni
vagy ha sokat kell akkor az úszón is lehet görbítgetni
csak figyelni kell hogy egyformán a két felét
írtam e-mailt
csak azzal tudod elállítani hogy hajlítgatod az úszót tartó lemezt.
ha maitt tartunk nekem most szetvan kapva a karbim.....hogy lehet alitani a benzinszintet vagy egyaltalan elallitodik e h szetszedtem?
Szia!
Nekem szelepjeim vannak, mailom a lapomon,
nem tudom mit ír a honda könyv.......
xt600on a csésze széle alatt fél centi volt a jó

hengerfejtől meg nem kell félni, nekem is van egy a garázsban és még egyszer sem bántott, pedig nincs megkötve
Hali!

Próbált már valaki Q8 4T 10W40 olajat a gépbe? Van valami tapasztalat?
sziasztok.honda xl125-höz hol lehet alkatrészt kapni mert sehol nem találok pl:szelepeket,vezérműláncot,vez.lánc kerekeket.egyenlőre ezek lennének a legfontosabbak.
Akkor egyszeru a megoldas. Ezt a blokkot vedd ki bontsd el ami az asztalon van azt meg rakd bele
Na minden esetre urak, mivel nekem van jelenleg 2 xl 600-am, ezért alkatrészem is van hozzá :)
Úgyhogy ha valakinek kell valami, akkor lehet nálam talál, mert az egyiket mindenképpen szét bontom.
áhhh, dehogy szedtem le, attól rettegek :)
Hát olyan szar megoldásuk van ezeknek, hogy a szelep fedél szorítja le a csapágyat, meg mitomén... A másik blokknál el volt baszódva a menet a hengerfej jobb oldalán, nem tudták lehúzni, persze dísznek ragasztottak bele valami csavart... Aztán ledobta a csapágyat nekik a vezérműtengely végéről... Most már az a blokk is az asztalon van, és csak be kéne rakni a motorba. Vágtunk 8-as mentet a hengerbe, na azt szakítsa ki :D Csak mivel menet közben hozzám került ez a motor, és látszólag nagy baj nem lehet vele, ezért azt elkezdtem hanyagolni, és rátértem erre.
Esküszöm jobb lenne, ha nem lenne dekompresszor ezeken :D
hnger fejet leszedted mar?....lehet ott van bent valami elszeszodve....nekem mikor vezlancot cserelt a szerelo aszonta kivolt akadva a dekopresszorom es tenyleg utanna ha behuztam simabban attuttam rugni....lehet neked is kiakadt csak meg hozza produkal ilyen dolgokat
Hát nem tudom, nem kizárt, de ha kikötöm sem jobb a helyzet :(
Kipróbáltam azt is, kiakasztottam a bowdent, de nem értem vele semmit.
nem lehet hogy a automata dekopresszorod baszakszik? az a berugokartol megy fel a szivoszelepekhez
A nagy úr stimmel
Nem,nem ismerem Vader nagyúr
Na ez egy okos ötlet.
És kb meddig kéne lennie?
még annál is jobban elfáradt!
benzinszinted jól áll?
tolj rá egy vékony csövet a túlfolyóra hajlítsd fel és nyisd ki
megmutatja mennyi benzin van benne
csatlakoztunk shengenhez..itt már nincsenek határok
én még azért elbontás elött probálkoznék vele!
Igen is, már kapcsolom is :D
Begurít, az lesz a vége hogy szétbontom a rákba.
Sajnálnám, mert tényleg nagyon megy, de azért mindennek van határa :D