Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

www.robogotuning.hu...Knausz Mihály sztem neki van mindene!
sziasztok
érdeklődnék hogy honda xl 125 s be szelepeket nem tudjátok hol lehet kapni mert sehol se találok
üdv:krisztián
hát bele nem láttam de ugy raktam össze hogy átnéztem elötte mindent..ékkulcs rendben volt nem volt megkopva azt megzsiroztam de csak ahol forog!máshova nem raktam nehogy be fojjon a ferodolra!rugokat kaptam az ujhoz igy azt is cseréltem!de ha meglesz az uj gumi ugyis szét kell szednem akkor megnézem most hogy kopik!ha egyenletesen akkor nem tudom mit kéne csinálni...esetleg az agyat finoman felcsiszolni hátha van rajta ferodol ráégve vagy zsir vagy olaj
dobféknél arra kell ügyelni hogy a fékbetét minél nagyobb felületen érintkezzen a dobbal
zsigulin egy fékpofa csere eltartott néha 1 napig is, annyit kellett állítgatni reszelgetni smirglizgetni
az eslöt nem cseréltem,de volt már szétszedve és jonak tünik..a hátsot cseréltem de ott sok varálási lehetöségem nem volt mert csak ezt az egyfélét találtam és ez is 5800ft volt!szoval nem volt annyira olcso!mondjuk az árát tükrözheti az is hogy elég régi motor és nehéz hozzá bármit is találni!ezért is jobb lett volna egy fiatalabb!ahoz van alkatrész!mindegy majd ránézek mégegyszer, megprobálok utána állitani!a hátsokereket meg ugyis kikell venni a rugostag miatt!
Vagány helyek jó videók.
olcsó anyag többnyire szar
nekem elöl 1500ft-s betétek voltak 2 nap alatt (igaz erélyben hegyekben) vasig kopott ráadásul nagyon szorítani kellett
most bendix nevű van benne de evvel olyan faszán fog hogy 1 ujjal alig kell húzni és nagyon jól fog, igaz nem volt olcsó 7-8 ezer felé
faca
jó hogy tudtok motorozni, ilyen helyen lehet gyakorolni
Szombati motorozás...........kicsit csúszott
Videó 1
Videó 2
Videó 3
most vetem én is az enyémbe egy első villát (kerék használható gumival, tengely, tárcsa, villabefogó) ami 125ös yz-ben volt! 7000pánz volt!
A befogót esztergályossal megtudom olcsóban oldani mert hosszabb a tengelye a villanyakban, de féknyerget nem találok sehol hozzá sajnos!
Nekem golyók voltak a villanyakban és most alul felül is csapágy lesz nem lesz így sem olcsó.
fog rendesen csak elég keményen kell huzni hozzá!de majd asszem állitok rajta kicsit!a hátsot meg tiporni kell sarokkal hogy fogon...pedig zsir uj a betét..
hááát
elég ócskán néz ki

sokat mennél hegyről lefelé? vagy nagyon szarul fog most a féked?
de a szelepeket a tetején elnézve gyári..viszont a kerék befogato rész nem gyári...vagy nem tudom mert ez nem a fedeles megoldás mint az enyém például
Mondjuk a féktusko kawasaki...már csak a telo kérdéses hogy gyári e..
Na várjá dobok egy linket.nem tom ez milyen 500as de ezen az van...


http://auto-motor.vatera.hu/al...

nem látom hogy ez gyári megoldás vagy kokány...
nem macera hanem drága.....
teló, kerék, fék csere 50ért vetted a motort és most 50ért cseréled az elejét?
kompatibilisek a teleszkópszárak méretei? mert ha nem, akkor befogócsere is
Ini!szerinted érdemes tárcsafékes elsökereket valahogy belerakni az 500asba?vagy nagy macera és nem ér annyit?
honda xl125 s alkatrészek eladók.szólj hogy mi kell és megeggyezöünk.
ird be a keresőbe: manualedereparatie itt találsz leirást
xl125 82-es évjáraton hogy kell felrakni a kuplungot.mert ha belerakok minden hézagolót akkor eláll kb2mm-re és olyan mintha álandóan belenne húzva a kuplung.egy rajzot.vagy valamiképet amin sorrendbe vannak az alkatrészek.nagy segítség lenne és nagyon sürgős.elöre is köszi.
itt a tankom
nem szép, de legalább van...... az új is így nézne ki 1 idény után
de ez még valami old verzió, ha lehet hinni a mintáknak 90ben készült
észrevehetően stabilabb mint a haver xl tankja pedig egy a gyártó
fotók elég szarok, de gondolom nem kell senkinek stúdió minőség
ha meg mégis, akkor csinálok
csak kivan vezetve nekem