de probáltál aláirom!csak attol félek hogy ezzel ha lesz valami akkor 1alkatrész tönkremegy arra ingem gatyám rámegy..ha a hengerfej szarja el magát azt meg képtelenség beszerezni...
Tényelg nem a meggyözhetetlenségem miatt de az 500ashoz nem találok semmit vagy ha igen akkor nagyon drágán...ritka fajta féle minden drága hozzá és nehéz is!most nézegetem ennek az alkatrészeit és egy komplett vizhütö pl 2000ft!egy uj dugo mindennel csapszeggel gyürükkel 18000ft...
majd amikor 7-8 ezerrel pörgeted hogy úgy menjen mint az 500as 3-4 ezernél akkor majd rájössz hogy nem az igazi
inkább vegyél pár zsák proteint aztán gyúrjál
egyél 3 grammot testsúlykilónként aztán emelgesd a vasakat
nyár végére felemeled egy kézzel az xl hátulját
beszétem az apriliás emberrel! hang alapján beszéd és viszonyulás alapján nem átbaszos...elmondott mindent a motorrol 1000kmert ment el felujitás óta!Pénteken jön megnézzük egymás gépét!
Bocs,hogy csak most írok választ!A blokkot szeretném karbistul3gyujtással eladni!A vezérmű tengelyen kívül minden jó rajta!/vagy elcserélni valami másikra)
Szép napot!
Xr-esektől kérnék egy kis segítséget! Egy éve állt a motor most rendeltem bele új gyújtás alaplapot 32ezerért.
XR600R-em van kellene a motorolajcseréről egy részletes leírás lépésről-lépésre, mert annyi csavar van mint égen a csillag! Elsőnek cserélem ebbe azért nem tudom. És még hogy milyen olajat ajánlotok bele és milyen sűrven cseréljem majd?
Köszönöm
helló aki Bugac környékén lakik mondja már hogy mikor lehet át menni a macskásba mert úgy halottam razzia van :S az egyik 7 végére gondoltam ha van egyáltalán a környékbe valósi köszi
Párolgó oldószert nehogy önts a telóba! Még ha szétszeded, és úgy mosod le az alkatrészeket, akkor is napokig érdemes szárítani és csak azután összerakni. Ha marad benne oldószer, az folyamatosan párolog, és állandóan nő benne a nyomás. Rossz esetben a szimeringet is képes kinyomni.
2t annak jó aki szeret szerelni. ráadásul aprilia 2t . mert pl egy dt125 full generál után azért elmegy legalább 10 ezret ha nem hajtja szét az ember akkor akár 15 ezret is
mondjuk vissza nem térnék ilyenre, sokkal drágább az üzemeltetése.
dt 80 is evett annyit terepen mint az xt600, de legalább szarul is ment
ellenben sárban szerettem vele dagonyázni
Nekem ugyan ilyen blokkal volt szerelve a Pegaso-m,erős volt,de hetente kellett cserélni dugót,hengert(80-100000Ft),kis túlzással. Ezzel a motorral utáltam meg a 2T -t. Le ne cseréld a 4T -t egy ilyenre,mert megbánod!
Szeva! Tettem fel pár képet... hát, optikailag nem a valóságot adja! :)
Tegnap szétszedtem, kitakarítottam a karbit, a tűszelepet megemeltem egy osztással (középszinten volt.) Az úszó műanyagból van, szóval az nem állítható. Sajna a tüsszögés, és a fulladás -mint hibajelenség-, nem múlt el... Következő körben megpróbálok a levegőcsavarral játszani...
Szeva! Tettem fel pár képet... hát, optikailag nem a valóságot adja! :)
tegnap szétszedtem, kitakarítottam a karbit, a tűszelepet megemeltem egy osztással (középszinten volt.) A tüsszögés, és a fulladás nem múlt el. Az úszó műanyagból van, szóval az nem állítható. Következő körben megpróbálok a levegőcsavarral játszani...
vagy ha könnyebb kell akkor 350est
ne mond ,hogy nem próbáltalak lebeszélni a 2t-ről
inkább vegyél pár zsák proteint aztán gyúrjál
egyél 3 grammot testsúlykilónként aztán emelgesd a vasakat
nyár végére felemeled egy kézzel az xl hátulját
Én személy szerint 4T-t nem cserélnék soha a büdös életben 2T-re!
Xr-esektől kérnék egy kis segítséget! Egy éve állt a motor most rendeltem bele új gyújtás alaplapot 32ezerért.
XR600R-em van kellene a motorolajcseréről egy részletes leírás lépésről-lépésre, mert annyi csavar van mint égen a csillag! Elsőnek cserélem ebbe azért nem tudom. És még hogy milyen olajat ajánlotok bele és milyen sűrven cseréljem majd?
Köszönöm
Azt még nem is mondtam,hogy 10l evett
mondjuk vissza nem térnék ilyenre, sokkal drágább az üzemeltetése.
dt 80 is evett annyit terepen mint az xt600, de legalább szarul is ment
ellenben sárban szerettem vele dagonyázni
Tegnap szétszedtem, kitakarítottam a karbit, a tűszelepet megemeltem egy osztással (középszinten volt.) Az úszó műanyagból van, szóval az nem állítható. Sajna a tüsszögés, és a fulladás -mint hibajelenség-, nem múlt el... Következő körben megpróbálok a levegőcsavarral játszani...
tegnap szétszedtem, kitakarítottam a karbit, a tűszelepet megemeltem egy osztással (középszinten volt.) A tüsszögés, és a fulladás nem múlt el. Az úszó műanyagból van, szóval az nem állítható. Következő körben megpróbálok a levegőcsavarral játszani...