Kösz az infót! A levegőcsavar teljesen be volt hajtva. 2.5-et kitekertem rajta, a probléma ugyanaz, sőt egy kicsit szarabb lett. Sziivatóval megy rendesen, szóval szinte biztos, hogy az üzemanyagellátással van gond. Szétszedés/kitakariitás - benzinszint beálliitás szökséges. A naftát csak az úszóval lehet szabályozni, vagy ahhoz is van valami fúvókacsavar? :) üdv
Szevasztok! régen jártam erre, a motorom még mindig nem áll sehogy, de most talán látok rá esélyeket h összepakoljam. Arra lennék kíváncsi h szerintetek bontóból komplett XL 600 R blokkot mennyiért adhatnak, lehetőleg gyújtás és karbik nélkül kellene, mert azok jó állapotban vannak, valamint érdemes e megvenni a komplett blokkot, v inkább a régit újítsam fel? bár úgy érzem többe lenne mint 1 másik blokk
Valamint nincs elfekvőben valakinek 2 lábtartó amiből nincs kitörve a rugó meg nics kiöregedve a szillent? + első fék is kellene komletten, tehát tárcsa is bár lehet elég lesz csak felújítani a mostanit, de ha viszonylag kedvező áron lenne másik akkor inkább azt raknám rá
A betüsszentés, leállás tipikus üzemanyag gond, vagy alacsony az úszószint és terhelés alatt üzemagyag hiány alakul ki, vagy dugulás és így nem megfelelő az üzemanyag ráfolyás, ezek produkálhatnak ilyen jelenséget. Az biztos, hogy a "betüsszentés" tipikus "elfogy az üzemanyag" jelenség. Tapasztaltam már hogy elfogyott a nafta ugyanígy tüsszögött és nem vágtam mi a baja
nekem is csak olyanok voltak!de a karbi nem igényel nagy tudást szerintem!egyszerü szétszedni és összerakni is!ha eddig volt vele már gond lehet a benzintankodat is érdemes lenne átáztatni etanollal meg a csapot is és ugy friss benzint belerakni,mert máshonnan nem vihet bele dzsuvát! Ja meg természetesen a légszüröt is kimosni,és ha igényli a légszüröház azt is!az enyémben speciel egy komplett földbirtok volt elrejtve
Kösz az infót, én is arra tippeltem, hogy az a levegőcsavar. Az előző gazdája is úgy adta tovább, hogy karbidugulása volt, azt mondta, olyankor csak sziivatóval megy. (Frissen kitakariitva kaptam kézhez.)
Emellett egy szétszedés/kiatakriitás biztosan nem árt. Az a baj, félek nekifogni, mert csak Simsonos emlékeim vannak a témában! :) Képeket amint odajutok, tolok fel! :) üdv
nagyon nagy valoszinüséggel üzemanyag ellátási probléma lesz! Gondolom a tieden is egy szimpla Keihin karbi van!hát ezen bizony vannak akkora furatok hogy még szabad szemmel is alig alig látom!Célszerü amit ini barátunk mondogat mindig bioetanolba áztatni az egész karbit szét szedett állapotban!nem nagy was ist das az egész szétszedése összerakása! A benzin levegö csavarral jokat lehet játszani 2 1/4ed fordulat a gyári érték..nekem mondjuk a 2 1/8ad jött be!A csavart a karbi blokk felöli oldalán találod meg pontosan a szivocsonk alatt!Majd ha felvettél msnre átküldök neked egy szerviz könyvet ami angol és hasznodra válhat!Szoval a fulladozásra kihagyásra dugulást tudok neked mondani! Szivatoval azért megy mert a levegö benzin arányt változtatod ugye a pillango szelep által!Tuti biztos hogy dugulásod van!és egy karbitakaritás sosem árt!
Képeket majd rakhatnál fel a gépröl
Szeva! Ennek örülök! :) Beiirtam közösbe, leiirtam a gondom. Sajna nem otthonról iirok, iigy nem megy az msn, de keddtől, ha szükséges, mehet az is! üdv
Beiirok a közösbe is, hátha valaki tudna pár jó tanácsot adni... Kérdésem lehet téma volt már máskor is, de nem akarok a 9000 kommentre rámenni. Januárban vettem egy frissen felújiitott XL500-ast. Pöccre indul a gép, alapból minden rendben van vele. A gondom apró, mégis sokrétüü, nehéz is jól összeszedve leiirni, de valósziinüü, hogy az összes összefügg. Szóval. Mitől lehet az, hogy megyek a géppel, és néha tüsszent egyet? Mintha egy berobbanás kimaradna. Ennek a haladó változata, hogy tüsszent, de a következő ütemekben sem robban be, kiába húzom a gázt, leáll. Ilyenkor van hogy nehéz újra berúgni. Tehát ezt a tüsszögést kiszámiithatatlanul csinálja, iigy volt már, hogy akkor állt meg alattam, amikor nyomaték kellett volna, iigy borultam is vele. Amúgy jellemzően sziivatóval normálisan megy. A másik dolog, ami adva van, hogy se hidegen, se melegen, sziivatóval/anélkül se tudom kipörgetni a gépet. Húzom, és mintha egy bizonyos fordulat után le lenne fojtva, csak darál, de nem húz tovább. Ez álló helyzetben úgy mutatkozik, ha alapjáraton hirtelen csutka gázt húzok, csak fuldoklik, nem pörög fel. Ha nem dinamikusan csinálom, akkor lehet túráztatni, nem gond. Arra gondolok, vagy kevés kaját kap vagy sok levegőt, de arra sem jöttem még rá, melyik csavarokkal tudok ezen álliitani. Minden tanácsot meghallgatok! :) üdv
Természetesen nem zavarsz vele,adatlapomon ott a mail cimem!de az egyben az MSN cimem is..szoval ha van msned vegyél fel és akkor tdunk online beszélgetni nem kell mailozni
Most kezdtem utánanézni a motoros fórumoknak. Januárban hozzád hasonlóan vettem egy XL500-ast. Frissen felújiitott a gép, pöccre indul, viszont van vele egy-két apró hiba, amit meg szeretnék szüntetni, de nem tudom hogy fogjak neki, nem ismerem a gépet. Ha nem zavarlak a dologgal, sziivesen váltanék veled pár levelet. üdv, Ernő
ha igazi élményre vágysz akkor wr450
viszonylag könnyű kis gép, tetszetős is, önindítós is
meg egy hirtelenebb gázhúzásra ledob magáról
múltkor néztünk egyet egy havernak, de egy komisz jószág........
nem is kellett neki, egyből vett egy drz sm-et utána
amúgy a dr 350 tényleg fasza gép azt hajtottam sokáig de nem volt rendszámosba, utána lett az xr4
Ott a pont Colt-nál. 2t-t ne vegyél ha rám hallgatsz,ilyen benzin árak mellett öngyilkos húzás lenne.Dr+xr elég igénytelen kategória,abszolút kezelhető és elég erős is.
DR 250/350 a te géped. Alacsonyak,elég erősek,könnyűek. Esetleg egy XR4........na ez már egy kicsit komolyabb mindkettőnél,ennek ellenére könnyű,erős,nyomatékos,de magasabb is. Mindegyik jó választás,de nekem az XR felé húz a szívem
En azert gondoltam valtasra mertha neadj isten valami tonkre megy igen nehez hozza barmit beszerezni!meg a sulyaval van bajom!nem kifogas csak itt a nyar,megint fogyok izmosodas mellett es lassan elerem az 57kilot!ennyi vagyok nyaron!Gondoltamm honda crre is vagy valami kawa kdxre de a. 2t-tol meg felek..szoval nem tom!meg vagyok elegedve ezzel mert jo allapotban van meg bika is csak nem tom...csak a sulya zavar!
A 75+ kilómmal én sem vagyok egy izomagy de menetközben semmi bajom nincs az xl600 súlyával, persze más a szitu mikor nincs lendület de megszokás kérdése + akaratlanul is kondizik kicsit az ember aztán idővel megszokja
hát dobd fel azt a hirdetés azt meglátod!a tiéd jó állapotba van képröl ,legalább 150.hát a súlya tényleg elég sok de én birom a 110kilommal . multkor mentem egy yamaha xt 600-al az is tetszett , könnyebb volt jóval, motorozható joszág.De én maradok a MÁRKÁNÁL
Azt gondoltam, hogy azért nem pár percről van szó, de két hét... Ejha, nem semmi :D
Annyi ideig nem igen fogom benne hagyni magamat ismerve :D
A kekszes vödör az amire én is gondoltam, hogy valami ilyesmibe kéne rakni :D
na aszem el is megyek a kút felé, mert az a két hét rohadt sok idő, ideje lenne neki látni az ázásnak
Én nem foglalkozok a húsvéttal, valszeg amikor a locsolók itt járkálnak majd öltönybe, én enymerő olajban fogok úszni, és szerelni
Na jó pihit :D
hát ne pár percet.......
azért is írtam hogy ha már úgy sem tudod használni akkor addig ameddig lehet
nekünk ázott benne vagy 2 hétig, de pár nap múlva már tök barnás volt az anyag
én egy fedeles kekszes átlátszó műanyag vödörbe tettem pont belefért a szétszedett karbi minden része, aztán néha rázogattam
na most már szunyálok egyet mert toltam egy 24 est aztán kezdenek lógni a szemeim, fasza húsvéti program
Értem.
Köszönöm a válaszod!
Hát mindenképpen meg fogom játszani ezt a dolgot, egy próbát simán megér! Az a baj, hogy itt a környéken nem nagyon van ahol tunék ilyet tankolni. Bár most az auchan kútnál már van etanol, csak szerintem az most nincs nyitva...
És mennyi ideig érdemes benne hagyni?
a benzinünk egy keverék amiben mindenféle sz@r is van
a karbiban vannak mindenféle lerakódások amit nemigen old a benzin
ezért jó az etanol mert az oldja ezeket
teli van a karbi furatokkal járatokkal ami ha veszít az átmérőjéből már egész más lesz a keverési arány
amúgy olvastam valahol máshol hogy egy kis összetapadt és levált "golyócska" szopatta az embert benne volt valamelyik járatban és bizonyos fordulat után felszívta a lyukra aztán nem ment rendesen
pedig fújkálták takarították de nem látták
Valamint nincs elfekvőben valakinek 2 lábtartó amiből nincs kitörve a rugó meg nics kiöregedve a szillent? + első fék is kellene komletten, tehát tárcsa is bár lehet elég lesz csak felújítani a mostanit, de ha viszonylag kedvező áron lenne másik akkor inkább azt raknám rá
Emellett egy szétszedés/kiatakriitás biztosan nem árt. Az a baj, félek nekifogni, mert csak Simsonos emlékeim vannak a témában! :) Képeket amint odajutok, tolok fel! :) üdv
Honda xl vagy xr250 szelephimbáka,vezérműtengelyt keresek! Vagy komplett 250 RFVC hengerfejet!
Képeket majd rakhatnál fel a gépröl
Beiirok a közösbe is, hátha valaki tudna pár jó tanácsot adni... Kérdésem lehet téma volt már máskor is, de nem akarok a 9000 kommentre rámenni. Januárban vettem egy frissen felújiitott XL500-ast. Pöccre indul a gép, alapból minden rendben van vele. A gondom apró, mégis sokrétüü, nehéz is jól összeszedve leiirni, de valósziinüü, hogy az összes összefügg. Szóval. Mitől lehet az, hogy megyek a géppel, és néha tüsszent egyet? Mintha egy berobbanás kimaradna. Ennek a haladó változata, hogy tüsszent, de a következő ütemekben sem robban be, kiába húzom a gázt, leáll. Ilyenkor van hogy nehéz újra berúgni. Tehát ezt a tüsszögést kiszámiithatatlanul csinálja, iigy volt már, hogy akkor állt meg alattam, amikor nyomaték kellett volna, iigy borultam is vele. Amúgy jellemzően sziivatóval normálisan megy. A másik dolog, ami adva van, hogy se hidegen, se melegen, sziivatóval/anélkül se tudom kipörgetni a gépet. Húzom, és mintha egy bizonyos fordulat után le lenne fojtva, csak darál, de nem húz tovább. Ez álló helyzetben úgy mutatkozik, ha alapjáraton hirtelen csutka gázt húzok, csak fuldoklik, nem pörög fel. Ha nem dinamikusan csinálom, akkor lehet túráztatni, nem gond. Arra gondolok, vagy kevés kaját kap vagy sok levegőt, de arra sem jöttem még rá, melyik csavarokkal tudok ezen álliitani. Minden tanácsot meghallgatok! :) üdv
Most kezdtem utánanézni a motoros fórumoknak. Januárban hozzád hasonlóan vettem egy XL500-ast. Frissen felújiitott a gép, pöccre indul, viszont van vele egy-két apró hiba, amit meg szeretnék szüntetni, de nem tudom hogy fogjak neki, nem ismerem a gépet. Ha nem zavarlak a dologgal, sziivesen váltanék veled pár levelet. üdv, Ernő
viszonylag könnyű kis gép, tetszetős is, önindítós is
meg egy hirtelenebb gázhúzásra ledob magáról
múltkor néztünk egyet egy havernak, de egy komisz jószág........
nem is kellett neki, egyből vett egy drz sm-et utána
amúgy a dr 350 tényleg fasza gép azt hajtottam sokáig de nem volt rendszámosba, utána lett az xr4
.de az erő velünk van:))
Annyi ideig nem igen fogom benne hagyni magamat ismerve :D
A kekszes vödör az amire én is gondoltam, hogy valami ilyesmibe kéne rakni :D
na aszem el is megyek a kút felé, mert az a két hét rohadt sok idő, ideje lenne neki látni az ázásnak
Én nem foglalkozok a húsvéttal, valszeg amikor a locsolók itt járkálnak majd öltönybe, én enymerő olajban fogok úszni, és szerelni
Na jó pihit :D
azért is írtam hogy ha már úgy sem tudod használni akkor addig ameddig lehet
nekünk ázott benne vagy 2 hétig, de pár nap múlva már tök barnás volt az anyag
én egy fedeles kekszes átlátszó műanyag vödörbe tettem pont belefért a szétszedett karbi minden része, aztán néha rázogattam
na most már szunyálok egyet mert toltam egy 24 est aztán kezdenek lógni a szemeim, fasza húsvéti program
Köszönöm a válaszod!
Hát mindenképpen meg fogom játszani ezt a dolgot, egy próbát simán megér! Az a baj, hogy itt a környéken nem nagyon van ahol tunék ilyet tankolni. Bár most az auchan kútnál már van etanol, csak szerintem az most nincs nyitva...
És mennyi ideig érdemes benne hagyni?
a karbiban vannak mindenféle lerakódások amit nemigen old a benzin
ezért jó az etanol mert az oldja ezeket
teli van a karbi furatokkal járatokkal ami ha veszít az átmérőjéből már egész más lesz a keverési arány
amúgy olvastam valahol máshol hogy egy kis összetapadt és levált "golyócska" szopatta az embert benne volt valamelyik járatban és bizonyos fordulat után felszívta a lyukra aztán nem ment rendesen
pedig fújkálták takarították de nem látták