Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

,
Köszi,de ez a régebbi GoPro kisebb felbontású mint a fényképezőm.
Használtban is kerestem már HD-s GoPro-t,de ezeket valahogy nem akarják eladni ........nem véletlenül,mert jó
Nézegettem Contour HD-t is(ilyet találni használtan),de annak olyan szélzajos a hangja,hogy nem hallani a motor hangját........egy forintot sem ér,kivéve ha lecseréled a hangsávot valami zenére. De mit ér egy endurós videó motorhang nélkül? Semmit!
ez itt nem hd-s de nem is 80e, de azt hiszem valami sisak rögzítés pluszban kell hozzá:

kamera
Hát 2 hetet tuti nem bírnék ki :D
de egy hetet megpróbálok kibírni valahogy :D
az ecsetelés meg lesz, azt már elterveztem mikor ébredeztem is :D
Na majd igyekszem kibírni azt az 1 hetet :D
Addig csinálgatok mást rajta :)
Van mit bőven, egy nagy szétbarmolt fos volt ez a motor elektromosan, már a gyújtásnál is szinte mindent lecseréltem. Jeladó, generátor, cdi, trafó, végülis mindent... :D
Beindult, csak brutál nehezen, de ha elindult, akkor nagyon jól vette a lapot, bár menni nem tudtam vele... Addig nem sikerült eljutni :D
Na de az oldaldekniket is át kell tömíteni, mert csak ilyen gyorsan összeraktam, nem foglalkoztam vele, csak az érdekelt, hogy fog-e menni a motor, és úgy voltam vele, hogy majd utána is rá érek az ilyen finom melókra, hogy ne csöpögjön az olaj, stb...
Drága amúgy a tömítés ezekhez a motorokhoz?
Akkor elrontottam,mert nem ért bele a kormány a vízbe
addig hagyd benne ameddig tudod, ha van kompresszor néha(naponta) fújkáld át azért hagyd benne egy hétig, annyi idő alatt csak kioldja ami nem odavaló
ha gyors kell akkor ultrahangos tisztítás, de az meg drágább mint az etanol
a vízmélységet illik többször is megmérni a kormánnyal

pár hektár erdős-dombos rész nekem is kellene.. errefelé semmi nincs
Hát ha 2 hetet nem is szánsz rá az áztatásra de egy pár napot mindenképen!meg nem árt néha meglötyköli vagy ecsetelni!
Ha veszek,akkor GoPro -t veszek. Sok tesztvideó megnézése után,ez bizonyult a legjobb vételnek,minőség szempontjából. Ez viszont nem tartozik az olcsó kamerák közé,80e körül van az ára.

További jó munkát
Már elég jó áron lehet kapni ilyen kamerákat.
De egyébként szerintem a minőségével ennek sincs semmi baj, teljesen jól nézhető, és a motorok hangja is szépen átjött rajta szerintem.
Én még mindig csak szívok az enyémmel, de most épp ázik a karbi etanolban :D Kíváncsi leszek lesz-e eredménye. Darabokra szedtem teljesen a karbikat, csak győzzem összerakni :D
Csak azt tudnám mennyi ideig legyen benne :D :D :D
Köszi,de ez csak egy nagyon szűk része volt.........ahol éppen megálltunk Jó lenne egy sisakkamera,mert nagyon sok tuti hely kimarad,mert nem állhatunk meg állandóan,hogy fotózzak/videózzak.
Meg azért jó lenne a minőségen is javítani,de annak ára van
Basszus, marha jó helyen motoroztatok! :D
Igazi élmény lehetett! :)
Az enduro akkor is szép ha kivan kenve :], jó pap holtig tanul motor terén én is még kezdő vagyok de idővel ezt azt megtanul az ember :].
Amennyiben tudok segítek, vannak itt még jó páran akik értenek is hozzá és segítőkészek is, gondolom most húsvét lévén mindenki családdal vagy barátokkal erre arra üti el az időt :]
Sziasztok! Itt a videó a szombati motorozásról. Szándékosan hagytam benne 1-2 butáskodást,hogy lehessen nevetni rajta,jó szórakozást Motorozás
reméljük hogy hasznodra leszünk ugyan ugy mint egymásnak! szerintem ugyan az a karbid mint nekem abban nincs állitási lehetöség uszoszintet tekintve...
Omli és Andrushh! Jó dolog ez a fórum, sztem sokat tudok majd tanulni tőletek! Rálestem az adatlapokra, csinosak a paripáitok! Az enyémről kép még várat magára, mert a nagy belviiz miatt most úgy fest a gép, hogy nem lenne jó iigy látnotok! :D Rendelnem kellett hozzá egy nagynyomású mosót! :) Amúgy fenomenálisak azok a sárszivárványok, amit 500 cccm egy körmös gumival produkálni tud... :D Jövő 7végén már le tudom mosni, azután töltök fel képeket! Na meg most nincs adatkébelem sincs, h feltöltsek.

A témát folytatva: A karbi tiipusát nem vágom, a levegőcsavar a sziivócsonknál van, ebben biztos egyezik a kettő. A csavar mint mondtam, teljesen be volt tekerve, nem vágom h akkor iigy miért müüködik egyáltalán... Ha müüanyag a karbi belseje, akkor hogy kell a dolgokat állitani? Nekem is van szervizkönyvem 3 nyelven, de még nem néztem rá, h mi van bennük. Ha szükséges, majd kuncsorgok a könyvedért, köszi! :)
Nem is értettem úgy :P
nem is ugy irtam hogy leharapom a fejed
Ha volt koszolódás a karbiban ami ki lett takarítva belőle próbálkozz a benzin levegő keverék állításával.
Teljesen jogos amit írsz én csak 600-as és egyéb benzin üzemű tapasztalatokból következtettem pár dologra.
Sziasztok' 98-as XR400 porlasztró takarítás után nincs alapjárat alapjárati nem lett elállítva..ha feljebb tekerem akkor is leáll.. ki mit tud erről?
A gyári könyv ir kettö és egynegyed kitekerést a levegöcsavarra PD02es xl500R-hez az uszo szintet (ha ugyan olyan keihin karbid van mint nekem) nem tudod állitani mert az egész uszo müanyag még a tü defogatás is!Szoval azon nem tudsz állitani!a könyv ha fejre van állitva a karbi és le van véve az uszoház akkor ir uszomagasságnak 18mmert!de monodm van könyvem és abban minden ilyen adat le van irva!
Omli egyébként igazad van nem lehet levegö beállitási probléma!de a teljesen betekert csavar akkor sem jo!
Korrigálnék:
benzin levegő keverék hibás beállítása akart a mondat vége lenni csak nem sikerült
Szerintem sok az a 2.5 menet a levegőcsavaron, bár lehetnek ilyen téren igencsak erős eltérések egy 600-ashoz képest nekem nincs kihajtva 1 egész fordulatot. De ha tüsszent a gép akkor az véleményem szerint benzin hiány és nem benzin levegőkeverék hiány.
ha rossz a benzin levegő keverék max nem megy jól fullad stb de tüsszögni nemigen fog szerintem. úszószintet oly módon mint a simsonnál lehet állítani a 600-as karbiján is nem tudom gondolom a tiéden is :).
Én még megnézném, hogy a tankban nincs e valami dzsuva illetve a csapon rendesen folyik e az anyag mert könnyen lehet ott is dugulás.