Köszi,de ez a régebbi GoPro kisebb felbontású mint a fényképezőm.
Használtban is kerestem már HD-s GoPro-t,de ezeket valahogy nem akarják eladni ........nem véletlenül,mert jó
Nézegettem Contour HD-t is(ilyet találni használtan),de annak olyan szélzajos a hangja,hogy nem hallani a motor hangját........egy forintot sem ér,kivéve ha lecseréled a hangsávot valami zenére. De mit ér egy endurós videó motorhang nélkül? Semmit!
Na majd igyekszem kibírni azt az 1 hetet :D
Addig csinálgatok mást rajta :)
Van mit bőven, egy nagy szétbarmolt fos volt ez a motor elektromosan, már a gyújtásnál is szinte mindent lecseréltem. Jeladó, generátor, cdi, trafó, végülis mindent... :D
Beindult, csak brutál nehezen, de ha elindult, akkor nagyon jól vette a lapot, bár menni nem tudtam vele... Addig nem sikerült eljutni :D
Na de az oldaldekniket is át kell tömíteni, mert csak ilyen gyorsan összeraktam, nem foglalkoztam vele, csak az érdekelt, hogy fog-e menni a motor, és úgy voltam vele, hogy majd utána is rá érek az ilyen finom melókra, hogy ne csöpögjön az olaj, stb...
Drága amúgy a tömítés ezekhez a motorokhoz?
addig hagyd benne ameddig tudod, ha van kompresszor néha(naponta) fújkáld át azért hagyd benne egy hétig, annyi idő alatt csak kioldja ami nem odavaló
ha gyors kell akkor ultrahangos tisztítás, de az meg drágább mint az etanol
Ha veszek,akkor GoPro -t veszek. Sok tesztvideó megnézése után,ez bizonyult a legjobb vételnek,minőség szempontjából. Ez viszont nem tartozik az olcsó kamerák közé,80e körül van az ára.
Már elég jó áron lehet kapni ilyen kamerákat.
De egyébként szerintem a minőségével ennek sincs semmi baj, teljesen jól nézhető, és a motorok hangja is szépen átjött rajta szerintem.
Én még mindig csak szívok az enyémmel, de most épp ázik a karbi etanolban :D Kíváncsi leszek lesz-e eredménye. Darabokra szedtem teljesen a karbikat, csak győzzem összerakni :D
Csak azt tudnám mennyi ideig legyen benne :D :D :D
Köszi,de ez csak egy nagyon szűk része volt.........ahol éppen megálltunk Jó lenne egy sisakkamera,mert nagyon sok tuti hely kimarad,mert nem állhatunk meg állandóan,hogy fotózzak/videózzak.
Meg azért jó lenne a minőségen is javítani,de annak ára van
Az enduro akkor is szép ha kivan kenve :], jó pap holtig tanul motor terén én is még kezdő vagyok de idővel ezt azt megtanul az ember :].
Amennyiben tudok segítek, vannak itt még jó páran akik értenek is hozzá és segítőkészek is, gondolom most húsvét lévén mindenki családdal vagy barátokkal erre arra üti el az időt :]
reméljük hogy hasznodra leszünk ugyan ugy mint egymásnak! szerintem ugyan az a karbid mint nekem abban nincs állitási lehetöség uszoszintet tekintve...
Omli és Andrushh! Jó dolog ez a fórum, sztem sokat tudok majd tanulni tőletek! Rálestem az adatlapokra, csinosak a paripáitok! Az enyémről kép még várat magára, mert a nagy belviiz miatt most úgy fest a gép, hogy nem lenne jó iigy látnotok! :D Rendelnem kellett hozzá egy nagynyomású mosót! :) Amúgy fenomenálisak azok a sárszivárványok, amit 500 cccm egy körmös gumival produkálni tud... :D Jövő 7végén már le tudom mosni, azután töltök fel képeket! Na meg most nincs adatkébelem sincs, h feltöltsek.
A témát folytatva: A karbi tiipusát nem vágom, a levegőcsavar a sziivócsonknál van, ebben biztos egyezik a kettő. A csavar mint mondtam, teljesen be volt tekerve, nem vágom h akkor iigy miért müüködik egyáltalán... Ha müüanyag a karbi belseje, akkor hogy kell a dolgokat állitani? Nekem is van szervizkönyvem 3 nyelven, de még nem néztem rá, h mi van bennük. Ha szükséges, majd kuncsorgok a könyvedért, köszi! :)
A gyári könyv ir kettö és egynegyed kitekerést a levegöcsavarra PD02es xl500R-hez az uszo szintet (ha ugyan olyan keihin karbid van mint nekem) nem tudod állitani mert az egész uszo müanyag még a tü defogatás is!Szoval azon nem tudsz állitani!a könyv ha fejre van állitva a karbi és le van véve az uszoház akkor ir uszomagasságnak 18mmert!de monodm van könyvem és abban minden ilyen adat le van irva!
Omli egyébként igazad van nem lehet levegö beállitási probléma!de a teljesen betekert csavar akkor sem jo!
Szerintem sok az a 2.5 menet a levegőcsavaron, bár lehetnek ilyen téren igencsak erős eltérések egy 600-ashoz képest nekem nincs kihajtva 1 egész fordulatot. De ha tüsszent a gép akkor az véleményem szerint benzin hiány és nem benzin levegőkeverék hiány.
ha rossz a benzin levegő keverék max nem megy jól fullad stb de tüsszögni nemigen fog szerintem. úszószintet oly módon mint a simsonnál lehet állítani a 600-as karbiján is nem tudom gondolom a tiéden is :).
Én még megnézném, hogy a tankban nincs e valami dzsuva illetve a csapon rendesen folyik e az anyag mert könnyen lehet ott is dugulás.
Használtban is kerestem már HD-s GoPro-t,de ezeket valahogy nem akarják eladni ........nem véletlenül,mert jó
Nézegettem Contour HD-t is(ilyet találni használtan),de annak olyan szélzajos a hangja,hogy nem hallani a motor hangját........egy forintot sem ér,kivéve ha lecseréled a hangsávot valami zenére. De mit ér egy endurós videó motorhang nélkül? Semmit!
kamera
de egy hetet megpróbálok kibírni valahogy :D
az ecsetelés meg lesz, azt már elterveztem mikor ébredeztem is :D
Addig csinálgatok mást rajta :)
Van mit bőven, egy nagy szétbarmolt fos volt ez a motor elektromosan, már a gyújtásnál is szinte mindent lecseréltem. Jeladó, generátor, cdi, trafó, végülis mindent... :D
Beindult, csak brutál nehezen, de ha elindult, akkor nagyon jól vette a lapot, bár menni nem tudtam vele... Addig nem sikerült eljutni :D
Na de az oldaldekniket is át kell tömíteni, mert csak ilyen gyorsan összeraktam, nem foglalkoztam vele, csak az érdekelt, hogy fog-e menni a motor, és úgy voltam vele, hogy majd utána is rá érek az ilyen finom melókra, hogy ne csöpögjön az olaj, stb...
Drága amúgy a tömítés ezekhez a motorokhoz?
ha gyors kell akkor ultrahangos tisztítás, de az meg drágább mint az etanol
pár hektár erdős-dombos rész nekem is kellene.. errefelé semmi nincs
További jó munkát
De egyébként szerintem a minőségével ennek sincs semmi baj, teljesen jól nézhető, és a motorok hangja is szépen átjött rajta szerintem.
Én még mindig csak szívok az enyémmel, de most épp ázik a karbi etanolban :D Kíváncsi leszek lesz-e eredménye. Darabokra szedtem teljesen a karbikat, csak győzzem összerakni :D
Csak azt tudnám mennyi ideig legyen benne :D :D :D
Meg azért jó lenne a minőségen is javítani,de annak ára van
Igazi élmény lehetett! :)
Amennyiben tudok segítek, vannak itt még jó páran akik értenek is hozzá és segítőkészek is, gondolom most húsvét lévén mindenki családdal vagy barátokkal erre arra üti el az időt :]
A témát folytatva: A karbi tiipusát nem vágom, a levegőcsavar a sziivócsonknál van, ebben biztos egyezik a kettő. A csavar mint mondtam, teljesen be volt tekerve, nem vágom h akkor iigy miért müüködik egyáltalán... Ha müüanyag a karbi belseje, akkor hogy kell a dolgokat állitani? Nekem is van szervizkönyvem 3 nyelven, de még nem néztem rá, h mi van bennük. Ha szükséges, majd kuncsorgok a könyvedért, köszi! :)
Omli egyébként igazad van nem lehet levegö beállitási probléma!de a teljesen betekert csavar akkor sem jo!
benzin levegő keverék hibás beállítása akart a mondat vége lenni csak nem sikerült
ha rossz a benzin levegő keverék max nem megy jól fullad stb de tüsszögni nemigen fog szerintem. úszószintet oly módon mint a simsonnál lehet állítani a 600-as karbiján is nem tudom gondolom a tiéden is :).
Én még megnézném, hogy a tankban nincs e valami dzsuva illetve a csapon rendesen folyik e az anyag mert könnyen lehet ott is dugulás.