nekem volt egy ténérém, nehéz volt mint a fene, nem tetszett
utána vettem egy könnyebbet (cagiva) az nem tetszett mert gyenge
utána lett az xr ami erős is meg könnyű is, és rájöttem nem a motorokban van a hiba hanem bennem
láttam motorozni nem egy tőlem alacsonyabb/vékonyabb/gyengébb embert aki jóval nagyobb/nehezebb gépekkel tolta terepen klasszisokkal jobban mint én
szóval nincs olyan hogy nehéz meg gyenge meg mittudomén milyen kifogások.......
nekem hidegen melegen könnyen indul!elgondolkodtam rajta hogy feladok egy hirdetést hogy 1-1ben elcserélném!kiváncsi lennék mit ajánlanak érte+valami könnyebb jo lenne mert ez nekem marha nehéz sajnos!Szerintetek mit érne kb?
Köszönöm a tanácsot, meg fogom játszani ezt az zátatást!
De amúgy miért olyan jó az, ennyivel jobb anyag mint a benzin?
a beletört csavar jól megszívatott, nem jött ki sehogy, úgyhogy ki lett fúrva, kapott a hengerfej alulra egy 8-as menetet, és abba lett csinálva egy tőcsavar, ami belül 8-as, kívül meg 6-os, hogy a szívócsonk rámenjen frankón...mondjuk ma már nem raktam fel a szívócsonkot, majd holnap, a karbit úgyis szét akarom így áztatni, mint ahogy mondtad is!
Aztán majd írom hogy értem-e valamit ezzel az egész herce-hurcával :D Az a jó ezekben a motorokban, hogy nehéz unatkozni mellettük :D
nemvolt vele bajom,csak hát törötten vettem ócsoért,(nekimentek vele egy fának) feljavitottam. de a motorjához nem nyultam , szorta az olajat a hengerfejnél, és néha ki.....szott nehezen indult! inkább ezt elégeltem meg és eladtam, rádobtam kis pénzt azt vettem a 600-ast , de kritérium volt az Öninditóóó!mert néha olyanokat visszarúgott hogy ........., ja megfájdult a lábam kék zöld lett, de amugy jo kis gép volt szerettem ,de job igy
Bioetanolos dolgot én is meg fogom játszani ráférne a karbikra egy kis áztatás szerintem, a múlt hétvégén kicseréltem a tűszelepeket mindkét karbiban így igencsak csökkent a benzin csepegés menyisége. Eddig ha nem indult és többet rá kellet rúgni egy idő után elég szépen engedte a benyát most pár csepp van max szóval tuti volt valami kopása a régi tűszelepeknek de szemét a karbiban (szerintem még halott orosz katona is volt benne ha jól megnéztem volna tuti megtaláltam volna :D ). Ki lett takarítva de azért egy ilyen áztatásos manőver tuti nem ártana meg neki :D.
OMV-t soha többet nem tankolok nem jó tapasztalataim vannak...
Hát a vezetékelést rendbe tettem, mert az állórészt úgy ahogy volt ledobtam a mociról, és raktam rá egy másikat. A cdi csatija volt valamiért cserélve, és csokival összekötögetve, na ott mikor a csokiból kivettem a kábelt, akkor a rozsda hullott le a kábelekről... Azt frankón lesósavaztam, összeforrasztottam, zsugorzső rá, úgyhogy látszólagosan a kábelezés rendben van.
De szikra van, úgyhogy nagy baj nem lehet...
viszont most levettem a szívócsonkot, ránézni mi a helyzet, a 3 csavarból 2-nek jó volt a feje, egy szétbaszva, de nem gyengén. Na amelyik szét volt baszva, az a bal felső. Nem bírtam kitekerni, úgyhogy flex... aztán mikor levettem a szívócsonkot, akkor szépen fogóval már ki bírtam tekerni. A jobb felső szépen kijött. az alsó csavar meg gyönyörűen beletört tőbe a hengerfejbe. Úgyhogy most vakarózhatok hogy rohadjon meg... De nem látom jelét, hogy ott lett volna áteresztés. Na mindegy, most megpróbálom kivenni valahogy onnan azt a csavart. Húúú, nagyon szívat ez a motor, és mégcsak nem is a szívatója :D
már kezdem őt megutálni, begurít, és szétbontom a rákba :D
utána vettem egy könnyebbet (cagiva) az nem tetszett mert gyenge
utána lett az xr ami erős is meg könnyű is, és rájöttem nem a motorokban van a hiba hanem bennem
láttam motorozni nem egy tőlem alacsonyabb/vékonyabb/gyengébb embert aki jóval nagyobb/nehezebb gépekkel tolta terepen klasszisokkal jobban mint én
szóval nincs olyan hogy nehéz meg gyenge meg mittudomén milyen kifogások.......