Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem volt egy ténérém, nehéz volt mint a fene, nem tetszett
utána vettem egy könnyebbet (cagiva) az nem tetszett mert gyenge
utána lett az xr ami erős is meg könnyű is, és rájöttem nem a motorokban van a hiba hanem bennem
láttam motorozni nem egy tőlem alacsonyabb/vékonyabb/gyengébb embert aki jóval nagyobb/nehezebb gépekkel tolta terepen klasszisokkal jobban mint én
szóval nincs olyan hogy nehéz meg gyenge meg mittudomén milyen kifogások.......
nekem hidegen melegen könnyen indul!elgondolkodtam rajta hogy feladok egy hirdetést hogy 1-1ben elcserélném!kiváncsi lennék mit ajánlanak érte+valami könnyebb jo lenne mert ez nekem marha nehéz sajnos!Szerintetek mit érne kb?
Szia!
Szelepeim vannak használtak,4 ezer körül, a lapomon fenn a mailom,
Csak nehogy "tojáskereket" tojjon délutáni motorozás közben.
Szódásüvegeket ne felegyétek holnapra bekészíteni
Sok csokitojást!
Korai vagy Balázs!
Kellemes Húsvétot kívánok minden motoros "kollegának" :]!
Köszönöm a tanácsot, meg fogom játszani ezt az zátatást!
De amúgy miért olyan jó az, ennyivel jobb anyag mint a benzin?
a beletört csavar jól megszívatott, nem jött ki sehogy, úgyhogy ki lett fúrva, kapott a hengerfej alulra egy 8-as menetet, és abba lett csinálva egy tőcsavar, ami belül 8-as, kívül meg 6-os, hogy a szívócsonk rámenjen frankón...mondjuk ma már nem raktam fel a szívócsonkot, majd holnap, a karbit úgyis szét akarom így áztatni, mint ahogy mondtad is!
Aztán majd írom hogy értem-e valamit ezzel az egész herce-hurcával :D Az a jó ezekben a motorokban, hogy nehéz unatkozni mellettük :D
Szaisztok ! Újra segítségre lenne szükségem.
Honda XL 125 motorhoz keresek szívószelepet és főtengelyen lévő vezérláncot meghajtó fogaskereket.

Szívószelepet találtam nagyon olcsón, nem tudom milyen minőség lehet
http://www.patternparts.net/p-...
fogaskereket viszont nem találok sehol. Felső lenne ugyanitt is
http://www.patternparts.net/fc...
de alsót nem találok.

Tud valaki segíteni? Használt cucc vagy jó lelőhely is érdekel !

Ágoston
Sziasztok.
Van 1 eladó Honda NX 650 fékpedálom, hibátlan állapotban.
Üdv!
hát egy jó évet húztam a bajszát
de kifáradtam mindig mire melegen elinditottam,hidegen 2 rugásra röffent,nem volt vele baj!
Köszi!

Tettem fel egy galerit is

http://crossmotor.hu/motoros_k...

Két hét múlva remélhetőleg meg tudjuk támadni a vigyázót is
arrafelé még a felhők is máshogy néznek ki mint a pusztán
Szép helyek,jó képek
Meennyi ideig volt nalad?
Igen a Bihar-hegység gyönyörű.De debreceni lévén én is rohadt messze ellátok. Azért mentem én ezekért a képekért
nemvolt vele bajom,csak hát törötten vettem ócsoért,(nekimentek vele egy fának) feljavitottam. de a motorjához nem nyultam , szorta az olajat a hengerfejnél, és néha ki.....szott nehezen indult! inkább ezt elégeltem meg és eladtam, rádobtam kis pénzt azt vettem a 600-ast , de kritérium volt az Öninditóóó!mert néha olyanokat visszarúgott hogy ........., ja megfájdult a lábam kék zöld lett, de amugy jo kis gép volt szerettem ,de job igy
Most nézem neked volt 500as xl-ed? vannak vele tapasztalataid?jok rosszak minden érdekel
cs , hát az biztos h szép helyeken jártál ,arrafelé legalább vannak hegyek!

nem ugy mint felénk,látok egy dombot azt asziszem hú mekkora!
Mákostészta
Ott ám ránéztem 1 hegy aluminiumra azt kiszúrta a szemem
nézem bazz ez 1 kartelvédő már hoztam is haza
Hole ? :D
túrtál a vastelepen?

múltkor egy harckocsi lánc csapszeghúzót vettem 300ft körüli összegért
nem kell semmire de jól nézett ki
Érdemes volt fel kelni ma :D kemény 140Ft vettem 1 Xl600 kartelvédőt :D
Bioetanolos dolgot én is meg fogom játszani ráférne a karbikra egy kis áztatás szerintem, a múlt hétvégén kicseréltem a tűszelepeket mindkét karbiban így igencsak csökkent a benzin csepegés menyisége. Eddig ha nem indult és többet rá kellet rúgni egy idő után elég szépen engedte a benyát most pár csepp van max szóval tuti volt valami kopása a régi tűszelepeknek de szemét a karbiban (szerintem még halott orosz katona is volt benne ha jól megnéztem volna tuti megtaláltam volna :D ). Ki lett takarítva de azért egy ilyen áztatásos manőver tuti nem ártana meg neki :D.
OMV-t soha többet nem tankolok nem jó tapasztalataim vannak...
ha már úgy is áll a gép szedd szét a karbit ízekre aztán áztasd be bioetanolba
haver gépe azóta olyan faszán indul mint újkorában
Hát a vezetékelést rendbe tettem, mert az állórészt úgy ahogy volt ledobtam a mociról, és raktam rá egy másikat. A cdi csatija volt valamiért cserélve, és csokival összekötögetve, na ott mikor a csokiból kivettem a kábelt, akkor a rozsda hullott le a kábelekről... Azt frankón lesósavaztam, összeforrasztottam, zsugorzső rá, úgyhogy látszólagosan a kábelezés rendben van.
De szikra van, úgyhogy nagy baj nem lehet...
viszont most levettem a szívócsonkot, ránézni mi a helyzet, a 3 csavarból 2-nek jó volt a feje, egy szétbaszva, de nem gyengén. Na amelyik szét volt baszva, az a bal felső. Nem bírtam kitekerni, úgyhogy flex... aztán mikor levettem a szívócsonkot, akkor szépen fogóval már ki bírtam tekerni. A jobb felső szépen kijött. az alsó csavar meg gyönyörűen beletört tőbe a hengerfejbe. Úgyhogy most vakarózhatok hogy rohadjon meg... De nem látom jelét, hogy ott lett volna áteresztés. Na mindegy, most megpróbálom kivenni valahogy onnan azt a csavart. Húúú, nagyon szívat ez a motor, és mégcsak nem is a szívatója :D
már kezdem őt megutálni, begurít, és szétbontom a rákba :D