próbáld ki az omv.nek a drágább anyagát, nem sokkal drágább de nekem avval jobban indult mindig
bár most a gyertya szivatott, új gyertya aztán alig röffen vele, régit vissza is tettem
ngk-ról át kellene térni valami másra, már ha nem lehet iridiumosat kapni hozzá
ha falsot szív akkor egy flakon féktisztító vagy hidegindító spray megmutatja egyből
vezetékelést meg rendbe kell tenni kontakthiba is gyönyőrűen cumiztatja az embert, főleg ami hőmérsékletre is reagál....
egyszer szervizeltem egy fz-t abban volt riasztó meg valami relés fokozatjelző, de egyik sem üzemelt
csak úgy össze vissza volt kötözgetve-tekergetve stb
2 napig bogarásztam hogy mi kell a működéshez, forrasztgattam zsugorcsöveztem mindent
összes kapcsolót, érintkezőt, testelést, tököm tudja mit szétszedni polírozni mert hol működöt hol nem
ezek a tákolmányok kiakasztók tudnak lenni
Én is vettem az enyémbe aksit de hogy könnyeben indul e nemtom van amikor ugyanúgy megszivat és baszik indulni van amikor meg pöcc röff.... Már nem is érdekel így vagy úgy induljon el azt jólvan :D. Jelenleg a benzinre tippelek az még lehet ludas kövi hónapban hozok bele vpower racinget 1 teli tankot kipörgetek meglátom mi a különbség a jelenlegi maszek kutas benyához képest. Igazából arra vagyok kíváncsi az indítás menyit változik mert ha könyneben fog indulni akkor tuti a benya a ludas.
Na meg fogom nézni a karbit is akkor, de tudod, ez megint csak fura lenne, ha mindkét karbinál pont ez lenne a gond :D
Az akksit is ki fogom próbálni, bár sok reményt nem fűzök a dologhoz.
A gyertya újnak tünik benne, de kipróbáltam másikkal is, semmit nem reagált rá. Amúgy milyen gyertya hézagot szeretnek ezek a motorok?
A szelepeknek nincs hangjuk mikor jár a motor, arra nem gondolnék. Na meg van olyan kompresszió benne, hogy nem hinném hogy ezzel lehetne baj :) Vezérlés megint nem lehet szerintem, mert akkor nem is indulna, meg kompresszió sem lenne. Hát a CDI is jó kell hogy legyen szerintem, ami rajta volt, az szar volt, de ez ami most rajta van, olyan mociról raktam át, ami megállt az emberünk alatt, akitől hozzám került. És azért állt meg, mert a hengerfejbn a blokk bal oldalán szarok voltak a menetek, bele ragasztották díznek a csavarokat, de szépen lecsúszott a vezérműtengely végéről a csapágy nekik, és megállt a motor... Ez mondjuk elég hülyén van megoldva így szerintem, az nem tetszik :) Hát igazából el lehetne szórakozni a karbi beállításával, de előbb indulnia kéne :)
De nem sokat reagált az álígatásra, tényleg nagyon gyanús ez a farsot szívás.
Hat sokan eskusznek az akumlatorra nekem az 500asnal nincs jelentosege!a karbi nekem is jonak tunt de amikor benyultam megfogtam a subert es elkezdtem a kart mozgatni amit a gazbowden huz!akkor vettem csak eszre hogy van holtjateka a subernek,amitol neha felakad a gaz neha viszont nem!a videoim kozott van egy olyan hogy xl500jaratas!na ott mutatkozik ez a hiba!elektromos reszre azert nem gondol senki mert azon nincs allitasi lehetoseg!ha csak nem a CDI szarta el magat,de nem hinnem!esetleg gyertya meg ami okozhatja a nehezen indulast!mondjuk egy csere nem art neki!en a benzin/levego beallitasra gondolok!levego csavar? Vagy talan meg szelephezag...ezek az otleteim vannak!
Sziasztok!
Köszönöm a hozzászólásokat! :)
Hát igazából a szívó csonk elég jó állapotban van, nincs kirepedezve, és hasonlók... Bár ettől még lehet hoy farsot szívhat valahol, mert olyan szinten össze volt gányolva ez a motor, hogy az hihetetlen.
Főként az elektronikája... Most ott tartok, hogy egy másik motor jeladója, gyújtás elektronikája, állórésze, trafója, és karburátora van rajta... Minden agyon kötözgetve volt, beletoldva ilyen 68cm a kábelbe, ugye a toldás mindkét végén szigszallag, ahogy azt illik... áh, mindegy is.
Azt látom, hogy elektromos problémára senki nem gondolt közületek, akkor esélyes, hogy nem ilyen gond van. Igazából én még amire gondoltam, hogy lehet kéne akksi neki ahhoz hogy könnyen induljon? Bár ezt kétlem, csak már nem tudok mire gondolni :)
Az hogy a motor fel-le pörög, az hagyán lenne, ha indulna rendesen. De rohadtul nem értem, hogy miért nem indul. Még hideg indító szprére sem reagál. Direkt ez miatt vettem, és ha bele fújom, még röffenni sem hajlandó. Szerintem mivel ha be is indul, a kis fordulaton akkor sem akar megmaradni, ebből arra gondolok, hogy azért is indul nehezen, mert kis fordulaton nem mükszik rendesen valamiért. Na erre kéne rájönnöm, hogy mi a rákért nem megy kis fordulaton. Mert ugye a berúgókarral, épphogy megpörgetjük a motort, ami neki nem sokat jelent így, hogy nem akar dolgozni ilyen kis fordulaton. A szívatót néztem én kézzel is, arra oda figyeltem, nem csak a karra hagyadkoztam. De szerintem azzal nincs baj, és látszólag jól működik, akkor is amikor a karbi a kezemben volt...
Az a fura hogy 2 külön karbival azonos tünetek lépnek fel, úgyhogy lehet máshol kéne keresni a problémát. Pl aszem utána járok ennek a szívócsonk kérdésnek :)
Mindenesetre mindenkinek nagyon szépen köszönöm a segítséget, és ha esetleg még valami okos dolog eszetekbe jut ezzel kapcs, azt megköszönném ha megosztanátok velem!
Addig is jó mocizást :)
Nekem ezt a tunetet akkor csinalta amikor fel volt lazulva a subert emelo himba rogzito csavarja! Lehet hogy neked is ez a problema!Vagy amit Devil mond!inditsd el es a szivo csonkot fujd be fektisztitoval!ha felporog tole akkor meg is van a hiba!akkor farsot sziv!esetleg meg a szivatot nezd meg hogy ha visszatolod alap helyzetbe all e!engem az is szivatott
A perem hianya miatt is eresztett nekep meg ha jol megnezed van a blokk falban egy pici furat ami szerintem az olajzast hivatott megtenni!en is vettem egy sima 62es szimeringet es arra jutottam hogy ha nem lesz jo a gyari akkor kifurom a szimering falat ott ahol ez a furat van a blokkban es ugy ragasztom be! Akkor az olajnak van szabad utja a csapagy fele es nem nyomja a szimeringet!csak meg attol tartottam hogy esetleg a belso gyuru a tengelynel nem eleg eroe es ott fogja nyomni!ez csak tesztelesnel latszott volna!minden esetre megvan a sima szimering ugyhogy ha gebasz lesz azzal ami most bent van akkor tesztelem es megirom az infokat rola!de ajanlom neki hogy ne legyen semmi
Sziasztok!
Lenne egy kérsésem hozzátok.
Hozzám került egy 600-as XLR.
Az a tünete, hogy iszonyat nehezen indul be. Amikor olyan kedve van, akkor beindul, és jár, nagyon szépen veszi a lapot, de ha leengedem alapjáratra, akkor leengedi nagyon a fordulatot, és leáll. Ha fentebb veszem az alapot, akkor vagy felpörög később, és az istenért nem megy le kis fordulatra, vagy akkor is ha rájön, akkor leáll a francba. És ilyenkor van az hogy újraindítani megintcsak szinte lehetetlen, vagy beindul egy óra rugdalás után, vagy nem.
Valakinek valami ötlet? Komplett karbit cseréltem, tünet maradt.
előre is köszönöm a segítségeteket!
Sziasztok :)
Köszönöm végül is én is úgy vagyok, voltam vele ha már ennyire szét van szedve akkor kettéveszem a blokkot. A sima szimeringgel a blokk és a szimering között eresztett lehet én is h...e voltam mert bepasztáztam mikor raktam be és nem vártam vele eleget kb 10-15 percet és lánckerék nélkül elindítottam hogy megnézzem mit csináltam és már eresztet is! Lehet hogy ha többet várok jobban meghúz a paszta akkor jó lett volna ideig óráig de egyszer menet közben elfolyik az olajam ez miatt az nem kifizetödő mulatság lenne!
Biharfüredig felvittük ótóval a vasakat,onnan elmentünk körbejárni a vidraru tárazót aztán vissza a lóhavasra,ba,be,ból,ből
asszem 1415-ön voltunk legmagasabban
Szoval igy jártam!kárt nem okoztam a motornak mert mülödik és minden jo igy is csak nem esztétikus...mind1 ez van
igazábol neked a sima szimeringgel hol eresztett?a tengelynél vagy a blokk fal és a szimering között?
Laca! az igazat megvallva én megprobáltam ugy cserélni ahogy beszéltük,bekocogtatva!az történt hogy a perem az kemény..hiába olajoztam kentem probáltam beforditani,az egyik fele bement a másikfeléröl viszont a blokk éle lehuzta azt a pici peremet!nem csak szigetel az a perem hanem központositja a szimeringet!minden esetre én beraktam ugy hogy a felén nem maradt meg a perem!természetesen féloldalasra sikerült igy engedte az olajat atengely mellett is és ahol a perem lement ott is!a Helyére igazitottam igy a tengelynél megszünt a szivárgás de még mindig problémás volt a blokk és a szimering közti résznél a szivárgás!mivel nem akartam ujabb 6800ftot kiadni szimeringre igy kokány modon benyomtam epoxi gyantával ahol eresztett!tökéletesen müködik terhelés alatt is..nem esztétikus meg tudom hogy nem egészséges de sajnos fasz voltam igy sikerült!Neked javaslom hogy ha már ugyis leszedted a hengert huzd szét a blokkot és ugy tedd bele!ugye 2 félbe jön szét az egész!de ugyis látni fogod ha jobban megnézed!ha következöre cserélni kell az szerelö dolga lesz ez biztos!
HÁROMEZER ÖTSZÁSZ? Az gyönyörü!Mondtam a csajnak hogy ugy küldje el hogy 1000ft az ára és ezen felül a postaköltség!ha 2500 volt a posta az gyönyörü szép..1,2kilo volt az egész! 2500ért még a DHL is elvitte volna basszus..hiába..állami cég
bár most a gyertya szivatott, új gyertya aztán alig röffen vele, régit vissza is tettem
ngk-ról át kellene térni valami másra, már ha nem lehet iridiumosat kapni hozzá