Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ma nem használom , mert elég jó idö van , de elteszem szükösebb idökre
teljesen jó majnem uj!nekem meg zsir uj:))
nincs baj ,3500 lett ,de drága a gázolaj tudjuk be ennek! ::)))
apropo elég gyujtóst küldtem?
én nem kérdeztem meg mennyi lesz! mennyi lett mindenestöl?
Örülök hogy hasznodra vált a lánckerék!szerintem még használhato egy darabig!
Szia Kolega! ma meghozta a zöldember a lánckereket!de ugy megháromszorozta az árát , dobtamvolna hozzá kicsit és még motorral is elmehettem volna hozzád:))na de nem baj! már
rá is tettem, király lett , igy nemkéri a 6.-at:)))))mégegyszer Nagyon-Nagyon köszönöm, üdv
most hívott haver, ha kell, tud szerezni még olyan vasutas nyomkarima olajat
ha valaki beindul rá akkor megoldható, pestre (csepelre) el is viszem.
"másfelespet" pálinka egy 5 literes kanna, szóval nem egy nagy összeg
ha valakinek kell írjon mailt aztán beszereztetem(ami nem 1-2 nap)

egy hátránya van a spay-hoz képest hogy ecsetelni kell, de vékonyan mert ha kapkod az ember aztán vastagon keni beterít mindent
ellenben baszott olcsó, és faszán megül mindenhol, egyik spray sem jobb nála, endúrókra teljesen jó anyag

de akár a szomszédot szopatni is fasza
A szelepülékre gondoltam :D mert az tört szét. De ma küldöm felújíttatni a hengerfejet( van még rajta hegeszteni való is)
Az xl 600 lm és a 600 smg blokkja ugyan az gerecsééknél 5000 per db a bontott szelep! Tökéletes! A blokkod 591 ccm gondolom a motorkodja meg pd04 assszem uhogy ez alapján mindent meg tudnak mondani!
A szelepfészek az ahová beül a szelepa hengerfejben(szelepülék)
Te sztema szelepveszetőre gondoltál, ami sajtolva van egyesztergált csappal ki lehet otthon könnyedén ütni, de van alatta gumio gyürü arra figyelj, cseréld azt is! Jó esztergályos pedig meg tudja jól csinálni! Sztem érdeklődj a kacsó gépnél! Az új szelepvezető berakása után mindenképp csiszold be a szelepeket!
csővi
most dobtam össze a 600 lm-et! Beírod googleba a gerecsemotort mekeresed honlapon a telószámukat! 8000 be olyan tömítéskészletet kapol amibe minden benne van, még rézalátétek is az olajcsövekhez! Nagyon korrekt jó tömítések vannak benne!
Sziasztok fiúk!MoToRoS kollégák!
Valaki dobjon nekem infót légyszi hogy hol lehet 17 es hátsó gumát jó árba szerválni XL600 lm-fre! Késsz a gép és hát nagyon tekeri gázraa kereket aztán nem úgy gyorssul ahogy kéne Ha tudtok vmit írjatok légysz!
Előre is köszike!
szia köszi az infot , már beállítottam , ezekre az értékre amiket irtál, fa....a lett! bb thx
én pénteken megyek egy karikát!megint egyedül!megnézem a 2 pályát a környéken!Még ismerkedés van a géppel de már alakulok
abban biztos vagyok hogy akkor fog a legnagyobb meglepetést okozni a gép amikor kerül rá uj gumi...mert most 4edikbe huzok egy gázt és kiforog alattam a kerék..akkor nem fog...
amúgy összenéztük a két xr4et és az enyém jóval magasabb volt
úgy néztük, hogy nem gyári rugóstag van benne
ami meglepő, hogy az eleje is magasabbnak tűnt, pedig a telók egyformák
Kár,kíváncsi lettem volna mit csinált vele Ezzel az XR4-el takarta be a suzukis kollégát a vége előtt egy kis iszappal
én csak azt a fehér bukós emberkét ismerem
gyáli csávó
annak volt egy szivacs szerűség felragasztva a hátsó sárvédőjére
indulás előtt mondtam neki hogy 11hóban járt le a műszakija
Ezt az XR4-et nem ismered? Nagyon fain mély hangja volt,pedig mintha gyári dob lenne rajta
XR4 ből több volt,legalább 6db,de lehet hogy több is. XR650-ből kettő volt,és volt XR600 is,de abból talán csak 1.
xr4ből volt 4 is ha jól számoltam de volt 600 és 650is ha jól láttam
a "patakátkelésig" kb jól ment a banda
mi mindig úgy megyünk hogy a lassú megy elöl utána a többi
hátul úgy is gyorsabban kell menni
mondjuk mi nem vagyunk pofik, mi csak szeretünk motorozni de nem tudunk
hazafelé amikor mentünk ott is volt homok rendesen
egy homokfújásba beleszaladtam majdnem átestem a motoron

jövőre ha lesz ilyen kiválunk kisebb csoportba
mint a rallyn 2 perces ráhagyásokkal
Köszi,de a videó "ztaki" érdeme,Ő csinálta.
A másik témában,meg azt tudom mondani,hogy nagyon különböző technikákkal,és motorozási tudással voltak felvértezve a kollégák,és aránylag sokan is voltunk.......így nagyon nehéz egyben tartani a brigádot. Megjegyzem XR 400-ból volt a legtöbb
Csövi!A nagykönyv szerint 0.10 a szívó 0.12 a kipufogó!
egyébként nagyon zsir a Video
hát igen amikor sok motoros van és nem mind ugyan azt a tempot motorozza akkor a bevárások megkeseritik az egészet!ilyenkor talán job 2 brigádot csinálni sztem!a gyors meg a lassabb..és ha mind2 brigádban van egy olyan aki tudja merre kell menni akkor nincs eltévedés de aztán lehet hogy tévedek!
Akkor nem bírta sokáig! Szerintem ha más ötlete nincs senkinek,akkor meg kéne próbálni a palmatex-et.