Szia Kolega! ma meghozta a zöldember a lánckereket!de ugy megháromszorozta az árát , dobtamvolna hozzá kicsit és még motorral is elmehettem volna hozzád:))na de nem baj! már
rá is tettem, király lett , igy nemkéri a 6.-at:)))))mégegyszer Nagyon-Nagyon köszönöm, üdv
most hívott haver, ha kell, tud szerezni még olyan vasutas nyomkarima olajat
ha valaki beindul rá akkor megoldható, pestre (csepelre) el is viszem.
"másfelespet" pálinka egy 5 literes kanna, szóval nem egy nagy összeg
ha valakinek kell írjon mailt aztán beszereztetem(ami nem 1-2 nap)
egy hátránya van a spay-hoz képest hogy ecsetelni kell, de vékonyan mert ha kapkod az ember aztán vastagon keni beterít mindent
ellenben baszott olcsó, és faszán megül mindenhol, egyik spray sem jobb nála, endúrókra teljesen jó anyag
Az xl 600 lm és a 600 smg blokkja ugyan az gerecsééknél 5000 per db a bontott szelep! Tökéletes! A blokkod 591 ccm gondolom a motorkodja meg pd04 assszem uhogy ez alapján mindent meg tudnak mondani!
A szelepfészek az ahová beül a szelepa hengerfejben(szelepülék)
Te sztema szelepveszetőre gondoltál, ami sajtolva van egyesztergált csappal ki lehet otthon könnyedén ütni, de van alatta gumio gyürü arra figyelj, cseréld azt is! Jó esztergályos pedig meg tudja jól csinálni! Sztem érdeklődj a kacsó gépnél! Az új szelepvezető berakása után mindenképp csiszold be a szelepeket!
csővi
most dobtam össze a 600 lm-et! Beírod googleba a gerecsemotort mekeresed honlapon a telószámukat! 8000 be olyan tömítéskészletet kapol amibe minden benne van, még rézalátétek is az olajcsövekhez! Nagyon korrekt jó tömítések vannak benne!
Sziasztok fiúk!MoToRoS kollégák!
Valaki dobjon nekem infót légyszi hogy hol lehet 17 es hátsó gumát jó árba szerválni XL600 lm-fre! Késsz a gép és hát nagyon tekeri gázraa kereket aztán nem úgy gyorssul ahogy kéne Ha tudtok vmit írjatok légysz!
Előre is köszike!
én pénteken megyek egy karikát!megint egyedül!megnézem a 2 pályát a környéken!Még ismerkedés van a géppel de már alakulok
abban biztos vagyok hogy akkor fog a legnagyobb meglepetést okozni a gép amikor kerül rá uj gumi...mert most 4edikbe huzok egy gázt és kiforog alattam a kerék..akkor nem fog...
amúgy összenéztük a két xr4et és az enyém jóval magasabb volt
úgy néztük, hogy nem gyári rugóstag van benne
ami meglepő, hogy az eleje is magasabbnak tűnt, pedig a telók egyformák
én csak azt a fehér bukós emberkét ismerem
gyáli csávó
annak volt egy szivacs szerűség felragasztva a hátsó sárvédőjére
indulás előtt mondtam neki hogy 11hóban járt le a műszakija
a "patakátkelésig" kb jól ment a banda
mi mindig úgy megyünk hogy a lassú megy elöl utána a többi
hátul úgy is gyorsabban kell menni
mondjuk mi nem vagyunk pofik, mi csak szeretünk motorozni de nem tudunk
hazafelé amikor mentünk ott is volt homok rendesen
egy homokfújásba beleszaladtam majdnem átestem a motoron
jövőre ha lesz ilyen kiválunk kisebb csoportba
mint a rallyn 2 perces ráhagyásokkal
Köszi,de a videó "ztaki" érdeme,Ő csinálta.
A másik témában,meg azt tudom mondani,hogy nagyon különböző technikákkal,és motorozási tudással voltak felvértezve a kollégák,és aránylag sokan is voltunk.......így nagyon nehéz egyben tartani a brigádot. Megjegyzem XR 400-ból volt a legtöbb
hát igen amikor sok motoros van és nem mind ugyan azt a tempot motorozza akkor a bevárások megkeseritik az egészet!ilyenkor talán job 2 brigádot csinálni sztem!a gyors meg a lassabb..és ha mind2 brigádban van egy olyan aki tudja merre kell menni akkor nincs eltévedés de aztán lehet hogy tévedek!
nincs baj ,3500 lett ,de drága a gázolaj tudjuk be ennek! ::)))
Örülök hogy hasznodra vált a lánckerék!szerintem még használhato egy darabig!
rá is tettem, király lett , igy nemkéri a 6.-at:)))))mégegyszer Nagyon-Nagyon köszönöm, üdv
ha valaki beindul rá akkor megoldható, pestre (csepelre) el is viszem.
"másfelespet" pálinka egy 5 literes kanna, szóval nem egy nagy összeg
ha valakinek kell írjon mailt aztán beszereztetem(ami nem 1-2 nap)
egy hátránya van a spay-hoz képest hogy ecsetelni kell, de vékonyan mert ha kapkod az ember aztán vastagon keni beterít mindent
ellenben baszott olcsó, és faszán megül mindenhol, egyik spray sem jobb nála, endúrókra teljesen jó anyag
de akár a szomszédot szopatni is fasza
Te sztema szelepveszetőre gondoltál, ami sajtolva van egyesztergált csappal ki lehet otthon könnyedén ütni, de van alatta gumio gyürü arra figyelj, cseréld azt is! Jó esztergályos pedig meg tudja jól csinálni! Sztem érdeklődj a kacsó gépnél! Az új szelepvezető berakása után mindenképp csiszold be a szelepeket!
most dobtam össze a 600 lm-et! Beírod googleba a gerecsemotort mekeresed honlapon a telószámukat! 8000 be olyan tömítéskészletet kapol amibe minden benne van, még rézalátétek is az olajcsövekhez! Nagyon korrekt jó tömítések vannak benne!
Valaki dobjon nekem infót légyszi hogy hol lehet 17 es hátsó gumát jó árba szerválni XL600 lm-fre! Késsz a gép és hát nagyon tekeri gázraa kereket aztán nem úgy gyorssul ahogy kéne Ha tudtok vmit írjatok légysz!
Előre is köszike!
abban biztos vagyok hogy akkor fog a legnagyobb meglepetést okozni a gép amikor kerül rá uj gumi...mert most 4edikbe huzok egy gázt és kiforog alattam a kerék..akkor nem fog...
úgy néztük, hogy nem gyári rugóstag van benne
ami meglepő, hogy az eleje is magasabbnak tűnt, pedig a telók egyformák
gyáli csávó
annak volt egy szivacs szerűség felragasztva a hátsó sárvédőjére
indulás előtt mondtam neki hogy 11hóban járt le a műszakija
mi mindig úgy megyünk hogy a lassú megy elöl utána a többi
hátul úgy is gyorsabban kell menni
mondjuk mi nem vagyunk pofik, mi csak szeretünk motorozni de nem tudunk
hazafelé amikor mentünk ott is volt homok rendesen
egy homokfújásba beleszaladtam majdnem átestem a motoron
jövőre ha lesz ilyen kiválunk kisebb csoportba
mint a rallyn 2 perces ráhagyásokkal
A másik témában,meg azt tudom mondani,hogy nagyon különböző technikákkal,és motorozási tudással voltak felvértezve a kollégák,és aránylag sokan is voltunk.......így nagyon nehéz egyben tartani a brigádot. Megjegyzem XR 400-ból volt a legtöbb