Na szóval azért nem jo a sima szimering mert az olajzás a tengelyen lévö furatokon van megoldva..és ahogy az látszik a blokkon is van egy furat ott ahol a szimering nekifeszül a blokk falának!Lacának is valoszinüleg azért nyomta az olajat mellette mert a sima szimering a blokkon lévö furatot lezárja!Amig a gyári ugy van megoldva hogy ha a kettöt egymésbarakod akkor is marad hely hogy a porvédö illetve szimering illeszkedésénél befojjon!direkte ugy van kialakitva a szimering!De ahogy elnéztem kivülröl visszalehet rakni mert a perem amit Laca is emlitett nem a szimering legvégén van hanem 2mmerrel beljebb!Vissza lehet kocogtatni szépen egy megfelelö nagyságu csövel!
Na itt vannak a képek amiket igértem!nem tul éles ami a blokkrol készült de kivehetö amit mondtam!tulzottan csillogott a felület..a szimeringet is lefotoztam és a tiszta motort is
LACA!
Neked az uj szimeringbe benne van a hátsó porvédö is vagy az nem jár hozzá?esetleg még egy telefonszámot irhatnál hogy kitöl rendelted meg egy árat hogy postástól mennyi volt!Elöre is köszönöm
kész a vázvédőm
hullámos mint a balaton, itt-ott megégetve de megvan
körbevagdosom aztán megnézem hogy illeszkedik a vázra, elméletileg jónak kell lenni mert a sikertelen gyantázásom kiöntöttem gipszel aztán arra olvasztottam rá valami műanyagot
talán autó sárvédőjének a belső védőjét (útközben szedtem össze pesten)
úgy gondolom ha megkapja az első réteg sarat még akár jól is nézhet ki
ja és a szimeringre nekem nem az van irva hogy AZ8448E,hanem AZ8448F,igazábol nem tudom mi a külömbség mert kinézetre ugyan olyan!de majd tolok fel képeket is! csináltam fotot a belsejéröl is a csapágyrol,a furatokrol a szimeringröl és a lemosott motoromrol..levakartam rola a téli mocskot
Nakicsakanyoltam a szimeringem..nos ez ket reszbol all van egy fem talpa ami raul a csapagyra es van egy gumis resze ami kivulrol is larszik!a gumit egy vekony kor alaku rugo ami rafesziti a tengelyre!Ngk gyartmany ami benne volt!es mostmar azt is tudom a sima szimering miert nem jo..a hajtastengejen van egy pici lyuk amin keresztul olajozza a szimering belsejet is..a belso talpasre
sz es a kulso kozti reszt..szoval nincs mas megoldas csak a gyari..mert ha persejeztetem sem jo. .kva japanok
épp angyaltam hogy miért ilyen szar a motorom hogy nem indul elsőre
tettem bele friss benzint aztán avval meg első rúgásra indul
volt még benne szűk egy liter múlt évi, az meg ment asszony robogójába
ráadásul volt egy kövér vízcsepp a karbi alján még szerencse hogy xl fúvóka van benne az sokkal rövidebb mint a gyári, aztán nem szívta oda a lyukhoz
trükkös a kiszedése
de sikerülni fog, nekem már 2x sikerült
szedd szét ízekre aztán áztasd be bioetanolba
tisztára barnás lett a lötty annyi kacatot kioldott
hat akar hogy tekergettem mindig hirtelen gazra megtorpant....de jobb lett kicsit mint volt....kondolkodok hogy kiszedem az egesz karbit es kipuculom de meg regebben probaltam kiszenni es nemtudtam olyan szuk a hely de lehet megprobalom majd megegyszer
csak az nem volt mindegy hogy akkoriban a szőlő átvételi ára 15 ft lehetett ebből 10 a nyereség
most olyan 60 körüli és 10 a nyereség.........
20 éve vettem egy tuti patent 1200-es zsigulit 120ért kb annyit kaptunk 1 hold szőlő termésért
most kb ugyanazt a zsigulit tudnám megvenni 1 hold termésért se 20 évvel idősebben és némileg szakadtabban
25kw alatti gépek meg van valami teljesítmény/lóerő arány is
de ha elmúltál 21 akkor inkább az A éri meg
kevesebb macera
haver múlt évben végezte el 110 volt helyben, pl pesten ettől jóval olcsóbb is lett volna
haver úgy gondolkozott hogy 2-3 bünti árából bőven megvan a jogsi..
bár az 600as meg 89es
Ime a tiszta motor megszabaditva a februári sártól!
a buherált támasztóért nem fikázni még nincs kész!
LACA!
Neked az uj szimeringbe benne van a hátsó porvédö is vagy az nem jár hozzá?esetleg még egy telefonszámot irhatnál hogy kitöl rendelted meg egy árat hogy postástól mennyi volt!Elöre is köszönöm
hullámos mint a balaton, itt-ott megégetve de megvan
körbevagdosom aztán megnézem hogy illeszkedik a vázra, elméletileg jónak kell lenni mert a sikertelen gyantázásom kiöntöttem gipszel aztán arra olvasztottam rá valami műanyagot
talán autó sárvédőjének a belső védőjét (útközben szedtem össze pesten)
úgy gondolom ha megkapja az első réteg sarat még akár jól is nézhet ki
sz es a kulso kozti reszt..szoval nincs mas megoldas csak a gyari..mert ha persejeztetem sem jo. .kva japanok
tettem bele friss benzint aztán avval meg első rúgásra indul
volt még benne szűk egy liter múlt évi, az meg ment asszony robogójába
ráadásul volt egy kövér vízcsepp a karbi alján még szerencse hogy xl fúvóka van benne az sokkal rövidebb mint a gyári, aztán nem szívta oda a lyukhoz
de sikerülni fog, nekem már 2x sikerült
szedd szét ízekre aztán áztasd be bioetanolba
tisztára barnás lett a lötty annyi kacatot kioldott
"A" kategória: A 25 kW teljesítményt és a 0,16 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt meghaladó motorkerékpár. Korhatár 20,5 év
most olyan 60 körüli és 10 a nyereség.........
20 éve vettem egy tuti patent 1200-es zsigulit 120ért kb annyit kaptunk 1 hold szőlő termésért
most kb ugyanazt a zsigulit tudnám megvenni 1 hold termésért se 20 évvel idősebben és némileg szakadtabban
de ha elmúltál 21 akkor inkább az A éri meg
kevesebb macera
haver múlt évben végezte el 110 volt helyben, pl pesten ettől jóval olcsóbb is lett volna
haver úgy gondolkozott hogy 2-3 bünti árából bőven megvan a jogsi..
Bár 20 éve a 8000 kb annyit ért mint most a 200k....
Haverom most vizsgázik korlátozottból ha minden gond nélkül lesz neki akkor lesz kb 70-75K a korlátlan 100-110...
Én is tervezem a jogsit majd.... ráérmég :)
nekem a kettő volt kb 8 ezer
20 éve.....